Заробіток в Інстаграм – кращі способи заробітку в Інстаграмі

Про популярну соціальну мережу Instagram знають практично всі українці від школярів до пенсіонерів. Причому люди настільки її полюбили, що навіть не помічають, скільки часу на день витрачають на перегляд постів з фото та відео.

Можливо, ви чули про людей, які заробляють гроші у соціальних мережах. Причому багато хто з цих людей покинув роботу в офісі і заробляє собі на життя тільки діяльністю в Instagram.

Отже, якщо вас це зацікавило і хочете почати заробляти на цій платформі, читайте статтю до кінця.

Що потрібно зробити, щоб почати заробляти в Instagram

Спочатку потрібно підготувати свій ресурс і наповнити його якісним контентом. Потім запросити хоча б 5 тисяч підписників, які активно співпрацюватимуть з вами. І ця цифра умовна, тому що багато рекламодавців реагують на цифру в 10 тисяч підписників.

На цей процес впливає багато факторів. Обліковий запис і контент повинні бути унікальними, і виділятися своєю оригінальністю. Наприклад, ви публікуєте таку інформацію, якої немає у тисячі інших авторів.

Особливу увагу треба звернути на підписників – це мають бути живі активні люди, а не фейкові, набрані ботами.

Як новачку заробити в Instagram

Перш ніж почати заробляти гроші на контенті, що публікуєте на сторінці Інсти, вам необхідно упорядкувати свій акаунт. Він повинен відображати позитивну думку про вас. Пам’ятайте, що ваш імідж та якість публікованого контенту – запорука успіху.

Обов’язкові вимоги до профілю Instagram

1). Корисний та цікавий контент

Якщо ви хочете заробляти реальні гроші, необхідно охопити якнайбільше користувачів, і зробити їх своїми фанатами та підписниками.

Вам не потрібно мати мільйони підписників, але базові знання про те, як працює алгоритм Instagram і як максимально просувати в мережі свій контент необхідно знати.

Системність тут має ключову роль. Слідкуйте за тим, щоб контент регулярно з’являвся у вашому профілі. Між постами не обов’язково мають бути дуже короткі інтервали, але дуже важливим є постійний період між постами та час публікації.

Якщо ви публікуєте новий контент протягом кількох місяців, наприклад, щоп’ятниці о 17:00, ваші одержувачі навіть несвідомо наприкінці тижня, повертаючись з роботи або університету автоматично перевірять, що новенького та цікавого ви їм приготували.

Незалежно від того, чи побачать вони ваш пост, прокручуючи стрічку або переглядаючи історію.

3). Якість, а не кількість

Слідкуйте за якістю фотографій, що публікуєте. Незалежно від кількості своєї аудиторії дуже важливо постійно залучати нових людей та робити їх підписниками.

Ніхто навіть на мить не зупиниться на вашій сторінці, якщо фотографії будуть неякісні: темні та розмиті.

Ще гірше буде в ситуації, коли ви публікуєте нецікаві знімки або навіть не знаєте, що на цих фотографіях.

Йдеться не про застосування десятків фільтрів до фотографії, а про те, який ефект зробить знімок. Тому перш ніж робити фото, необхідно добре подумати.

4). Позначте свій контент

Хештегі – ключ до успіху. Якщо ви ще не використовуєте їх, обов’язково почніть. Якщо ви це вже зробили, переконайтеся, що ви вибрали їх правильно.

Ви напевно розумієте, що людина з іншого міста або іншого кінця світу, не знаючи вас, не знайде ваш контент, хоч би яким цікавим він був.

Для цього є хештеги. Багато користувачів Instagram стежать за хештегами, що їх цікавлять, і при користуванні пошуковою системою алгоритм вибере контент, який їх цікавить.

Виходячи з цього, пост на вашій сторінці може дійти до людини з іншого континенту, який не має уявлення про існування вашої країни, навіть якщо кількість ваших друзів дуже маленька.

Тому, перш ніж публікувати фото, потрібно доопрацювати не лише опис, а й розділ хештегів.

Пошукова система полегшить вам завдання, якщо після значка решітки ви почнете друкувати назву, то побачите список тегів разом з кількістю людей, які на них підписані.

Намагайтеся вибрати найпопулярніші хештеги, але переконайтеся, що вони відповідають контенту.

Наприклад, якщо ви ведете блог про подорожі на мотоциклах, не давайте теги про яхти або автомобілі, скільки б у них не було фанів.

Алгоритм швидко виявить, що люди, які спостерігають за цим контентом, пропускають ваші пости і починають їх приховувати, що різко знизить ваше охоплення.

Способи заробітку

Коли обліковий запис у повному порядку можна приступати до заробітку. Безсумнівно, найпопулярнішим способом заробітку в Instagram є рекламні пости.

Мережа Instagram справила бум в Україні, бо нею зараз користуються понад 15 млн. користувачів. Аудиторія користувачів – це в основному люди від 18 до 29 років. За статистикою, практично 60% користувачів заходять на свою сторінку мінімум раз на день. Тому ідея заробітку в Instagram, стала такою популярною.

чи можна заробляти в інстаграмі

Заробляти в соціальних мережах можна різними способами. Одні люди заробляють завдяки своєму розкрученому акаунту Instagram, інші надають послуги з ведення чужих акаунтів, працюючи адміністраторами. За статистикою найпопулярнішим способом заробітку є розміщення рекламного контенту на своїй сторінці ресурсу. І це не єдиний спосіб отримувати дохід завдяки можливості в соціальній мережі.

Бізнесмени спочатку вичікували, але помітивши високу ефективність від реклами в Instagram, почали масово купувати розкручені акаунти. Новачки з недовірою ставилися до можливості заробітку і шкодували зіпсувати свою красиву сторінку з яркими фотографіями, рекламним контентом, тому трохи гальмували. Але, сьогодні вони і підприємці подумують який бізнес розпочати. На жаль, багато підприємців початківців відчувши високу конкуренцію і стартовий капітал для розкрутки, швидко втрачають мотивацію, так і не отримавши перших грошей.

Причини звичайно різні – це і конкуренція, і бажання швидкої віддачі і не бажання чекати результатів в довгостроковій перспективі, відсутність досвіду, перевищені можливості отримання легких грошей, і помилки, допущені на старті. Щоб з вами такого не сталося, читайте рекомендації від експертів ведення бізнесу онлайн.

Фотосесії

В принципі Instagram був задуманий як програма для смартфонів, щоб молоді люди свої фото зберігали на ресурсі. Сьогодні роль цього майданчика трохи розширилася, тому підвищилися і вимоги до якості публікованого контенту. Це змусило користувачів купувати послуги у фахівців. Завдяки вимогам Instagram, стали непогано заробляти професійні фотографи, грамотні копірайтери, стилісти-візажисти. Фотосесія в стилі Instagram вирішує багато проблем, що виникли у власника акаунта.

У стилістів і візажистів з’явилося багато роботи а їх послуга стала коштувати дорого. Ці фахівці повинні створити замовнику концепцію і візуальний стиль, підібрати індивідуальний образ для фотозйомки. Фотограф повинен зробити професійні фотографії, виконати їх обробку. За такими послугами звертаються не тільки власники бізнес-акаунтів, а й молоді дівчата які мають особисті акаунти.

Заробіток на відео

З ростом популярності ресурсу, ростуть можливості системи і бажання користувачів. Якщо раніше вся увага приділялася на фотографії, то сьогодні вона переключилася на відеоконтент. З’явилася опція Stories. Міні репортажі, які живуть всього одну добу стали трендом останнім часом. Ними не можна управляти і коментувати, але вони викликають інтерес своєю актуальністю.

Молода аудиторія Instagram настільки перейнялася Stories, що стали рідше дивитися стрічку, а зависають тільки на сторіс. У зв’язку з цим виникла ідея заробітку в Інтернеті онлайн – це створення відео для Instagram.

Знову багато фахівців завдяки Інсті стали затребувані. Заповзятливі користувачі почали купувати послуги сценариста, оператора, монтажера, ці відео служать не тільки розважальним контентом, а й джерелом доходу.

Багато підприємців рекламують або продають безпосередньо на бізнес сторінці Інсти свої цифрові продукти: відеоуроки, вебінари, навчальні курси та інше. А якщо врахувати, що для цього бізнесу наймають фахівців для якісного виробництва відеоконтенту, то можливості для заробітку на соціальній платформі Інстаграм-відео досить широкі і різноманітні.

Досягніть статусу авторитетного блогера

Стати впливовою особистістю в Instagram – це справжня мрія багатьох молодих людей. Але ця можливість, стала доступною кожному користувачеві завдяки останнім розробкам в світі маркетингу впливу.

Крім всесвітньо відомих персонажів користувачів соціальної мережі, насправді існує багато блогерів з малою кількістю підписників, якім, вдається регулярно заробляти в Instagram пристойні гроші завдяки співпраці з різними брендами.

Процес досить простий, хоча спочатку потрібно прикласти трохи терпіння і важкої роботи. Тоді досягнуті результати винагородять за всі зусилля. Спочатку потрібно буде вибрати ринкову нішу, тобто конкретний сектор, який вас цікавить, а потім почати публікувати цінний контент і привертати до себе увагу. Ось кілька прикладів ринкових ніш, які дозволяють блогерам легко заробляти гроші за допомогою Instagram:

  • мода;
  • подорож;
  • фінанси,
  • веб-маркетинг;
  • краса і здоров’я;
  • макіяж;
  • їжа;
  • фітнес;
  • йога,
  • стиль життя.

Після того, як ви зміцните свій імідж авторитетної персони, вам буде легко залучити рекламодавців і власників компаній, які зацікавлені в рекламі своїх продуктів або послуг. Крім кількості підписників, основним фактором, який вплине на вибір вашого профілю маркетинговим агентствам для реклами – це контент і довіра підписників до вашого ресурсу.

Багато компаній навіть вважають за краще співпрацювати з лідерами думок, у яких мало послідовників, але які вузькоспеціалізовані в дуже специфічній ринковій ніші. Таким чином, щоб заробляти гроші в Instagram, може бути достатньо навіть 1 000 або 2 000 цільових підписників.

Заробляйте в Instagram на партнерках

Партнерський маркетинг означає продаж чужих продуктів або послуг і отримання натомість грошей у вигляді відсотків від ціни, сплаченої клієнтом. Це трохи схоже на роботу агента, якому платять комісійні якщо він продає, він заробляє, якщо він не продає, він втрачає свій час. Однак найцікавіше, що стосується партнерського маркетингу в Instagram, це можливість яку має користувач:

  • • вибрати товар, який хочете продати;
  • • використовувати методи рекламування товару, які вам більше подобаються;
  • • автоматизувати процес

Якщо ви знайдете для просування якісні продукти або послуги які відповідатимуть інтересам і потребам вашої аудиторії, ви дійсно зможете заробити набагато більше грошей, ніж на простих рекламних постах з фіксованою комісією.

Чудову можливість почати пропонує портал AliExpress, який пропонує партнерську програму, що діє для всіх товарів, що продаються на їхньому сайті. Це означає, що ви можете просувати будь-який товар, який знайдете на AliExpress. Якщо хтось з ваших підписників купить його за вашим посиланням, ви відразу ж отримаєте прибуток.

Що вам потрібно зробити щоб почати працювати, так це безкоштовно зареєструватися на сайті, знайти продукт, який захочете просувати, і скопіювати партнерське посилання, яке буде сигналізувати партнерській платформі про те, що ви маєте право на отримання відсотків від продажу.

Куди вставляти партнерські посилання? Ідеальний варіант – це в Instagram Stories за допомогою функції Swipe Up Stories (свайп вгору). Вашим підписникам потрібно буде за вашим посиланням перейти на сайт, який ви просуваєте, і придбати продукт. Крім того, ви можете вставити партнерське посилання в опис вашого профілю.

Деякі бренди, щоб полегшити співпрацю з блогерами, пропонують їм партнерські коди знижок, які ті можуть пропонувати своїм підписникам. Ці коди знижок мають подвійну функцію: з одного боку, спонукати підписників до покупки певного продукту, з іншого боку, можливість блогеру відстежувати продаж, за що отримає гарантовану партнерську комісію.

1).Заробляємо на рекламі

Багато фотографій відомих і впливових осіб, які користувачі переглядають, є постами, що спонсоруються, чого автори часто не усвідомлюють.

Для того щоб заробляти гроші цим методом, потрібно в першу чергу знайти спонсорів.

Один пост, що спонсорується, може заробити від кількох десятків гривень і вище, але також можливо провести маркетингову кампанію для даного бренду, яка може принести дохід навіть у розмірі річної зарплати на державній роботі.

Створювати такі пости зовсім нескладно. Це публікація фотографій, які містять товар бренду, його опис під фотографіями, а часто ще й посилання на сайт цієї компанії або магазину.

На що потрібно звертати увагу, так це на те, щоб рекламований продукт відповідав вашому акаунту.

Наприклад, якщо вас цікавлять велосипедні тури та ваш контент заснований на цьому, найкраще сприйме компанія, яка виробляє запчастини та аксесуари для двоколісних транспортних засобів.

Головне, щоб користувачі та підписники були потенційними клієнтами бренду, який вас спонсорує.

Заробіток на рефералах

Другий метод полягає у продажу т.зв. кліків. Простою мовою – це посилання на інший профіль у ваших повідомленнях або в історіях у вашому профілі.

Маючи на своєму обліковому записі тисячі передплатників, можна заробити від кількох десятків до навіть кількох сотень гривень за рекламу профілю замовника.

Щоб заробляти гроші за допомогою цього методу, було створено кілька веб-сайтів, які полегшують співпрацю між профілями, наприклад, усім відомий сайт Shoutcart.

Суть сайту – це посередництво між авторами сторінок в Intagram, які мають багато підписників, та людьми, які хочуть рекламувати свої товари.

Тоді на сайті shoutcart .com вказуєте свій обліковий запис, кількість підписників та нішу. Рекламодавці можуть розмістити вам замовлення.

Заробіток на Shoutout

Це не що інше, як позначка певного бренду на фотографіях, в описі чи stories. Механізм дуже простий, вам просто потрібно додати контент і відзначити там профіль цієї компанії, тим самим заробивши трохи грошей. Умови такого співробітництва, звичайно, визначаються кількістю підписників.

Скільки можна заробити в Instagram?

За останні два роки ринок Influencer Marketing збільшився приблизно на 62%, його обсяг склав 16 мільярдів доларів, так свідчить джерело: influencermarketinghub .com.

Як вже відомо, заробіток в Instagram залежить від кількості підписників. Діапазон сум, які можна заробити в Instagram за один пост, наступний:

  • до 10 000 підписників – близько 500/720 гривень;
  • 10 тис. – 100 тисяч підписників – 3000 – 5000 гривень;
  • понад 100 тисяч – близько 12000 гривень;
  • понад мільйон підписників – 35 – 55 тисяч гривень.

Як бачимо грошей вкладено досить багато. Однак відсоток профілів, які збирають понад 100 000 підписників, обмежений. Насправді мало хто з інстаграмерів отримує низьку нагороду від соцмережі Інстаграм.

Резюме

Отримайте якомога більше підписників. Це головне завдання для заробітку в Instagram. Монетизація аккаунту лідера думок можлива тільки тоді, коли у вас є живі підписники. Навіть якщо ви не укладаєте договір на рекламу конкретної компанії, а зосередитися на рекламі власного продукту або послуги, ви нічого не досягнете, якщо люди не переглядають ваш профіль. Тому основне завдання – охопити якомога більше людей.

Однак неможливо говорити про те, як заробити в Instagram, не застосувавши кілька порад від еспертів, щоб отримати лояльних відвідувачів. Це можна зробити кількома способами:

1). Не будьте анонімними, спростіть пошук інформації про себе. Заповніть свою біографію і поставте в ній відповідні хештеги. Це зробить ваш профіль впізнаваним і помітним.

2). Регулярно публікуйте повідомлення. Публікуйте тільки цікавий контент. Через якийсь час ви самі побачите, яке розміщене фото працює найкраще.

3). Робіть ставку на якісний контент. Так, обговорення спірних питань допоможе швидко завоювати славу, але ще швидше можна її втратити. Якщо ви хочете, щоб серйозні компанії співпрацювали з вами в IG, вибирайте змістовний і цікавий контент.

4). Публікуйте фото і відео тільки високої якості – вам не обов’язково відразу купувати найдорожчий фотоапарат або відеокамеру. Однак не секрет, що не заробите в Instagram, якщо будете публікувати неякісний контент.

5). Підтримуйте відносини зі своїми підписниками, бо постійний контакт з ними є ключовим, якщо ви хочете заробляти гроші в Instі. Дбайте про своїх читачія, відповідайте на коментарі і спілкуйтеся. Це дійсно працює.

Як заробляти в Тік Ток – ТОП 5 способів монетизації Tik-Tok

error: Вміст захищений!!