Як новачку заробити в Instagram

Про популярну соціальну мережу Instagram знають практично всі українці від школярів до пенсіонерів. Причому люди настільки її полюбили, що навіть не помічають, скільки часу на день витрачають на перегляд постів з фото та відео. Якщо порахувати цей час, то точно не одна людина могла б порівняти його з роботою на повну ставку. Хоча люди знають, що найдорожчий актив – це час. Забувають про це, коли дивляться нові фотографії своїх друзів. Іноді забувають про їжу та телевізор з новинами. А якщо час, витрачений на неробство, витратити з реальною користю, то можна заробити грошы. Можливо, ви чули про людей, які заробляють гроші у соціальних мережах. Причому багато хто з цих людей покинув роботу в офісі і заробляє собі на життя тільки діяльністю в Instagram.

Отже, якщо вас це зацікавило і хочете почати заробляти на цій платформі, читайте статтю до кінця.

Що потрібно зробити, щоб почати заробляти в Instagram

Спочатку потрібно підготувати свій ресурс і наповнити його якісним контентом. Потім запросити хоча б 5 тисяч підписників, які активно співпрацюватимуть з вами. І ця цифра умовна, тому що багато рекламодавців реагують на цифру в 10 тисяч підписників.

На цей процес впливає багато факторів. Обліковий запис і контент повинні бути унікальними, і виділятися своєю оригінальністю. Наприклад, ви публікуєте таку інформацію, якої немає у тисячі інших авторів.

Особливу увагу треба звернути на підписників – це мають бути живі активні люди, а не фейкові, набрані ботами.

Заробіток в Інстаграм: з чого почати новачкові – покрокова інструкція

Як новачку заробити в Instagram

Перш ніж почати заробляти гроші на контенті, що публікуєте на сторінці Інсти, вам необхідно упорядкувати свій акаунт. Він повинен відображати позитивну думку про вас. Пам’ятайте, що ваш імідж та якість публікованого контенту – запорука успіху.

Обов’язкові вимоги до профілю Instagram

1). Корисний та цікавий контент

Якщо ви хочете заробляти реальні гроші, необхідно охопити якнайбільше користувачів, і зробити їх своїми фанатами та підписниками.

Вам не потрібно мати мільйони підписників, але базові знання про те, як працює алгоритм Instagram і як максимально просувати в мережі свій контент необхідно знати.

 Системність тут має ключову роль. Слідкуйте за тим, щоб контент регулярно з’являвся у вашому профілі. Між постами не обов’язково мають бути дуже короткі інтервали, але дуже важливим є постійний період між постами та час публікації.

Якщо ви публікуєте новий контент протягом кількох місяців, наприклад, щоп’ятниці о 17:00, ваші одержувачі навіть несвідомо наприкінці тижня, повертаючись з роботи або університету автоматично перевірять, що новенького та цікавого ви їм приготували.

Незалежно від того, чи побачать вони ваш пост, прокручуючи стрічку або переглядаючи історію.

3). Якість, а не кількість

Слідкуйте за якістю фотографій, що публікуєте. Незалежно від кількості своєї аудиторії дуже важливо постійно залучати нових людей та робити їх підписниками.

Ніхто навіть на мить не зупиниться на вашій сторінці, якщо фотографії будуть неякісні: темні та розмиті.

Ще гірше буде в ситуації, коли ви публікуєте нецікаві знімки або навіть не знаєте, що на цих фотографіях.

Йдеться не про застосування десятків фільтрів до фотографії, а про те, який ефект зробить знімок. Тому перш ніж робити фото, необхідно добре подумати.

4). Позначте свій контент

Хештегі – ключ до успіху. Якщо ви ще не використовуєте їх, обов’язково почніть. Якщо ви це вже зробили, переконайтеся, що ви вибрали їх правильно.

Ви напевно розумієте, що людина з іншого міста або іншого кінця світу, не знаючи вас, не знайде ваш контент, хоч би яким цікавим він був.

Для цього є хештеги. Багато користувачів Instagram стежать за хештегами, що їх цікавлять, і при користуванні пошуковою системою алгоритм вибере контент, який їх цікавить.

Виходячи з цього, пост на вашій сторінці може дійти до людини з іншого континенту, який не має уявлення про існування вашої країни, навіть якщо кількість ваших друзів дуже маленька.

Тому, перш ніж публікувати фото, потрібно доопрацювати не лише опис, а й розділ хештегів.

Пошукова система полегшить вам завдання, якщо після значка решітки ви почнете друкувати назву, то побачите список тегів разом з кількістю людей, які на них підписані.

Намагайтеся вибрати найпопулярніші хештеги, але переконайтеся, що вони відповідають контенту.

Наприклад, якщо ви ведете блог про подорожі на мотоциклах, не давайте теги про яхти або автомобілі, скільки б у них не було фанів.

Алгоритм швидко виявить, що люди, які спостерігають за цим контентом, пропускають ваші пости і починають їх приховувати, що різко знизить ваше охоплення.

Заробіток у Instagram: ідеї

Коли обліковий запис у повному порядку можна приступати до заробітку. Безсумнівно, найпопулярнішим способом заробітку в Instagram є рекламні пости.

1).Заробляємо на рекламі

Багато фотографій відомих і впливових осіб, які користувачі переглядають, є постами, що спонсоруються, чого автори часто не усвідомлюють.

Для того щоб заробляти гроші цим методом, потрібно в першу чергу знайти спонсорів.

Один пост, що спонсорується, може заробити від кількох десятків гривень і вище, але також можливо провести маркетингову кампанію для даного бренду, яка може принести дохід навіть у розмірі річної зарплати на державній роботі.

Створювати такі пости зовсім нескладно. Це публікація фотографій, які містять товар бренду, його опис під фотографіями, а часто ще й посилання на сайт цієї компанії або магазину.

На що потрібно звертати увагу, так це на те, щоб рекламований продукт відповідав вашому акаунту.

Наприклад, якщо вас цікавлять велосипедні тури та ваш контент заснований на цьому, найкраще сприйме компанія, яка виробляє запчастини та аксесуари для двоколісних транспортних засобів.

Головне, щоб користувачі та підписники були потенційними клієнтами бренду, який вас спонсорує.

  1. Заробіток на рефералах

Другий метод полягає у продажу т.зв. кліків. Простою мовою – це посилання на інший профіль у ваших повідомленнях або в історіях у вашому профілі.

Маючи на своєму обліковому записі тисячі передплатників, можна заробити від кількох десятків до навіть кількох сотень гривень за рекламу профілю замовника.

Щоб заробляти гроші за допомогою цього методу, було створено кілька веб-сайтів, які полегшують співпрацю між профілями, наприклад, усім відомий сайт Shoutcart.

Суть сайту – це посередництво між авторами сторінок в Intagram, які мають багато підписників, та людьми, які хочуть рекламувати свої товари.

Тоді на сайті shoutcart .com вказуєте свій обліковий запис, кількість підписників та нішу. Рекламодавці можуть розмістити вам замовлення.

Прості методи заробітку в Інстаграм

Хто може почати заробляти у Instagram? Будь-хто може зробити Instagram своїм основним джерелом доходу. Однак все не так швидко і просто. Якщо у вас немає інстаграм-акаунту, або ви його маєте, але не розвиваєте і зрідка викладаєте цікавий контент, це буде не так просто, а може навіть і неможливо. Хто з підприємців чи рекламодавців захоче працювати з автором акаунту, у якого лише 50 підписників? Швидше, ніхто.

Дуже важливо спочатку підготувати свій ресурс для діяльності в Інтернеті. Instagram – це майданчик, створений для публікації зображень. Але якщо ваш контент сумнівної якості, то буде дуже важко привернути до себе увагу. Люди, що займаються маркетингом, вже багато років усвідомлюють величезну важливість соціальних мереж та шукають у них справжні перлини. Профіль в Інстаграмі це свого роду вітрина і від нього залежить дуже багато.

Робіть ставку на хороший, якісний контент для свого профілю, публікуйте лише цінний матеріал, який дозволить вам отримати якнайбільше підписників.

Зробіть свій внесок, коментуйте і не бійтеся ставити питання, все це дозволить вам створити свій бренд, який може виявитися вирішальним. Тут важливо розуміти, що не Instagram платить гроші за вашу працю, а покупець ваших послуг, який має певні вимоги до якості вашої роботи.

1.Заробіток на рекламі

Рекламні пости – це заробіток багатьох дуже відомих та впливових людей у Instagram. Як тільки якась компанія помітить ваш обліковий запис у тій ніші, де вона працює, то з’являється  шанс, що вона погодиться вам платити за рекламні пости. Співпраця може полягати в тому, що ви в постах про компанію, будуть посилання на їх сайт для продажу.

Бізнесмени не шукають великих брендів в Instagram для співпраці, їм важлива ваша активна участь, і дуже важлива участь вашої аудиторії.

2.Заробіток на Shoutout

Це не що інше, як позначка певного бренду на фотографіях, в описі чи stories. Механізм дуже простий, вам просто потрібно додати контент і відзначити там профіль цієї компанії, тим самим заробивши трохи грошей. Умови такого співробітництва, звичайно, визначаються кількістю підписників.

Резюме

Це, звичайно, не повна інструкція, але навіть якщо ці вимоги виконувати ви помітите постійне збільшення кількості підписників. А це знак, що можна починати заробляти на рекламі.

Малий бізнес вдома – 5 ідей бізнесу для початківців

Як знайти та оцінити бізнес-ідею

Банківський кредит – що це таке, види та функції кредиту