Як стати успішною бізнес-леді

Бізнес леді – звучить чудово. Яка категорія жінок має на увазі, коли ми чуємо цей вираз? Найчастіше мається на увазі, що йдеться про успішну ділову жінку, незалежну фінансово і самостійну в рішеннях, що досягла високого кар’єрного рівня. Чим визначається успіх?

Бізнес-леді, даючи інтерв’ю, не завжди охоче розповідають про те, що допомогло їм досягти успіху. Почасти тому, що діловим жінкам ніколи витрачати на цей час; частково тому, що на активному етапі життя вони самі не завжди мають чітко сформульовану відповідь на це питання.

Частіше вони відповідають: я дуже хотіла цього, багато працювала і тому досягла результату. Звісно, ​​все не так просто. Якщо провести невеликий аналіз біографій молодих успішних бізнес-леді в Росії, можна побачити деякі загальні особливості у побудові їх кар’єри.

П’ять показників для неминучого успіху

Хороша освіта.

Вища освіта у перспективній галузі – це невід’ємний фактор успішної кар’єри. Ще років п’ять-десять тому, найперспективнішою для жінок вважалася економічна освіта. У сучасних умовах найбільш потрібні галузі – хімія, інформатика.
Відпрацювання практики за спеціальністю за кордоном.

Доцільно розпочинати кар’єру в іноземній компанії або за кордоном. У західних компаніях для жінок передбачена спеціальна квота на керівні посади, не кажучи вже про розвинену систему навчання та наставництва. Є безліч прикладів, коли жінка спочатку створила бізнес або розпочала кар’єру за кордоном, а потім перемістила кар’єру та бізнес.

Не боятися розпочинати свій бізнес.

Цю пораду (або побажання) можна почути практично в кожному інтерв’ю з успішною бізнес-леді. Подолати власні психологічні проблеми та суспільні забобони на шляху самореалізації. Чітко визначити межі особистого життя та професійної реалізації.

Мало в кого виходить поєднувати ці сторони життя вдало — це залежить від оточення (чоловік, сім’я, підтримка родичів). Здебільшого – це конфліктна ситуація. На певному життєвому етапі потрібно приймати усвідомлене рішення, що важливіше.
Навчитися продавати себе.

Незважаючи на розвинені здібності до комунікації, проблеми горезвісної «жіночої скромності», найчастіше заважає жінці зайняти її гідне місце.

Бізнес не має статі?

Не зовсім так. Чоловіки та жінки у бізнесі виявляють себе у бізнесі настільки по-різному, що найефективнішим колективом (включаючи поради директорів) вважається той, у складі якого жінки займають не менше 40%. У нашій країні порівняно мало жінок, зайнятих у великому бізнесі.

У ній цінується підприємницька твердість, рішучість, сталевий характер. У цій сфері їхня частка становить 2-3%. А ось кількість жінок-головних бухгалтерів, фінансових директорів у великих компаніях – понад 60%. Притаманні жінкам якості: обережність, терпіння, дисциплінованість – дозволили жінкам зайняти ці непомітні, але дуже важливі в економіці позиції.

Значна частка жінок, які очолюють сьогодні компанії, починали з посад менеджерів з персоналу, роботи з клієнтами, рекламної служби. У всіх цих напрямах активно затребувана якість, що відноситься до модного поняття «емоційний інтелект» (здається, раніше це називалося – здоровий глузд).

Пояснимо на прикладі. У кризовій ситуації чоловік-керівник зазвичай суворо вимагає від співробітників дотримання посадових інструкцій, волає до розуму або загрожує позбавленням премії. Жінка в цьому випадку частіше досягає результату, хитрим маневром змушуючи працювати співробітників по 24 години на добу і без вихідних. Недостатньо завчити напам’ять кілька гасел «природженого лідера» та намагатися «мотивувати» колектив, не знаючи ситуації та настроїв працівників.

Чоловіків турбують питання статусу.

Багато хто з них, навіть якщо «знають» – як зробити правильно, робити цього не будуть, тому «не хочуть». Жінки вирізняються практичністю. Найчастіше їх «знаю» і «хочу» працюють узгоджено. Тому, серед топ-менеджерів, частка жінок повільно, але вірно збільшується.

Де легше будувати кар’єру бізнес-леді

До традиційних ніш, у яких виростають успішні бізнес леді, можна віднести фінансову сферу та сферу малого бізнесу. У малому бізнесі до перспективного напряму діяльності можна зарахувати створення дизайнерських студій.

Види бізнесу, пов’язані з наданням дизайнерських послуг, різноманітні та все більш потрібні на ринку послуг. Напрямів видів дизайну безліч. До них можна віднести дизайн приміщень та ландшафтний дизайн, дизайн одягу та прикрас. Близькими за характером цієї діяльності є різні види поліграфічних та оформлювальних робіт, у тому числі створення текстів, фото, аудіо та відеороликів для розміщення в Інтернеті, WEB-дизайн – попит на них постійно зростає.

Стрімко збільшується кількість жінок на IT-бізнесі. Ця сфера діяльності комфортна для жінок, так як про демократичний, цивілізований бізнес. У ньому зайняті інтелігентні, креативні люди, для яких успіх у досягненні мети важливіший за гендерні стереотипи.

Жінки мало зайняті безпосередньо у ІТ-спеціальностях, але реалізують свої організаторські здібності як менеджери в організації проектів, у рекламній сфері, організації зв’язків з клієнтами, у відділах якості, тобто там, де робота пов’язана з людьми.

Насамкінець, хочеться помітити. Тим, кого цікавить питання: як стати успішною бізнес леді, не варто забувати, що успішна людина – це не найзнаменитіша чи найбагатша. Успішний – це означає задоволений усім, собою та навколишнім світом.

Як заробити в інтернеті звичайній людині

Рестораний бізнес: опис, концепція, рентабельність, ризики

Інвестування у золото – 3 правила від експертів

error: Вміст захищений!!