Бізнес-ідея – магазин рослин: як його відкрити

Природа в усі часи була джерелом натхнення для людей. Це мало великий вплив на деякі галузі, такі як архітектура, і в даний час все частіше можна спостерігати, як сучасні дизайнери використовують рослини для оформлення затишку на вільних площах супермаркетів чи офісів великих компаній.

 Крім того, природа дає стільки рослин різних форм, розмірів і забарвлень, що вони можуть стати дуже прибутковим бізнесом. Люди часто ходять за покупками в магазин рослин, тому що вони не тільки ідеально підходять для прикраси приміщень, але можуть бути універсальним подарунком для будь-якої ситуації. Отже, скориставшись популярністю рослин і приклавши трохи винахідливості, легко почати власну справу, потрібно тільки скласти хороший план і здійснити його.

Свій малий бізнес: магазин рослин, як його відкрити

Бізнес-ідея – магазин рослин

Одним з перших переваг, які можна виділити в магазині такого типу – це те, що він не має певної клієнтури, але має досить багато випадкових покупців. Для багатьох підприємців вибір цього варіанту бізнесу може бути дуже привабливим, оскільки він не обмежений віком або економічними можливостями, природа створює комфорт в будь-якому середовищі і її ніколи не буває занадто багато в приміщеннях.

Дуже хороша ідея – відкрити магазин, де основний продукт зустрічається в природі і користується попитом у багатьох людей. При прийнятті рішення про впровадження цієї бізнес-ідеї в життя, необхідно враховувати певні аспекти, і першим з них є місцезнаходження складу рослин.

Як і в будь-якому бізнесі, у великому чи маленькому місті, найкраще відкрити магазин в прохідному місці, бажано ближче до центру міста.

 З іншого боку, важливо знайти місце, де є відкритий простір. Потрібно враховувати, що освітлення і вентиляція грають основоположну роль в цьому бізнесі, не можна забувати, що рослини – живі істоти.

Ще одним принциповим аспектом в магазині такого типу є спеціалізація. Необхідно мати глибоке розуміння цього виду діяльності, що при відкритті магазину рослин потрібно враховувати естетичне задоволення покупців, а не тільки торгівлю квітами.

На цьому етапі необхідна підготовка. Справа не тільки в знанні видів рослин або садових процесів, необхідно знати, як їх робити. Цей вид майстерності та вміння можна отримати шляхом самоосвіти, хоча є можливість пройти курси садівництва.

Крім того, одним з важливих моментів спеціалізації є консультування клієнтів. Володіючи знаннями з цього питання, ви повинні допомогти клієнту зробити кращий вибір, будь то рослина для саду або як невеликий подарунок.

З іншого боку, в магазині рослин потрібно враховувати сорти продукції, що продається. Поряд з порадами та консультаціями, наявність широкого асортименту рослин і товарної продукції різних видів збільшує шанси на отримання прибутку.

У природі є ароматичні, лікарські, квіткові рослини і багато інших. Точно так само можна розширити асортимент в магазині з урахуванням, необхідного догляду за рослинами, впровадивши продаж землі і різних аксесуарів, які застосовуються при догляді за рослинами. Також можна включити різного виду послуги.

Підприємець повинен знати ключові моменти, щоб бути успішним у бізнесі

 Перш за все, виберіть гарне місце для складу. Торгова точка повинна бути місцем в комерційній зоні і, бажано, з паркуванням для авто клієнтів.

Іншою деталлю, яка має значення, є демонстрація живої продукції на вулиці. Дотримуючись правил торгівлі в громадських місцях, виставляйте квіткові композиції і рослини на зовнішній території магазину.

Товари у вашому магазині повинні бути добре гармоніювати з навколишнім середовищем.  Магазин, крім рослин і квітів, продає аксесуари для садівництва. Ці продукти також повинні привертати увагу покупців.

Той, хто працює з квітами, також повинен знати, як правильно враховувати сезонність. Перший квартал зазвичай найслабший з продажу. Пік припадає на травень, червень, вересень, жовтень і грудень. Щоб з цим жити, підприємець повинен навчитися контролювати дозування оборотних коштів.

Структура торгової точки з продажу рослин

Магазин живої природи повинен мати в основному таку структуру:

  • Стійки уздовж стін для товару: тут буде зона експозиції та виставки квітів, які можна розмістити на стелажах, лавках і тумбах.
  •  Обслуговування покупців: у торговому залі предмети і аксесуари, такі як листівки і плакати, повинні бути добре видно. Це також має бути місце, яке підходить покупцеві для очікування товару.
  • Офіс: це приміщення є адміністративним кабінетом для власника, тому повинно мати необхідні інструменти для діяльності.
  • Інші приміщення: кімнати і склад з кондиціонерами для охолодження рослин і квітів.

Догляд за квітами

Клієнти, які купують квіти, зазвичай хочуть, щоб вони простояли якомога довше. Тому у них повинні бути гарні умови зберігання:

1), Акуратно зрізати стебла квітів по діагоналі. Повторюйте операцію кожні два дні. Обірвати листя, занурені у воду, і помістіть квіти у вазу зі свіжою чистою водою.

2). Завжди зберігайте композиції у вазах в прохолодному місці. Уникайте прямих сонячних променів, кондиціонерів і обігрівачів.

3). Змінюйте воду в вазах кожен день і завжди використовуйте чисту, свіжу воду, щоб запобігти розмноженню мікроорганізмів.

4). Оскільки деякі квіти більш ніжні та чутливі до умов зберігання, як правило, в’януть першими. Коли це станеться, видаліть їх.

На додаток до уваги, яку підприємець повинен приділяти рослинам і квітам, щоб продовжити термін їх життя, є деякі прийоми, яким можна навчити клієнтів:

  • Квіти слід якомога швидше поставити у вазу з водою. Листя, які залишаються під водою потрібно видалити. Воду у вазі необхідно міняти щодня, а гілочку через день обрізати на один сантиметр.
  • Ще одна порада — додавайте до води речовини, які знижують кислотність води. Наприклад, лимонна кислота, лимон і сульфат алюмінію.

 Значення квітки має народне походження, тому співробітники можуть керуватися ним при виборі квітів для виготовлення прикрас.

Документи для оформлення підприємницької діяльності

 Щоб відкрити торгову точку з продажу рослин, потрібно зареєструвати свою діяльність. Експерти радять вибрати ФОП, тому що там менше мороки з реєстрацією і процес проходить за два тижні. Після реєстрації видається свідоцтво. Але, крім цього потрібно отримати ще кілька паперів:

  • документ про сплату єдиного податку;
  • дозволи від контролюючих органів;
  • договір оренди приміщення магазину;
  •  санітарний дозвіл на кожну з рослин;
  •  наявність касового апарату.

Основні джерела доходу

Як стверджують експерти і ФОПи, які  працюють в цій сфері, що дохід в більшій мірі залежить від продажу супутніх товарів і спеціальних засобів по догляду та утримання рослин.

До них можна віднести:

  • горщики для домашніх рослин;
  • земля для розсади;
  • мікродобрива для підгодівлі вазонів;
  • стійки і решітки для горщиків і вазонів, та інше.

Торгівля тільки вазонами дає менший дохід, але зате є ідеальним товаром інтер’єру магазину.

Люди, що зайшли в магазин за землею або добривами, бачать наживо, як можна толково застосовувати в приміщенні стійки і решітки.

Виставка рослин на огляд покупцям, як правило, стимулює їх на покупку інших товарів. Крім того, любителі екзотичних заморських рослин можуть звернути увагу на вазони, які ростуть в магазині.

Ось приблизно за таким принципом працює бізнес на рослинах.

Ідея бізнесу по дизайну інтер’єру

Бізнес для всіх — 44 прибуткові варіанти малого бізнесу

Як врятувати свої заощадження в умовах інфляції

error: Вміст захищений!!