Як скласти контент-план для соціальних мереж

У будь-якій справі важливо планувати. Для контент-менеджера, маркетолога та SMM-фахівця контент-план є необхідним інструментом у просуванні. Якщо не планувати графік публікацій, то, зрештою, можна зіткнутися зі зникненням творчих ідей.

Розглянемо покрокове посібник зі складання контент-плану для сайту або соціальних мереж. Але перед тим як приступити до його створення, потрібно сформулювати собі мету.

Подумайте, навіщо вам контент-план?

Як скласти контент-план для соціальних мереж

Відповіддю на це питання може бути бажання залучити нових передплатників, підвищити популярність свого бренду, або підвищити лояльність аудиторії. Це має бути реалістична мета, яку можна досягти.

1. Проведіть аналіз цільової аудиторії. Для веб-сайтів можна використовувати метрики особливих сервісів. У соціальних мережах вбудований функціонал для аналізу статистики, проте розширити ці можливості дозволять додаткові сервіси.

2. Після того як складений портрет вашої цільової аудиторії, проведіть аналіз контенту ваших конкурентів. Намагайтеся виявити сильні та слабкі сторони конкурентів.

Проаналізуйте, які вони використовують формати контенту, теми, а також як їм вдається залучати аудиторію за рахунок інтерактиву?

3. На підставі аналізу аудиторії конкурентів вирішите, що необхідно саме вам. Для зручності можете скласти інтелект-карту, в центрі якої буде ваша основна мета, а довкола формати та рубрики контенту, що дозволить досягти цієї мети.

Які публікації потрібно додати до контент-плану?

• Інтерактивний та розважальний контент. Більшість ваших публікацій мають бути розважальними або інтерактивними, щоб підвищувати статистику майданчика. Це можуть бути комікси, мем, добірки, опитування, конкурси, ігри, цитати, вікторини, тести і т.д.

• Репутаційний та брендовий контент. Для підвищення популярності вашого бренду та лояльності аудиторії необхідно публікувати відгуки клієнтів, кейси, новини компанії, звіти про виконану роботу, корисні поради, пов’язані з вашим продуктом. Покажіть передплатникам або відвідувачам сайту вашу команду, тому що люди більше довіряють тим, кого знають. Все це спрямоване на створення позитивного образу вашої компанії та її діяльності.

• Експертний контент. Найчастіше у соціальних мережах зберігають навчальний контент. Тому поділіться на своїй сторінці корисними порадами, оглядами, гайдами, майстер-класами, інструкціями та дослідженнями. Для цього типу контенту не підійдуть стікові фотографії. Необхідно вкладати час та кошти у створення унікальних постів з картинками, інфографікою, відео та унікальними текстами. Так ви можете сформувати довіру аудиторії.

• Контент, що продає. Плануйте розміщення рекламних публікацій із запрошенням на онлайн-курси та марафони. Діліться з клієнтами акціями, промокодами, умовами покупки та доставки, запрошуйте на комерційні заходи. Також цей тип контенту входить розміщення прямий реклами товарів чи послуг.

4. Залежно від мети вашого просування, ви вибираєте який тип контент частіше зустрічатиметься у стрічці. Складіть кілька сотень тем на основі проведеного аналізу.

Для цього можна організувати мозковий штурм із усією командою фахівців. Коли список буде готовий, підкоригуйте його, видаливши зайве. Він може складатися з основних тем, а також проміжних. Наприклад, основна тема — «фітнес», а проміжні теми — «харчування», «комплекс вітамінів», «вправи», «режим сну», і т.д.

5. Створіть календар вашого контент-плану. Для цього можна створити таблицю чи інтелект-картку. Основні дані у таблиці – день, час, тема та тип контенту. Щоб вибрати найкращий час для публікації контенту, необхідно також провести аналіз, визначивши, коли ваша аудиторія виявляє активність у мережі.

6. У графіку необхідно вказати посилання готові пости. Намагайтеся, щоб у вас був запас готових публікацій хоча б на 1 тиждень наперед. Так ви не зіб’єтеся з графіка, якщо виникнуть форс-мажорні ситуації.

7. Якщо ви використовуєте кілька майданчиків для розміщення, потрібно буде оптимізація контенту. Причому оптимізується не лише формат публікації, а й кількість постів, тому що в одній соціальній мережі буде актуально 3 – 5 розміщень на добу, а в іншій – лише 1 пост.

8. Навіть якщо через якийсь час у вас виникає криза ідей – не варто засмучуватися. Ви можете повторювати старі публікації, які були розміщені за графіком 1 – 3 місяці тому, але з новими більш актуальними даними.

Щоб знайти ідеальний варіант – застосовуйте різні методи планування. Коригування контент-плану може знадобитися в перші 1 — 2 місяці. Не бійтеся експериментувати та впроваджувати нові формати та теми публікацій.

Просування Телеграм-каналу

Як стати успішним трейдером

Як навчитись працювати в команді