Рубрика «Маркетинг»

Маркетинг — це одна із основних наук, якою потрібно оволодіти успішній людині в наш час. Без знання маркетингових інструментів, вам буде важко виводити на ринок, просувати та продавати свій продукт.

Як написати пост в Інстаграм щоб коментували

Як написати вірусний пост в Інстаграм

Основним показником залучення аудиторії та якості вашого контенту є коментарі. Багатьох цікавить чому деякі пости збирають багато коментарів, а під іншими зовсім порожньо. Розглянемо найпоширеніші фактори, які можуть спонукати користувачів написати коментар або навпаки проігнорувати пост в Інстаграмі. • Не варто писати складні теми, оскільки багато передплатників побояться здатися дурними, і написати щось не те. …

Як скласти контент-план для соціальних мереж

Як скласти контент-план для соціальних мереж

У будь-якій справі важливо планувати. Для контент-менеджера, маркетолога та SMM-фахівця контент-план є необхідним інструментом у просуванні. Якщо не планувати графік публікацій, то, зрештою, можна зіткнутися зі зникненням творчих ідей. Розглянемо покрокове посібник зі складання контент-плану для сайту або соціальних мереж. Але перед тим як приступити до його створення, потрібно сформулювати собі мету. Подумайте, навіщо вам …

Просування Телеграм-каналу

Просування Телеграм-каналу

Телеграм представляє високу конкуренцію для багатьох соціальних мереж, тому що користувачі все частіше використовують саме цей месенджер для просування свого бізнесу. Даний факт не можна назвати дивовижним, адже, порівняно з іншими месенджерами, у Телеграмі є багато зручних та ефективних інструментів. До них можна віднести можливість створювати канали, чат-ботів та вести діалог з клієнтами за принципом …

Як правильно створити рекламне оголошення

Як правильно створити рекламне оголошення

Бажаєте дізнатися, наскільки ефективними є Ваші оголошення? Перед тим, як створювати нові оголошення обов’язково ставте собі ці три питання. Давайте розглянемо приклади запитань та відповідей для імпровізованої компанії, яка займається орендою байдарок. Отже, питання 1: Які товари чи послуги може запропонувати Ваша компанія? Вам потрібно перерахувати товари чи послуги, які Ви рекламуєте. Почніть із розповіді …

Для чого потрібний компанії — логотип

Для чого потрібний компанії - логотип

Логотип відноситься до одного з найважливіших складових елементів фірмового стилю. Саме завдяки логотипу на ринку продукція, послуги та товари компанії стають впізнаваними та знайомими для споживачів. Якісно та професійно створений логотип здатний багаторазово збільшити віддачу від реклами, покращити сприйняття рекламованих товарів та підвищити репутацію компанії в цілому. Якщо логотип придуманий непрофесійно, на виготовленні економили, він …

Мережевий маркетинг — як будується і як заробити

Мережевий маркетинг

Варто, напевно, сказати кілька слів про таке явище сучасного життя, як мережевий маркетинг. У поданні більшості мережевий маркетинг є чимось подібним до фінансової піраміди, де можна заробити, тільки «впарюючи» нікому не потрібний або збитковий продукт. Насправді, це далеко не так. Я не є представником тієї чи іншої мережевої компанії (принаймні поки що), але трохи знайома …

Як швидко збільшити продажі в інтернет-магазині

Як швидко збільшити продажі в інтернет-магазині

У вас є інтернет-магазин, який добре працює, щоб кожен день люди заходили та щось купували. Іноді ви пропонуєте якісь акції, щоб стимулювати продажі та позбутися менш популярних товарів. Однак, як продавець, ви, напевно, шукаєте рішення, яке відповідає на запитання: як збільшити продажі у своєму інтернет-магазині? Так як ви проводите найважливіші акції, то знаєте, що ваш …

Як встановити правильну ціну на продукт / послугу

Як встановити правильну ціну на продукт чи послугу

Без сумніву, ціна продукту має важливе значення, можливо навіть ключове. Ви можете продавати поганий продукт за привабливою ціною, але не зможете продавати хороший продукт, якщо ціна не сподобається клієнтам. Але як встановити правильну ціну? Насправді «правильної» ціни не існує. Тут все залежить від вашого підходу. Найпростіший спосіб це орієнтуватися на витрати. Наприклад, повна собівартість однієї …

Як збільшити кількість підписників у TikTok

Як збільшити кількість підписників у TikTok

Ось правда: у TikTok зараз підйом натурального охоплення відео. Це означає, що новому користувачу не потрібно багато часу, щоб отримати першу тисячу підписників на свій канал. Але ось у чому фішка: потрібно обов’язково залучати якісну аудиторію, яка насправді цікавитиметься вашим бізнесом, бо який сенс бути знаменитим у TikTok, якщо це ніяк не позначиться на вашому …

Яка найкраща реклама в Інтернеті

яка найкраща реклама в Інтернеті

Процес розвитку бізнесу — це складне багатоетапне завдання, що вимагає ретельного аналізу та певного досвіду. Багато хто наївно вважає, що бізнес у глобальній мережі не потребує жодних зусиль. Створивши сайт і висунувши його на передові позиції у видачі пошукових систем, можна залучити користувачів. Але не можна змусити їх придбати той чи інший товар, або послугу. …