Бізнес-план автомийки

Багато хто з нас має власний автомобіль, нам подобається водити машини, особливо коли вони чисті і красиво виглядають. Але для цього машини слід регулярно мити. Деякі миють машини самі, але більшість людей воліють це робити в автомийках.

Якщо раніше мили автомобілі школярі, їдаючи по авто брудними ганчірками, то тепер автолюбителі довіряють машини виключно професіоналам. Охочих помити своє авто знайдеться велика кількість, тому цей вид бізнесу є цілком затребуваним. І якщо ви вирішите зайнятися власним бізнесом, відкриття автомийки буде відмінним варіантом. Але перед відкриттям бізнесу потрібно скласти бізнес-план.

Визначення рентабельності

Бізнес-план автомийки

Як запевняють фахівці, утримання автомийки є вигідним видом бізнесу, рентабельність якого може досягати 30-40 відсотків. Що ж до окупності, його середнє значення може становити 12-15 місяців. Якщо автомийка дорога портальна, вона окупиться за 25-36 місяців.

При відкритті автомийки (втім, як і будь-якому бізнесі), необхідно скласти бізнес-план. Для цього ретельно прорахуйте всі доходи, витрати, окупність і рентабельність цього бізнесу. Проаналізуйте, чи є у бізнесу перспективи розвитку. Під час складання бізнес-плану керуйтеся такими розділами:

  • — бізнес;
  • — Стратегія;
  • — особливості маркетингу;
  • — Вивчення автомийного ринку.

При формулюванні розрахункової частини плану зверніть увагу на місце розташування автомийки. У розрахунковій частині повинні бути такі розділи:

  • — витрати, пов’язані з оформленням та будівництвом земельної ділянки;
  • — витрати, пов’язані з придбанням обладнання та витратних матеріалів;
  • — витрати, пов’язані з експлуатацією та ремонтом обладнання.

При відкритті автомийки не слід поспішати, все ретельно обміркуйте.

Вибір місця та приміщення під автомийку

Такі елементи, як окупність і рентабельність, будуть знаходитися в прямій залежності від того, де ви вирішите відкрити автомийне приміщення. Буде набагато вигідніше відкрити автомийку у престижному районі міста, щоб неподалік від неї була проїжджа частина. Це буде говорити про те, що вашими клієнтами може бути забезпечений контингент, що має хороші авто і бажаючий, щоб їх машини виглядали красиво. Вітається, якщо в цьому окрузі знаходилося багато різних підприємств. Але при цьому не забувайте про те, щоб до автомийки було зручно під’їжджати.

Погодження та отримання дозволу

Наступним кроком є ​​узгодження обраного місця під автомийку з адміністрацією. Цей етап належить до найважчого. Складається лист-прохання та подається до міської адміністрації. На цьому етапі доведеться пройти багато процедур, на які потрібно витратити чималі гроші. Тому, при складанні бізнес-плану, не забудьте про цей момент.

Вибір типу автомийки

Далі необхідно визначитись із вибором типу автомийки. Якщо це мийка відкритого типу, необхідно придбати щітку і розпилювач, пов’язані між собою центральним компресором. Таймер контролюватиме час операції, а клієнт спостерігатиме за якістю виконуваної роботи.

Якщо автомийка портального типу, то клієнту потрібно лише заїхати до неї, після чого розпочнеться процес миття.

Тунельний тип миття використовується у всьому світі. Клієнт в’їжджає в тунель, де потрапляє на спеціальну конвеєрну систему, яка провозить авто секціями, в яких відбуваються певні процедури.

Особливу увагу варто приділити очисній системі, тому що без неї не дозволять відкриття автомийки.

Якщо передбачається цілодобовий режим автомийки, слід потурбуватися про персонал, яким можуть бути і студенти.

Зразкові цифри (автомийка на 1 пост)

— Витрати на місяць — 180 тис.

— Дохід на місяць – 300 тис.

— Чистий річний прибуток — (300000-180000) х 12 = 1440000 руб.

Автомийка на 2 пости здатна приносити близько 3 млн. на рік. Але потрібно попередити, що досягти даних цифр можна при правильній організації роботи та хорошій розкрутці вашої автомийки.

Заробіток на дропшипінгу: плюси та мінуси

Як новачку заробити на YouTube

Бізнес-ідея «Повітряні кулі – мерехтіння мрії»

Комментарии 1

Добавить комментарий