Як почати продавати товари на Amazon

Багато інтернет-магазинів розглядають торгові майданчики як можливість збільшити продажі, але не знають, як правильно це робити.

Насправді, весь процес складається з 5 кроків, які повинен знати кожен продавець. Реальність вашого бізнесу, його потреби та ваші очікування від нього будуть визначати інші кроки та стратегії, але ті, які ми збираємося деталізувати, мають найважливіше значення.

1. Аналіз продукту та ринку

Як почати продавати товари на Amazon

У Amazon величезний обсяг бізнесу, він продає стільки категорій та товарів, що якщо проводити занадто спрощений аналіз, можна подумати, що там може продавати кожен. Рекомендується не починати з цієї передумови, не провівши попередній аналіз, щоб уникнути серйозних проблем. Тому торгівлю слід починати, якщо:

· У вас хороша маржа: Виробники та дистриб’ютори з хорошими переговорами про обсяги – це ті, хто може грати найбільше на ринку, де ціна є найважливішою змінною. Інші рітейлери повинні вибирати інші канали для продажу.

· У вашого продукту низька конкуренція: вихід на насичений ринок у рамках Amazon — це бар’єр, при якому, виборюючи ціну, ви в черговий раз прощаєтеся зі своєю маржею.

· У вас немає власної електронної комерції: Amazon з’їсть все і стане вашим конкурентом, що поглинає продажі.

З’ясуйте, хто продає такий самий продукт і в якому ціновому діапазоні. Ви можете зробити це у власній пошуковій системі Amazon або використовувати інструменти зворотного пошуку, щоб знайти їх за ASIN (наприклад, спробуйте інструмент «Мозок» Helium 10).

Ви також повинні знати комісію, яку Amazon отримує за кожен продаж вашого продукту. Це залежить від категорії, і є 32 різних, які починаються з 7% і можуть досягати 45% у деяких конкретних випадках, таких як аксесуари Kindle.

2. Виберіть режим продажу

Тепер, коли вам ясно, що ви можете конкурувати на Amazon, потрібно буде ухвалити наступне важливе рішення. Не існує єдиного способу продажу, тому ви повинні знати їх все з їхніми перевагами та недоліками.

Ви можете вибрати між Seller Marketplace та Seller Retail. особливості:

Роздрібна торгівля:

· Постачальник з одним клієнтом: ви продаєте тільки Amazon, а не кінцевого покупця.

· Останній в ієрархії: пріоритетом є клієнт, потім платформа і, нарешті, роздрібний продавець, і це стосується, наприклад, будь-якої претензії або управління.

· Переговори ведуть безпосередньо з Amazon: ви повинні чітко вказати, що станеться з надлишковим запасом, політикою повернення або способом оплати, який за замовчуванням становить 90 днів.

Помнете, що Amazon визначає ціну, за якою продає ваші товари. Якщо вони вирішать знизити її до суми нижче за ту, за яку ви продаєте у своїй електронній комерції або на будь-якій іншій платформі, це може погано позначитися на ваших продажах на інших майданчиках.

Торговий майданчик:

1.Ви продаєте кінцевого покупця через Amazon, який виступає в якості простого посередника.

2. Ви самі визначаєте ціну продажу кожного товару.

Хоча це може трохи збивати з пантелику, необхідно сказати, що, якщо ви вирішите продавати як продавець на торговому майданчику, вам все одно доведеться зробити ще один вибір. Ви можете продавати на Amazon як FBM (Fulfilled By Merchant), коли ви, як продавець, керуєте від отримання замовлення до логістики, доставки… Альтернатива називається FBA (Fulfilled By Amazon), у цьому випадку вони дбають абсолютно про все: ми відправляємо їм продукт, і вони його продають.

Формули продажів з найбільшою силою для Amazon завжди цікавлять їх найбільше, тому що вони одержимі контролем процесів та утриманням клієнтів.

3. Завантажте оголошення або продукти

Очевидно, що, коли ви вибираєте режим продажу та створюєте свій обліковий запис, наступним кроком буде завантаження каталогу ваших продуктів для продажу на Amazon. Для цього вам потрібно перейти на Amazon Seller Central та виконати необхідні кроки.

Коли продукти, які ви хочете продати, вже є в каталозі Amazon, все, що потрібно зробити, це знайти їх, виконавши пошук за їх ASIN, назвою або EAN13, а потім додати ціну та запас, який ви виставили на продаж.

Якщо товар не створено, доведеться заповнити всі обов’язкові поля:

· Виставити повні пропозиції.

· Включати корисну інформацію, яка дозволяє уникнути нерозуміння клієнтів.

· Виставити всі зображення товару.

· Характеристика продукту.

· Форми використання.

· Гарантія …

Є багато інших полів, які не обов’язкові, рекомендується заповнити їх все і зробити це дуже уважно. Проведіть дослідження ключових слів, щоб дізнатися, як ваші клієнти шукають. Використовуйте ці слова у заголовках, заявах та функціях продукту. Дуже добре проробляйте тексти та використовуйте якісні зображення (1000 x 1000 пікселів).

4. Виграйте коробку з покупками

Buy Box є ключовою концепцією Amazon. Ви вже знаєте, що дуже часто кілька продавців спрамовують ставки на продаж одного і того ж товару, і тільки один із них пов’язаний з кнопкою покупки.

Але як виграти Buy Box? Amazon віддає пріоритет найавторитетнішим продавцям і розраховує це на основі деяких сигналів, які обробляє його алгоритм:

Статус вибраного трейдера

Ви повинні довести свій послужний список не менше ніж 3 місяці з гарною історією продажів. 3 місяці можуть доходити до 6 у певних категоріях.

Виконавчість

Для Amazon той факт, що ви несете повну відповідальність за управління з клієнтом, завжди є плюсом тому, якщо ви знаходитесь в режимі FBA, у вас буде більше можливостей виграти Buy Box.

Час доставки

Amazon хоче, щоб його клієнти отримували свої товари швидко, тому що у них дуже суворі терміни доставки. Переконайтеся, що відсоток замовлень, доставлених вчасно, ніколи не знижується нижче 97%.

Ціна

Одним з найбільш визначальних факторів є остаточна ціна продукту (включаючи всі податки та вартість доставки). Якщо ви можете запропонувати кращу ціну, а інші параметри в нормі, ви можете зайняти місце вище за інших конкурентів.

Щоб автоматизувати процес пошуку цін, порівняння та переоцінки (підвищення та зниження цін залежно від того, що роблять конкуренти), ви можете пошукати деякі інструменти онлайн-платежів, такі як Sellics.

Огляди та рейтинги

Логічно, якщо найголовніше — це задоволені клієнти, то кількість і якість думок мають вирішальне значення. Ви повинні максимально стимулювати покупців, щоб вони залишали свою думку, питали їх безпосередньо, навіть додаючи деякі деталі у відправку, наприклад, просту картку.

Завжди дійте при виявленні поганих відгуків, будьте зацікавлені в усуненні несправностей, щоб не викликати претензії. Клієнти повинні бути задоволені, і якщо вони цього не зроблять, ви ризикуєте втратити рейтинг (Buy Box і пошуки), і навіть якщо ви накопичите занадто багато скарг, вони можуть закрити ваш обліковий запис.

Час відповіді

Коли ви реєструєте свій обліковий запис продавця, серед усіх умов є пункт про обслуговування, в якому йдеться про те, що ви погоджуєтеся відповідати клієнтам протягом максимум 24 годин. Якщо ви цього не зробите, то оштрафуватимете.

5. Засвоєння роботи

Вам потрібно залучити трафік до своїх продуктів і насамперед збільшити продажі. У Amazon є тільки одна передумова: вона хоче продавати чим більше, тим краще (піклуючись про покупця, щоб він повертався).

Поки ви дотримуєтеся їх рекомендацій і правил гри, вони «винагороджують» продукти, що найбільше продаються. Це означає більш високі позиції у внутрішньому пошуку (SEO), і ви частіше виграватимете Buy Box.

Кампанії, що базуються на ключових словах, ставках у режимі реального часу та продукті з кращими параметрами, займають чільне місце у пошуку порівняно з тими, що позиціонуються органічно.

Все, що підштовхує до продажів, прямо чи опосередковано допомагає вам продавати ще більше. Використовуйте всі наявні у вашому розпорядженні інструменти маркетингу електронною поштою, SEO у комерційних пошукових системах, соціальні мережі … все, що може генерувати реферальний трафік, потенційно корисно.

Як зробити красиві фото / відео для соц-мереж

Чи можна заробити на Біномо

Як заробити гроші не виходячи з дому

Комментарии 1

Добавить комментарий

error: Вміст захищений!!