Навіщо Viber вашому бізнесу?

Крім того, що Viber — це другий месенджер за поширеністю, його використовують не тільки як канал зв’язку, а й у маркетинговому просуванні. Перевагою Viber є можливість публікувати контент у різних форматах, а також прикріплювати стікери та посилання.

Повідомлення у Viber відкриваються швидше, ніж у розсилці електронною поштою, або СМС.

Навіщо Viber вашому бізнесу

Головний недолік цього месенджера – відсутність шифрування, через що немає гарантії щодо нерозголошення комерційної таємниці, яка може бути корисною для конкурентів.

Яку користь може принести бізнесу?

Найбільш логічним способом використання Viber є створення групових чатів, в яких можна обговорювати робочі процеси з колегами, а також координувати роботу різних відділів. Крім того, чати можуть використовуватись для підтримки зв’язку з клієнтами.

Це зручно, якщо, наприклад, ваші послуги пов’язані з наданням консультацій або з навчанням інших. Через спільний чат можна об’єднати всіх клієнтів і підтримувати зв’язок, інформуючи або надаючи завдання.

У діловій сфері Viber дозволяє тримати зв’язок із клієнтами та партнерами з бізнесу. Це економний вид зв’язку, який не вимагає коштів та на відміну від мобільного зв’язку, ви можете телефонувати за кордон безкоштовно.

Інша функція, яка може використовуватися для просування бізнесу – створення спільноти. Такий канал зв’язку підійде для середнього та великого бізнесу. На відміну від звичайного групового чату в тому, що на вас можуть підписуватися необмежену кількість користувачів. Сама стрічка є чимось середнім між месенджером і стрічкою новин із групи в соціальній мережі.

Які методи використовуються для просування спільноти у Viber?

• Запустіть принцип сарафанного радіо, запросивши до спільноти своїх знайомих, клієнтів, співробітників, а також бізнес-партнерів, які є у вас в контактах. Створіть для них мотивацію, щоб вони запрошували до спільноти своїх знайомих, які можуть зацікавитися вашими послугами;

• Підтримуйте порядок у спільноті, щоб у ньому не розміщувався спам або недоречне листування. Для цього можна встановити правила поведінки в чаті і контролювати, щоб усі їх дотримувалися. Можливо, для цього вам буде потрібна допомога інших співробітників, яких можна зробити у спільноті адміністраторами;

• Найефективніше просувати спільноту за допомогою контенту. Якщо ваші передплатники будуть отримувати корисну та цікаву інформацію, це буде мотивувати їх проявляти активність, і навіть рекомендувати ваше співтовариство своїм знайомим. Розміщуйте унікальний контент та робіть це стабільно. Щоб було простіше не відхилятися від графіка, складіть контент-план;

• Проводьте аналіз своїх конкурентів і беріть на замітку їхні ідеї та методи, які вони використовують для просування;

• Намагайтеся створити таку атмосферу, щоб користувачі відчули себе частиною великої команди. Для цього взаємодійте з ними, відповідаючи на коментарі, а також поділіться досвідом;

• Замовте рекламу своєї спільноти у соціальних мережах або на своєму сайті;

• Розміщуйте адресу вашої спільноти на всіх друкованих публікаціях вашої компанії, наприклад, на візитах, прайсах або меню;

• Додаткова мотивація не завадить, тому придумайте для передплатників Viber спеціальні бонуси та знижки.

Реклама у Viber

Ще одна корисна функція для просування бізнесу – рекламне розсилання. Ви можете створити рекламне повідомлення, яке згодом буде надіслано потенційним клієнтам.

Щоб задіяти розсилку, необхідно легалізувати свій бізнес, заповнивши заявку. У ній вказуються особисті дані та інформація про компанію.

Лист для розсилки складається з тексту обсягом до 1000 символів, а також зображення розміром 400х400. Важливо, щоб картинка відповідала змісту тексту. Зверніть увагу на читабельність тексту на картинці, так як багато користувачів дивитися її з мобільних пристроїв.

Використовуйте кнопку із закликом до дії.

Після проведеної рекламної компанії ви можете проаналізувати результати розсилки. Програма збирає дані про надіслані повідомлення, і який відсоток цих повідомлень було переглянуто або не прочитано. Також в аналізі розсилки доступна інформація про кількість повідомлень, що не доставлені.

Ця інформація допомагає коректувати повідомлення. Наприклад, може бути потрібно змінити заклик до дії, або стиль написання тексту.

Як скласти контент-план для соціальних мереж

Просування Телеграм-каналу

Як стати успішним трейдером