Як швидко збільшити продажі в інтернет-магазині

У вас є інтернет-магазин, який добре працює, щоб кожен день люди заходили та щось купували. Іноді ви пропонуєте якісь акції, щоб стимулювати продажі та позбутися менш популярних товарів.

Однак, як продавець, ви, напевно, шукаєте рішення, яке відповідає на запитання: як збільшити продажі у своєму інтернет-магазині? Так як ви проводите найважливіші акції, то знаєте, що ваш сайт має хорошу SEO-оптимізацію з лендингом, відрізняється швидким завантаженням, «зручний для користувача», присутній в соціальних мережах і пропонує «постєндінг».

Але, незважаючи ні на що, ви хотіли б отримати більше лідів, конверсій та збільшити дохід в інтернет-магазині, але не знаєте, як цього досягти.

Тоді дізнайтесь 7 прийомів, які допомагають збільшити продажі.

Як швидко збільшити продажі в інтернет-магазині

Взаємність

Правило взаємності свідчить, що коли хтось дає вам щось, ви почуваєтеся «обов’язаними» дати щось натомість. Цей простий прийом використовують під час дегустацій у гіпермаркетах. Вам не спадало на думку спробувати напій, який подала господиня, а потім купити цілу упаковку цього самого продукту?

Розумієте! Отже, ви зазнали правила взаємності на собі. Але ви знаєте, як застосувати це в онлайн-світі?

1. Додаткова цінність.

Контент на сайті може бути відмінним способом показу додаткової цінності, яку клієнт отримує, купуючи продукт. Прикладом може бути бренд джинсів Levis, додаткова цінність якого полягає у задоволенні носіння оригінальних синіх джинсів із більш ніж сторічною традицією.

Розуміючи, що бренд Levis є унікальним продуктом з багаторічною традицією (а не просто сині штани), покупець відчуває своєрідну подяку і з більшою ймовірністю здійснить покупку, незважаючи на високу ціну.

2. Безкоштовна продукція під час здійснення покупки.

Перед покупками в Інтернеті немає можливості надання зразків продукції, але щось додатково до замовлення, безумовно, можна запропонувати. Цей спосіб впливу на покупця часто використовують магазини парфумерії, додаючи до покупок зразки іншої косметики. Техніку можна з успіхом використовувати у будь-якому онлайн-бізнесі. При покупці шорт чому б не додати, наприклад, пояс як доповнення? Якщо ваш сайт пропонує покупку товарів, можете зробити покупцю безкоштовний подарунок як сюрприз, але ви також можете дозволити покупцеві вибрати щось конкретне з вашої пропозиції.

3. Виконання обіцянок.

Цей принцип говорить, що кожна людина хоче, щоб її вважали індивідом, який тримає свої обіцянки та дані слова. Якщо, наприклад, ви запишетесь на марафон, а також розкажете про це всім своїм друзям, то захочете стримати цю обіцянку не тільки для того, щоб не розчарувати себе, але і показати іншим, що ви здатні виконати свою обіцянку.

3. Інформаційне розсилання.

Клієнт, який підписується на розсилку, так чи інакше погоджується підтримувати з вами контакт. Проте в даний час переважна більшість інтернет-магазинів запитують контактні дані, але проблема полягає в тому, щоб переконати людину залишити адресу електронної пошти.

Щоб спонукати його до цього, ви повинні дати йому щось цінне. Щось унікальне, що відповідає деяким із його потреб. Великі цифрові агенції дуже добре знають, як «маніпулювати» відвідувачами, щоб вони підписувалися на інформаційне розсилання, показуючи їм, де саме вони можуть це зробити на сторінці та яку користь принесе їм інформація.

Відмінна ідея для стимулювання підписки — наприклад, запропонувати знижку у своєму інтернет-магазині, безкоштовну електронну книгу або деякий доступ до підсторінок, доступних лише небагатьом.

4. Безкоштовне повернення.

Ще один спосіб завоювати клієнта – запропонувати безкоштовне повернення, особливо таких товарів, як взуття чи одяг, які завжди приміряють перед покупкою. Якщо клієнт не впевнений у своєму розмірі, ви можете, наприклад, дати можливість замовити 2 пари взуття, одну з яких можна відправити вам назад безкоштовно. Зробивши цей жест, ви можете бути впевнені, що цей клієнт не тільки подякуватиме вам, але і є ймовірність, що він повернеться, щоб зробити більше покупок у вашому інтернет-магазині.

5. Відомі люди.

Це теж причина, через яку бренди наймають відомих людей (з великими бюджетами), музичних зірок та акторів для просування своєї продукції. Механізм дуже простий — коли ви бачите когось відомого в рекламі, то зазвичай переносите свою симпатію, яку відчуваєте до відомої людини, на бренд (приписуєте позитивні характеристики цієї людини певному продукту). Відмінний приклад можна побачити в рекламі Nespresso із Джорджем Клуні, де знаменитий актор закликає вас пити каву Nestle.

6. Ідентифікація із брендом.

Клієнтам подобаються бренди, з якими можуть ідентифікувати себе. Цей метод використовується багатьма компаніями під час, наприклад, автомобільних виставок, де відвідувачі мають можливість перевірити асортимент автомобілів, що пропонуються рандомом. Як щодо того, щоб запропонувати зустріч для «безкоштовної поїздки» за умови залишити контактну інформацію через онлайн-форму?

7. Сторінка «Про нас».

Вона допоможе вам заявити про себе серед ваших клієнтів та сподобатися їм. Крім того, прозорість між компанією та її громадськістю завжди має багато переваг, тому що чесність, яку ви демонструєте, вселяє довіру до вашої компанії. А це, у свою чергу, стимулює «дію» (відвідувачі вашого сайту наважуються на покупку).

Варто використовувати ці хитрощі для збільшення продажів в інтернет-магазині. Можливо, ви зрозуміли, що бажання продавати більше не завжди означає витрачати більше коштів на рекламну кампанію, позиціонування в Інтернеті або підвищення цін на пропоновані вами продукти, а швидше бути дружніми, чеснішими і кориснішими для тих, хто відвідує ваш інтернет-магазин.

Як відкрити Детективне агентство

Закони бізнесу: з чого почати новачкові

Як заробити на фрілансі