Як створити бізнес-профіль у Instagram

Instagram — одна з найефективніших соціальних мереж для професіоналів, тому що вона надає дуже цікаві інструменти, які дозволяють компаніям якісно просувати свій бізнес. Якщо у вас є компанія, але ще немає облікового запису в цій соціальній мережі, в наступній інформації ми пояснимо, як створити профіль Instagram для компанії та як їм зручно користуватися.

4 кроки, щоб створити профіль Instagram для вашого бізнесу

Як і в більшості соціальних мереж, створити профіль Instagram для компанії дуже просто:

1. Після завантаження та запуску програми Instagram необхідно відкрити його та вибрати опцію «Зареєструватися», щоб створити профіль Instagram.

Як створити бізнес-профіль у Instagram

Потім вам буде запропоновано ввести свою адресу електронної пошти або номер телефону (у вас також є можливість увійти в систему безпосередньо за допомогою приватного облікового запису Facebook).

2. Потім, коли ви знаходитесь у своєму профілі (головне меню), увійдіть у меню налаштувань (шестерня розташована вгорі праворуч) та виберіть опцію «Обліковий запис».

Переключитися на професійний обліковий запис

У цьому розділі, насамкінець, з’явиться опція «Переключитися на професійний обліковий запис».

3. Прокрутіть екран вниз, натискаючи «Продовжити», доки не дійдете до опції «Підключитися до Facebook». Виберіть сторінку вашої компанії у Facebook, щоб зв’язати її зі своїм профілем у Instagram.

Підключитися до Facebook

Пам’ятайте, що ви бачитимете лише ті сторінки, адміністратором яких ви є. Ви можете включити тільки одну сторінку, і це не може бути особистий профіль, тому якщо у вас більше однієї сторінки, виберіть ту, яку ви використовуєте найчастіше.

4. Інформація, яка є на вашій сторінці у Facebook, буде автоматично імпортована у ваш профіль у Instagram.

Переконайтеся, що ви додали номер телефону, фізичну адресу або електронну адресу, щоб потенційні клієнти могли зв’язатися з вами.

Ви можете в будь-який час відредагувати інформацію, яка відображається у вашому профілі. Вам просто потрібно отримати доступ до меню конфігурації, вибрати «Редагувати профіль» і перейти до контактної інформації.

У конфігурації додаток дасть вам можливість вибрати область або сектор, який найбільше асоціюється з вашою роботою, а також запитає вас, чи є у вас професійніший або бізнес-орієнтований профіль. Те, що ви обираєте, може бути відредаговано будь-коли.

Однією з переваг створення профілю компанії в Instagram є інтеграція контенту з Facebook.

Якщо у вас вже був профіль в іншій соціальній мережі Марка Цукерберга, вам буде простіше перебувати у Instagram. Хоча завжди бажано генерувати конкретний контент для кожної платформи, тому що всі вони працюють із різною логікою та алгоритмами.

Ще однією перевагою Instagram є можливість зберігання фотографій гарної якості та доступ до цінної статистики ефективності вашої діяльності, яка допоможе визначити найбільш і найменш релевантний контент для вашої цільової аудиторії.

Коли профіль вже налаштований, настав час почати використовувати його якнайкраще.

Можна отримати максимальну віддачу від цього, якщо проводити такі практики:

1. Подбайте про інформацію профілю компанії в Instagram та біографії

Переконайтеся, що заголовок та ім’я користувача чітко ідентифікують ваш бренд. Також бажано додати в біографію короткий і привабливий опис, який добре і кількома словами описує діяльність компанії.

Також не забудьте додати посилання на свій сайт у розділі біографії, який ви можете часто оновлювати. Наприклад, коли ви виставляєте новий товар на продаж або під час спеціальних пропозицій чи рекламних акцій.

Що стосується фотографії профілю, відповідний розмір – 110 x 110 пікселів. Майте на увазі, що в Instagram немає фотографії для обкладинки, яка є в Facebook або Twitter, тому рекомендується використовувати професійну фотографію з максимально можливою роздільною здатністю, яка добре представляє імідж бренду.

2. Зверніть особливу увагу на вміст, який ви публікуєте

Зображення над усе в Instagram, і важливо, щоб ви пропонували контент з доданою вартістю, який підтримує зв’язок між публікою та потенційними споживачами. Не намагайтеся просто просувати свій бренд чи послугу, намагайтеся розважати аудиторію.

Ідеальний розмір фотографій, які ви додаєте в повідомлення, – 1080 × 1080 пікселів (максимальний розмір – 2048 × 2048). Бажано, щоб зображення та відео Instagram Stories були у квадратному або вертикальному форматі, а не в ландшафтному режимі, тому що у попередньому перегляді кордону можна прибрати.

Супроводжуйте кожне зображення або відео легендою та хештегами, щоб розширити охоплення. Також не забудьте відзначити своїх співавторів в описі, так вони з більшою ймовірністю прокоментують або поділяться вашим постом.

3. Використовуйте хештеги, щоб розширити охоплення вашого бренду

Як ви, можливо, вже знаєте, один із найкращих способів розширити свою спільноту – використовувати хештеги. Це може допомогти розширити свій бренд, знайти цільову аудиторію, покращити SEO або обробляти фото — та відео контент.

Створіть хештег, унікальний для вашої компанії, ви також можете використовувати його для просування своїх продуктів або для публікації пропозицій, які у вас є. Якщо ви проводите спеціальну акцію, ви можете придумати хештег для людей, і кампанія матиме ширше охоплення.

4. Чітко визначте свої цілі, щоб визначити стратегію

Перш ніж створити профіль в Instagram для свого бізнесу, вам необхідно встановити свої цілі. Чого ви хочете досягти у соціальній мережі? Зрозуміло, ці цілі повинні відповідати загальним цілям компанії і бути вимірними і досяжними.

Ці цілі можуть включати: збільшення продажів або відвідуваності веб-сайту, підвищення впізнаваності бренду, збільшення кількості згадок про хештега бренду і т. д. Коли ви їх проясните, ви зможете визначити свою контент-стратегію (частота публікації, час публікації, теми, що характеризують ваш контент…).

5. Створіть календар контенту для свого бізнес-профілю у Instagram

Дуже важливо підтримувати регулярний графік публікацій, не закидаючи своїх передплатників надто великою кількістю повідомлень. Більшість брендів розміщують від одного до трьох постів на день. Час публікації залежатиме, звичайно, від особливостей аудиторії. Щоб визначити ці два фактори, ви можете спробувати публікувати повідомлення з різними інтервалами та в різний час, щоб побачити, що працює найкраще. Це багато в чому залежатиме від того, де знаходиться ваша аудиторія, в основному від часового поясу, та інших пов’язаних аспектів. Звідси можна створити календар контенту.

На щастя, Instagram пропонує статистичні функції для вимірювання ефективності вашого облікового запису в соціальній мережі.

Як почати продавати товари на Amazon

Як зробити красиві фото / відео для соц-мереж

Чи можна заробити на Біномо

Комментарии 1

Добавить комментарий