Широко відомо про багатофункціональність візиток. Для того, щоб «налаштувати» цей інструмент під свій бізнес, необхідно добре подумати над тим, хто ваша цільова аудиторія і який формат буде найактуальнішим.
Визначаємо аудиторію
Крім стандартного впливу на імідж володаря візиток, вони виконують дві функції: рекламну та інформаційну. Для того щоб виділити основний напрямок, потрібно відповісти на три важливі питання:
— навіщо потрібні візитки, яка саме ваша мета їх використання;
— Для кого ви їх робите, визначтеся з цільовою аудиторією;
— що з ними робитимуть згодом, збережуть або віддадуть тощо.
Щоб виділити інформативну функцію як основну, ваші відповіді повинні бути приблизно такими:
— інформування широкої аудиторії, запам’ятовування адресатом особистих даних;
— бізнес-партнери, ділові люди, великі клієнти;
— особисте використання, передача по рекламному «ланцюжку», тобто з рук до рук.
Якщо так, основна мета вашої візитки – інформативна. Звичайно, це не позбавляє її рекламної функції, проте першочерговим має бути не це.
Що врахувати для ефективного інформування?
Є кілька основних правил для того, щоб отримати хороші візитки:
— тут найгеніальніше в простоті — звичайнісінька прямокутна візитка з горизонтальним текстом і всією необхідною інформацією буде дуже зручна для використання вашим адресатам;
— керівники великих компаній, на які націлена ваша фірма, звикли користуватися досить великими альбомами з візитками, тому типовість дуже важлива, якщо картка не увійде до стандартної кишеньки, вона просто загубиться і не потрапить у загальну «колекцію»;
— папір має бути простим, на ньому, швидше за все, робитимуть позначки про вашу співпрацю, тому не потрібно захоплюватися глянцем;
— категорично не варто робити візитки з двосторонніми написами, з одного російською, а іншою англійською, це не ознака наявності іноземних партнерів, швидше за те, що вам не вистачило грошей на два варіанти.
Враховуючи спрямованість і правила створення візитки, можна досягти набагато більшої її ефективності, ніж при недбалому ставленні до такого воістину невичерпного ресурсу.
Як зробити зовнішню рекламу ефективною?
[…] Правила створення якісної візитної картки […]