Як відкрити салон краси

Попит на послуги салону краси постійно зростає. Прагнення бездоганного вигляду постійно збільшує кількість потенційних клієнтів. Незважаючи на те, що косметичні салони ростуть як гриби після дощу, ринок, як і раніше, не дуже насичений і є сприятливим для цього виду бізнесу.

З чого почати? Як відкрити салон краси? Якою буде реалізація нашої мрії?

Як відкрити салон краси

Крок 1 – Дослідження ринку

Перший важливий крок, це аналіз ринку в місці, де ми хочемо зробити свій внесок в індустрію краси. Кожне місто чи район мають свої особливості та правила. Хорошою ідеєю, наприклад, буде складання списку всіх салонів у місті чи у вибраному районі.

Потім потрібно проаналізувати процедури, які пропонуються клієнтам у цих салонах. Найкраще особисто оцінити якість послуг та рівень цін. Необхідно також провести невелике опитування серед друзів та знайомих з декількома ключовими питаннями – “Якими послугами салонів краси найчастіше користуються?”, “Які послуги мають завищену ціну?”, і, нарешті, “Що вам не вистачає у пропозиціях місцевих салонів?”.

Таке дослідження дасть нам цінну інформаційну базу, використовуючи яку ми зможемо визначити відповідний напрямок діяльності на основі очікувань наших потенційних клієнтів.

Крок 2 – Бізнес-план

Професійний бізнес-план буде запорукою успіху. Будучи основним інструментом планування, він враховує опис інвестиційних цілей проекту, план маркетингу, перспективи проекту, фінансовий план та план розвитку.

Якщо ми не маємо жодного поняття, як створити такий план, то варто звернутися за професійною допомогою. Цей крок, безумовно, доповнить список витрат, але не варто їм нехтувати. Бізнес-план є екстраординарним помічником у веденні бізнесу, визначаючи саме наш напрямок дій.

Крок 3 – Створення

в основі салону краси лежать – гарне місце, професійне обладнання, естетичне оформлення та досвідчений персонал. Навіть під час створення бізнес-плану, необхідно вказати цільову групу вашого підприємства та спектр послуг.

Вибір місця залежить від того, що хочете запропонувати клієнтам. Потрібно враховувати той факт, що клієнт зазвичай хоче відвідувати салони, які розташовані поблизу.

Створення власного бізнесу в галузі косметологічних послуг спричиняє значні фінансові витрати на початковому етапі. Потрібно не тільки орендувати приміщення, але й придбати спеціалізоване обладнання, косметику, витратні матеріали та меблі.

Необхідно також мати деякі кошти на перші місяці після відкриття салону, тому що доходи з’являться не відразу і зростатимуть з часом. Тим не менш, можна використовувати пропозиції лізингу на обладнання, залучити власні заощадження або користуватися спеціальними кредитами для розвитку бізнесу.

Також можете використовувати франшизу та відкрити салон під вивіскою відомої компанії. Тоді ви скоротите витрати на рекламу і з’явиться можливість отримати вигоду з знань досвідченого партнера, наприклад. Але пам’ятайте, що ніщо не працює в одному напрямку – прибутком від салону краси доведеться ділитися із партнером.

Крок 4 – База потенційних клієнтів

Клієнт салону краси стає клієнтом через стосунки, які вишиковуються між ним і майстром або косметологом. Під час розслаблюючих процедур клієнт готовий довіритись майстру. Таким чином, часто косметолог стає одним із найближчих людей. Він має бути у повній впевненості в людині, якій довіряє свою красу та здоров’я.

Створювати свою основу клієнтів можна ще перед відкриттям салону. Надання послуг вдома у клієнта стає дуже популярним. Це дає нам шанс випробувати власний досвід, оцінити рівень задоволеності клієнтів нашими послугами та створити цінні відносини з потенційними клієнтами для нашого майбутнього салону краси.

Крок 5 – Дозвільні документи

До прийняття остаточного рішення про відкриття власного салону краси, ви повинні приділити цьому питанню достатньо уваги. Дізнайтеся, які документи необхідно оформити, і які дозволи необхідно отримати, щоб надавати ті чи інші послуги.

Крок 6 – Вибір місця

Вибір приміщення не може бути випадковим. Зрозуміло, що точка у центрі міста є перевіреним та надійним варіантом. Це гарантує інтерес клієнтів. Тим не менш, приміщення в центрі пов’язане із високою вартістю оренди. Для початку зверніть увагу на дешевші приміщення.

Ще ніхто не довів, що приміщення на околиці міста не матиме успіху. Згадаймо правило, що клієнти можуть приїхати до свого майстра навіть на інший кінець міста. Насамперед, важливий, комфорт доступу, розташування зупинок громадського транспорту, можливість легкого паркування тощо.

Крок 7 – Витрати

На жаль, створення власного салону краси не найдешевший бізнес. Через санітарні стандарти, часто адаптація та ремонт приміщень потребує великих ресурсів. Крім того, без професійного обладнання у вас немає шансів забезпечити якість послуг.

Не всі мають такі великі заощадження, щоб дозволити собі навіть основні витрати. Тому спочатку потрібно точно спланувати усі витрати. Зважити свої можливості. Можна навіть замислитися про залучення партнерів або взяти кредит. Краще не заощаджувати на обладнанні. Придбання нового обладнання забезпечить вас гарантією та захистить від непередбачених витрат на ремонт.

Крок 8 – Підбір співробітників

Кваліфікований персонал, люди з досвідом та відповідною освітою є основою успіху. Час, витрачений на пошук співробітників, які будуть відповідати вашим вимогам, не буде витрачено марно.

Крок 9 – Маркетинг

Реалії ринку не залишає нам жодного вибору – витрати на рекламу неминучий. Основні маркетингові заходи, які ми не можемо упустити це створення сайту та його позиціонування, рекламні банери, спілкування з клієнтами через соціальні мережі, створення медіа-кампаній, використання мобільних додатків, електронної пошти, листівок, конкурси та організації заходів у самому салоні.

Де можна терміново заробити гроші

Як мотивувати себе та людей навколо

Як організувати роботу вдома

Коментарі 1

Залишити відповідь

error: Вміст захищений!!