Як заробити на продажі косметики

Косметика для жінок 21-го століття стала настільки невід’ємним атрибутом, що, здається, забери її у них, і більше половини жінок навідріз відмовляться виходити з дому. Це і не дивно — навіть простенький набір косметичних засобів, немов якась чарівна мазь, здатний кардинально змінити жіночу зовнішність.

Дівчина відкриває косметичку, і ось вже через 10 хвилин її брови стають привабливо вигнутими, вії — густими і довгими, губки набувають виразності і об’єму, а світла досі шкіра покривається легким відтінком засмаги, стаючи при цьому матово гладкою, словно.

Як заробити на продажі косметики

Природно, не обійтися жінці, що доглядає за собою, і без хорошого шампуню, лаку для нігтів, лосьйонів по догляду за шкірою, чарівного аромату духів і т. д.

У відповідь на ці властиві прекрасній половині людства потреби одна за одною з’являються фірми, що займаються виробництвом всіх подібних аксесуарів. А для їх реалізації цими фірмами наймаються так звані дистриб’ютори (в даному випадку, простіше кажучи, – розповсюджувачі косметичної продукції), яким можете стати і ви.

У вас з’явиться можливість не тільки заробляти, а й купувати товари тієї фірми, в яку ви влаштуєтеся, за зниженою ціною.

Стати розповсюджувачем краси

Для початку визначтеся, чи набереться у вас достатня кількість потенційних клієнтів для дистриб’юторського старту. Це можуть бути колеги (не обов’язково жінки, тому що продукції для чоловіків у найбільш відомих фірмах також вистачає – креми після гоління, гелі, лосьйони, чоловічі шампуні, туалетна вода тощо), родичі, ваші друзі, сусіди.

Втім, клієнтів можна набирати з абсолютно незнайомих людей: наприклад, якщо ви не з боязкого десятка, можливий ваш особистий обхід квартир сусідніх багатоповерхових будинків із пропозицією вашої продукції.

З собою важливо захопити свіжий каталог і показувати людям поточні товари.

Також не забудьте про салони краси, перукарні, магазини та парфумерні лавки – у цих місцях каталог можна залишати на пару днів, щоб господар (та й сам продавець) ознайомився з новими пропозиціями та, можливо, замовив щось для свого закладу або навіть для себе особисто.

Особливо активними намагайтеся бути в період свят — у цей час фірми зазвичай проводять акції або роблять знижки, і у вас є можливість отримати більшу кількість передплатників. А найкращим способом реклами напевно стане ваш особистий приклад — скажімо, ароматний шлейф нових парфумів, що розвівається, або підтягнута кремом свіжа шкіра обличчя напевно викличуть зацікавленість тих, з ким ви тісно спілкуєтеся.

Зарплата дистриб’юторів зазвичай складається з різниці ціни на товар у каталозі (за яку його у вас купуватимуть) та закупівельної ціни, встановленої безпосередньо для продавця цих товарів.

Зазвичай розмір цього цінового проміжку — 23-25%.

Крім того, обов’язково буде наявна система заохочень, бонусів і подарунків, що прямо залежать від обсягів і темпів ваших продажів. Більше того, якщо ви зможете привести у фірму нову людину, то матимете певний грошовий відсоток і з його продажу.

Втім, саме від вашої привітності, ввічливості, і в той же час вміння переконати покупця в тому, що йому потрібен саме цей товар, насамперед залежатиме ступінь ваших доходів.

Так що не полінуйтеся знайти в мережі і прочитати якусь гарну книгу з майстерності спілкування та переконання — вже зайвим точно не буде.

Якщо фірмою проводяться якісь майстер-класи, не відмовтеся їх відвідати — напевно організатори не менше за вас зацікавлені у продажах, а тому порожніх порад давати не стануть.

З іншого боку, варто зважати на сформоване якщо не негативне, то, принаймні, насторожене ставлення до торговців мережевих фірм, тому як вогню уникайте всілякої наполегливості і нав’язливості. Цілком можливо, що саме ваша тактовність та увага до клієнта, а не надзвичайно низька ціна або велика знижка приверне його до товару.

Як створити бізнес-профіль у Instagram

Як почати продавати товари на Amazon

Як зробити красиві фото / відео для соц-мереж

Комментарии 1

Добавить комментарий