Як визначити типи працівників?

Ніхто не сперечатиметься з тим, що всі люди різні. І це непогано – у кожного з нас є свої особисті сильні та слабкі сторони характеру, які виявляються у житті та на роботі.

Це необхідно враховувати мудрому керівнику — саме він, якщо він бажає, щоб його колектив працював злагоджено, яке кампанія процвітала, повинен розуміти, що всіх його підлеглих умовно можна розділити на типи. І відповідно до цього необхідно пред’являти різні вимоги.

Про те, які ж бувають типи підлеглих, і як їх використовувати з максимальною віддачею, і йтиметься у наступній статті.

Як визначити типи працівників

Перший тип співробітника – це трудоголік.

Якщо у вашому колективі такий присутній, це означає, що вам, як керівнику, пощастило. Не забувайте, що трудоголік слід часто заохочувати. Показуйте йому, що ви довіряєте його думці, навантажуйте його найскладнішими справами і при цьому кажіть, що впоратися з таким завданням зможе тільки він.

Але при цьому слідкуйте, щоб його трудоголізм плавно не перейшов у фанатизм. Якщо трудоголік починає дзвонити своєму керівнику у вільний від роботи час, щоб вирішити службові питання, то, швидше за все, його потрібно зупиняти. Поговоріть з ним та в розмові поясніть, що повноцінна та результативна робота неможлива без повноцінного відпочинку.

Наступний тип підлеглого називається кар’єрист.

Його ціль ясна з назви. Тому, якщо такий працівник добре справляється зі своїми робочими завданнями, його не варто тримати на одному місці більше 2-3 років. Намагайтеся підвищувати його кар’єрними сходами — і тоді віддача від нього, як від співробітника, тільки зростатиме.

Ще один тип підлеглого співробітника – це експерт чи, як його ще іноді називають, фахівець.

Про нього легко можна сказати, що він – ходяча енциклопедія. Його пам’ять зберігає великі обсяги інформації, тому має сенс періодично уточнювати в нього будь-які відомості, дати, цифри або прізвища. Тільки в цьому випадку фахівець почуватиметься повністю затребуваним.

Але за таким співробітником іноді потрібно і дивитися — захопившись виконанням чергового завдання, він може піти у спогади про будь-які події або факти, які майже не пов’язані із завданням. У зв’язку з цим керівнику іноді потрібно контролювати хід виконання завдання та за необхідності коригувати його.

У вашому підпорядкуванні також цілком може бути творча особистість.

Працювати з таким підлеглим нескладно. Головне, що необхідно – це чітко ставити завдання та уточнювати терміни їх виконання. Не варто звертати увагу на те, що у процесі роботи такий співробітник спілкується з колегами – це не може відвернути його від роботи.

Також не варто сильно контролювати творчого працівника – як правило, самодисципліна у таких людей розвинена добре, що допомагає їм виконувати всі завдання керівництва у строк.

Наступний тип підлеглого співробітника, який часто зустрічається у житті — це формаліст.

Така людина боїться виявляти ініціативу або приймати серйозні рішення, тому завдання, де це потрібно, їй краще не давати. Найбільше користі працівники-формалісти приносять, виконуючи однотипну роботу. Виявляти ініціативу такі працівники не будуть, тож вимагати від нього цього не варто.

Імітатор — це підлеглий, який більше імітує роботу, аніж займається нею. У зв’язку з цим за ним потрібний підвищений контроль. Буде краще, якщо ви даватимете йому завдання з чіткими умовами та точною датою закінчення. Бажано, щоб завдання повинні бути виконані в короткий термін – це не дасть імітатору можливості займатися непродуктивною працею.

І останній тип підлеглого працівника – це критик.

Він, як і випливає з назви, завжди чимось незадоволений, і завжди піддає все критиці. Звичайно, якщо його критичність поширюється лише на погоду чи громадський транспорт, то це не страшно.

Але якщо він почне критикувати кампанію чи колектив, його відразу ж необхідно зупиняти, оскільки це може призвести до погіршення робочої атмосфери у колективі. З чого випливає, що за співробітником-критиком слід акуратно спостерігати і, за необхідності, переводити його критичні промови в інше, не пов’язане з роботою, русло.

Оріфлейм – як заробити в цій компанії?

Чи можна заробити на перегляді фільмів

Як ставити правильно перед собою цілі

Комментарии 1

Добавить комментарий