Просування Телеграм-каналу

Телеграм представляє високу конкуренцію для багатьох соціальних мереж, тому що користувачі все частіше використовують саме цей месенджер для просування свого бізнесу. Даний факт не можна назвати дивовижним, адже, порівняно з іншими месенджерами, у Телеграмі є багато зручних та ефективних інструментів. До них можна віднести можливість створювати канали, чат-ботів та вести діалог з клієнтами за принципом стрічки у соціальній мережі.

Тільки в телеграмі можна досягти охоплення аудиторії до 100% або навіть більше.

Просування Телеграм-каналу

Зараз ми розглянемо основні методи розкручування телеграм-каналів, що застосовуються практично для будь-якого виду діяльності.

Розкрутка вашого Telegram каналу з нуля

Перш ніж створювати Телеграм-канал, необхідно визначити тематику, якої вам доведеться дотримуватись протягом усього просування. Для цього важливо створити просту і запам’ятовуючу назву каналу, яка буде ставитися до обраної тематики. Дайте опис вашого каналу, або діяльність у розділі «інформація про канал».

Як аватар необхідно вибрати зображення, в якому не будуть присутні дрібні елементи, так як у користувачів немає можливості наблизити цю картинку. Кращий варіант — використання аватара, на якому зображений просувається вами продукт як центральний елемент.

Якщо у вас є логотип, то найкраще використати його.

Підключіть робота, щоб витрачати менше часу на взаємодію з клієнтами. Чат-бот буде відповідати на запитання користувачів, пропонувати їм продукцію та допомагати в оплаті товару. Найголовніша перевага даного інструменту – можливість цілодобово обслуговувати клієнтів. Сьогодні користувачі інтернету хочуть отримувати інформацію, що їх цікавить, якнайшвидше, і в будь-який час доби.

Чат-боти можуть вирішити це завдання, і тим самим підвищити конверсію.

Залучення підписників

• Першими підписниками можуть стати ваші знайомі. У телеграмі є функція запрошення людей передплатити канал зі списку контактів. Ця функція обмежена 200 контактами;

• Якщо у вас є інші ресурси в інтернеті (сайт, блог або сторінки в соціальних мережах), то обов’язково розкажіть у них про те, що ви створили канал у Телеграмі;

• Використовуйте друковані публікації, наприклад, візитки для просування каналу;

• Ефективним і водночас безкоштовним методом розкручування може стати взаємопіар, який передбачає обмін постами з іншими каналами близькими за тематикою або цільовою аудиторією;

• Швидкий спосіб просування – покупка реклами в інших каналів з максимально близькою тематикою;

• Одним з найпоширеніших методів розкручування Телеграм-каналу є реклама в ЗМІ. Нерідко інформаційні ресурси у своїх статтях посилаються на різні канали в Телеграм, і найчастіше це оплачена реклама.

Просування Телеграм-каналу через контент

Опублікувати контент на каналі необхідно одразу. У той самий час необхідно розуміти, що Телеграм-канал перестав бути аналогом рекламної розсилки. Просування каналу за допомогою контенту має такі самі принципи, як у соціальних мережах. Не варто розміщувати лише одні комерційні публікації.

Чергуйте рекламний контент з корисними рекомендаціями, інформацією про вашу компанію або продукт, а також експертні нотатки.

Розробте свій стиль подачі інформації, що добре виділятиметься на тлі конкурентів. Наприклад, якщо ви просуваєте свої послуги інтернет-маркетингу, крім розміщення постів зі своїми пропозиціями і досягненнями, важливо демонструвати корисні статті, пов’язані з цією тематикою, кейси, а також розважальні пости на цю тему.

Як правильно оформити пост у Телеграмі?

У даному месенджері є унікальні можливості виділення тексту жирним шрифтом, що дозволяє звертати увагу читачів на основні моменти тексту. Крім того, існує можливість зробити посилання як слово. Важливу роль оптимізації вашого каналу грає додавання хештегів.

Завдяки точним міткам, які використовуються в постах, ваш контент будуть знаходити в пошуковій системі Телеграм, що позитивно позначиться на зростанні охоплення і кількості передплатників. Хоча картинки в публікаціях додавати не обов’язково, все ж таки якщо необхідно проілюструвати те, що складно пояснити текстом – краще доповнити ілюстрацією.

Якщо ви використовуєте текст у самому зображенні, важливо підбирати читабельні і досить великі шрифти, щоб користувачі змогли їх прочитати з мобільного пристрою.

Приватні канали

Варто згадати можливість створення приватних каналів. Їхня мета полягає не в публічному просуванні, а використання каналу як інструмент взаємодії між співробітниками компанії або з клієнтами. У першому випадку, канал може бути засобом швидкого обміну інформацією та думками у колективі під час робочого процесу, або методом координування різних відділів з боку управителя.

У другому випадку деяким підприємцям може бути зручно вести діалог із групою клієнтів у закритому чаті. Наприклад, ця функція є корисною, якщо ви є тренером або викладачем, у якого є група учнів.

Як стати успішним трейдером

Як навчитись працювати в команді

Стокові фото – як їх роблять на заробляють на них