Як відкрити квітковий магазинчик

Проходячи щоразу біля магазинів, що торгують квітами, розумієш, що життя не таке сіре, і не завжди у місті пахне вихлопними газами. Чи зможете ви перерахувати всі квіткові магазини свого міста, які хотілося б відвідати знову і знову? Упираючись у сувору цифру «0», ви розумієте, що багато магазинів квітів більше нагадують ринок-привіз.

Хороший бізнес-план квіткового магазину дає поняття про роботу, яка не буде продуктивною без застосування ідей і наполегливості.

Як відкрити квітковий магазинчик

Щоб виділитися серед інших магазинів вашого міста, необхідно надати вашому підприємству якогось шарму та особливої ​​привабливості, а також додати послуги, які не можуть запропонувати ваші конкуренти.

Аналіз ринку квітів

Останні кілька років прогресія зростання  квіткового ринку за статистикою дорівнює близько 25% щорічно. Тільки один ринок столиці стрімко збільшується, і за кілька років цілком може досягти позначки 1,5 мільярдів доларів.

Але при помітному збільшенні ринку продажу, частка вітчизняних кольорів становить всього близько 10%.

Відсоток площ тепличних господарств під вирощування квітів

Виробництво власних квітів у нашій країні не сильно розвинене, адже більшість тепличних господарств віддає під вирощування квітів лише одну десяту частину своїх площ. На даний момент лише 1,5 відсотків теплиць зайнято вирощуванням квітів.

Квітковий бізнес у різних регіонах

Переважна кількість існуючих квіткових господарств розташована в Європейській частині нашої держави, тому інші регіони задовольняють свій попит завдяки закордонним імпортерам. Цінова ситуація на ринку досить мінлива, і варіюється в залежності від трудомісткості процесу догляду за квіткою і того, звідки родом цей продукт.

Продаж квітів у свята

Також важливо враховувати вкрай виражені циклічність і ледарство продажів. Адже більшість всіх річних топ-продажів припадає на свята. Тому у березні-травні, вересні та грудні попит перевищує пропозицію. За ці місяці бізнес збагачується та окупається.

Бізнес план магазину квітів: стратегія побудови бізнесу

Головна умова успішності власного квіткового бізнесу – складання правильної стратегії. бізнес-план магазину повинен містити весь реальний вектор розвитку вашого бізнесу. Кожен окремий пункт потрібно розглянути ретельно та обміркувати всі заходи, необхідні для його досягнення.

Місце розташування магазину

Навіть не сумнівайтеся, шукати орендну площу десь на краю міста в забутому районі означає повністю занапастити весь бізнес. Вибраний вами район обов’язково має бути густонаселеним, вітається наявність у ньому навчальних закладів.

Також потрібно вирахувати місце, через яке протягом доби проходить максимальна кількість потенційно активних покупців.

Витрати обладнання

Здавалося б, щоб простіше продажі квітів? Не помиляйтеся, насправді для догляду та роботи з квітами буде потрібно багато речей, про існування яких ви раніше не здогадувалися. Приблизно розрахуйте додаткові витрати на дрібниці, попередньо зазирнувши в спеціалізований магазин.

Обсяги надання послуг

Бізнес-план магазину квітів не буде реальним, якщо в ньому не окреслити коло послуг, яке буде виробляти ваша організація. В даному випадку ви повинні зрозуміти, чого так не вистачає конкурентам і який сегмент торгівлі квітами все ще не було розроблено конкурентами.

Терміни реалізації проекту

Без графіка реалізації бізнес-плану всі ваші ідеї так і залишаться в теорії. Адже справжній підприємець зобов’язаний думати широко і намагатися не тільки охопити весь спектр питань разом, а й розрахувати, яким чином протягом якого часу будуть готові відповіді та можливості здійснення проекту.

Чи ефективний готовий бізнес-план квіткового магазину?

Бізнес-план магазину квітів повинен являти собою все коло можливих варіантів розвитку вашого магазину. Пошукайте в інтернеті, спробуйте перейняти досвід вже досвідченіших представників квіткового ринку, дізнайтеся, як квіткові магазини максимально скорочують свої витрати.

Обов’язково навчитеся робити букети на замовлення — зараз цей напрямок освоїли деякі магазини, а значить, ви можете стати у своєму місті одними з перших. Готовий бізнес план допоможе у роботі, якщо його здійснення проводити грамотно та злагоджено.

Від планування – до успіху.

Те, що у вас на руках є успішний проект, що має розумний бізнес-план квіткового магазину, і вигідне розміщення торгової точки — це ще не гарантує прориву на ринку продажів.

Важливо провести вдалу маркетингову політику, адже магазин без клієнта не принесе вам жодної копійки доходу.

Бізнес-план відкриття квіткового магазину доступний вам в короткій ознайомлювальній версії безкоштовно. Для більш детального та глибокого вивчення рекомендується вивчити повну платну версію.

Квітковий бізнес пропонує величезні можливості для прояву вашої фантазії та прогресування та не вимагає від вас значних вкладів коштів та серйозних фінансових та професійних знань.

Вплив кольору на психіку людини

Як відучити дитину брехати

7 простих способів зняти стрес