Мережевий маркетинг — як будується і як заробити

Варто, напевно, сказати кілька слів про таке явище сучасного життя, як мережевий маркетинг. У поданні більшості мережевий маркетинг є чимось подібним до фінансової піраміди, де можна заробити, тільки «впарюючи» нікому не потрібний або збитковий продукт. Насправді, це далеко не так. Я не є представником тієї чи іншої мережевої компанії (принаймні поки що), але трохи знайома я цим явищем.

Мережевий маркетинг – це не продавці, це споживачі.

Мережевий маркетинг

Вважається, що у компанії мережного маркетингу вписуються люди, які хочуть продавати той чи інший товар. Насправді це не зовсім так. Всі мережеві компанії пропонують своїм партнерам знижку 30% або близько того.

Якщо вам подобається продукт, ви його регулярно використовуєте і ваші друзі теж, тобто є сенс вписатися заради цієї знижки.

Так моя друга половина реєструвалася в Avon, відповідно, всі гелі для душу та інші шампуні коштують нам на 30% дешевше.

Мета у мережевому маркетингу — вписатися самому та вписати «під себе» ще кілька споживачів. Майже у кожній компанії є система балів, що нараховуються за продукцію. Що більше балів, то більше повернення (компанія виплачує певний відсоток від обороту). Відповідно, можна отримувати гроші або продаючи продукцію, або вписавши багато споживачів нижчого ступеня.

Виглядає це приблизно так: ти можеш продавати знайомим товар отримуючи 30% бонусів, а можеш підключити їх, отримуючи бонус за бали. Їм вигідно, тобі також.

Мережевий маркетинг – це спосіб поширення. Багато компаній працюють, розповсюджуючи свій продукт безпосередньо.

Це вигідно (немає витрат на рекламу) і досить просто. Мережевий маркетинг, як спосіб поширення виник наприкінці ХІХ століття США і досить успішно прижився. Щоправда, не варто вірити захопленим прихильникам MLM, коли вони кажуть, що цей метод продажу замінить звичайні магазини. Якщо цього не сталося за 150 років, то навряд чи це станеться в найближчому майбутньому.

Компанії мережного маркетингу. Зараз існує чимало компаній, які пропонують можливість партнерства:

  • Avon,
  • Faberlic,
  • Amway,
  • Мері Кей,
  • Сі Ель Парфум
  • та багато інших.

Як і скільки там можна заробити, я не знаю, але є люди, які це роблять успішно.

Дуже часто MLM-бізнес лають, але це роблять здебільшого ті, у кого не вийшло. Але, висловлюючись словами одного класика від MLM, чи варто запитувати спортсмена, що програв, про те, як виграти Олімпіаду?

Товари мережевого маркетингу Зазвичай це косметичні засоби, засоби для догляду за тілом, усілякі миючі та засоби для чищення. Є ще посуд, парфум, БАДи та багато іншого. Вочевидь, що продуктами мережевого маркетингу є товари постійного, а чи не разового попиту, оскільки сам MLM будується на довгострокових взаємовідносинах.

Судячи з мого досвіду, продукти зазвичай досить якісні, хоч і не найдешевші.
Чи можна заробити у MLM? Так можна. Але знову ж таки, мої спостереження показують, що в MLM-бізнесі зазвичай заробляють люди досить специфічного складу — люди, готові повірити і в буквальному сенсі віддатися одній ідеї.

У цьому випадку ідеї компанії. Адже заражати інших людей своєю любов’ю до продукту можна лише повіривши в нього беззастережно.

Щоб досягти успіху в мережевому маркетингу, потрібно любити свою компанію та пропонований продукт. Як казав один дистриб’ютор із Тенторіуму, «якщо я люблю торт «Бджілка», всі мої друзі його обов’язково спробують».

MLM – це секта? Ні, але певна схожість є, і навіть не одна. Нещодавно я включила диск із програмою підтримки однієї з MLM-компаній, почувши текст, моя друга половина впевнено заявила, що «вони як Свідки Єгови». З родинних рис відзначу загальну привітність (у цьому будується все MLM), безмежну відданість до фанатизму і мережевий характер. Хоча компанія мережевого маркетингу може виявитися справжньою сектою для одного і цілком невинним бізнесом для іншого – тут все індивідуально.

Заробіток художника і комп’ютерні технології

Як швидко збільшити продажі в інтернет-магазині

Як відкрити Детективне агентство

error: Вміст захищений!!