Як стати блогером-інфлюєнсером в Instagram

Одна з найновіших професій, що з’явилися в інтернеті, — впливова людина. Інфлюенсери, як випливає з їхньої назви, впливають на думку своєї аудиторії. Це означає, що багато брендів будуть пропонувати використовувати їх як канал для реклами свого бренду або продукту. Коли це відбувається, бренди платять впливовим особам за свій рекламний контент, що є одним із основних джерел доходу впливових осіб.

Однак для роботи інфлюєнсера недостатньо відкрити канал у мережі типу Instagram і завантажувати фотографії.

Зміст

Довгостроковий проект у Instagram

Як стати блогером-інфлюєнсером у Instagram

Один з перших елементів, які ви повинні взяти до уваги, якщо хочете стати впливовою особою в Instagram (крім очевидних речей, таких як наявність профілю в мережі), це довгостроковий проект.

Це правда, що є випадки, коли люди відкрили профіль та за кілька місяців стали відомими впливовими особами. Це виняток, і саме тому вони такі відомі.

Якщо вам пощастить, це може статися з вами. Але спочатку краще підходити до цього як довгострокового проєкту. Подумайте, що бути впливовою особою, незалежно від того, чи займаєтеся ви цим повний або неповний робочий день, буде те саме, що створити невеликий особистий бізнес.

Будь-якій компанії потрібен час, щоб розвиватися, рости і залучати клієнтів. З впливовим світом відбувається те саме, тому встановіть собі реалістичні часові рамки та адаптуйте проект до цих встановлених термінів.

Створіть особистий бренд

Один з найважливіших аспектів, який необхідно враховувати, полягає в тому, що бренд це ви. Незалежно від того, чи заснований профіль, який ви створюєте, на вашому реальному імені, сценічному псевдонімі чи чомусь ще, ваш профіль повинен визначати, хто ви є, і ця інформація має досягати вашої потенційної аудиторії та цільової аудиторії.

У цьому сенсі дуже важливо мати чітку назву та тему. Мета полягає в тому, щоб коли споживач у вашому профілі побачить фотографію або текст у вашому профілі, він автоматично ідентифікував його як ваш. Це дозволить вам бути схильним до отримання цього контенту незалежно від його типу.

Уявіть, що ви відкрили модний профіль, завантажуєте фотографії модних товарів і починаєте мати аудиторію, яка стежить за вами. Однак одного разу ви вирішуєте завантажувати контент, пов’язаний з автомобілями. Як ви вважаєте, що станеться? Чи можливо, що та публіка, яка цікавилася модою, цікавиться і автомобілями?

Можливо, є аудиторія, яка відповідає цьому профілю, але, швидше за все, велика частина аудиторії не розуміє такої різноманітності контенту. З цієї причини дуже важливо, щоб ви правильно визначили тему свого профілю, так як це буде те, що дозволить вам зосередитися на певній аудиторії, яка може бути більшою або меншою в залежності від обраної теми.

Контент життєво важливий, щоб бути впливовою особою у Instagram

Так само ще один фактор, який ви повинні враховувати, щоб стати впливовою особою в Instagram, полягає в тому, що контент завжди буде королем. Публіка, яка збирається підписатися на вас, робить це тому, що хоче знайти певний контент.

Ви можете не знати точно, що саме, але ви знаєте, що вам потрібний контент на певну тему. Наприклад, якщо у вас є профіль, якщо ви хочете впливати на автомобільну тематику, це тому, що у вас є корисна інформація, яку ви можете надати своїм передплатникам в Instagram.

У цьому сенсі ви повинні бути експертом (бо ви вже ним є або тому що стали ним) у цьому питанні і з легкістю впоратися з ним. Те саме відбувається, якщо ви хочете впливати на моду, здоров’я, музику, прикраси, DIY або щось інше.

Ви повинні чітко розуміти, що контент, який ви завантажуєте, буде тим, що зробить вашу аудиторію лояльною, а вашою аудиторією будуть ваші передплатники, які зрештою зроблять вас впливовою людиною чи ні.

У цьому сенсі дуже важливо, щоб контент, який ви завантажуєте, був вашим власним, інноваційним, щоб він відрізнявся від інших інфлюєнсеров зі схожими темами, але перш за все, щоб він надавав корисну інформацію вашій аудиторії. Це буде фундаментальним моментом, який визначить різницю між тим, чи зможете ви стати впливовою особою в Instagram або просто обліковий запис з великою кількістю підписників.

Як створити бізнес-профіль у Instagram

Instagram – одна з найефективніших соціальних мереж для професіоналів, тому що вона надає дуже цікаві інструменти, які дозволяють компаніям якісно просувати свій бізнес. Якщо у вас є компанія, але ще немає облікового запису в цій соціальній мережі, в наступній інформації ми пояснимо, як створити профіль Instagram для компанії та як їм зручно користуватися.

4 кроки, щоб створити профіль Instagram для вашого бізнесу

Як і в більшості соціальних мереж, створити профіль Instagram для компанії дуже просто:

1. Після завантаження та запуску програми Instagram необхідно відкрити його та вибрати опцію «Зареєструватися», щоб створити профіль Instagram.

Як створити бізнес-профіль у Instagram

Потім вам буде запропоновано ввести свою адресу електронної пошти або номер телефону (у вас також є можливість увійти в систему безпосередньо за допомогою приватного облікового запису Facebook).

2. Потім, коли ви знаходитесь у своєму профілі (головне меню), увійдіть у меню налаштувань (шестерня розташована вгорі праворуч) та виберіть опцію «Обліковий запис».

Переключитися на професійний обліковий запис

У цьому розділі, насамкінець, з’явиться опція «Переключитися на професійний обліковий запис».

3. Прокрутіть екран вниз, натискаючи “Продовжити”, доки не дійдете до опції “Підключитися до Facebook”. Виберіть сторінку вашої компанії у Facebook, щоб зв’язати її зі своїм профілем у Instagram.

Підключитися до Facebook

Пам’ятайте, що ви бачитимете лише ті сторінки, адміністратором яких ви є. Ви можете включити тільки одну сторінку, і це не може бути особистий профіль, тому якщо у вас більше однієї сторінки, виберіть ту, яку ви використовуєте найчастіше.

4. Інформація, яка є на вашій сторінці у Facebook, буде автоматично імпортована у ваш профіль у Instagram.

Переконайтеся, що ви додали номер телефону, фізичну адресу або електронну адресу, щоб потенційні клієнти могли зв’язатися з вами.

Ви можете в будь-який час відредагувати інформацію, яка відображається у вашому профілі. Вам просто потрібно отримати доступ до меню конфігурації, вибрати “Редагувати профіль” і перейти до контактної інформації.

У конфігурації додаток дасть вам можливість вибрати область або сектор, який найбільше асоціюється з вашою роботою, а також запитає вас, чи є у вас професійніший або бізнес-орієнтований профіль. Те, що ви обираєте, може бути відредаговано будь-коли.

Однією з переваг створення профілю компанії в Instagram є інтеграція контенту з Facebook.

Якщо у вас вже був профіль в іншій соціальній мережі Марка Цукерберга, вам буде простіше перебувати у Instagram. Хоча завжди бажано генерувати конкретний контент для кожної платформи, тому що всі вони працюють із різною логікою та алгоритмами.

Ще однією перевагою Instagram є можливість зберігання фотографій гарної якості та доступ до цінної статистики ефективності вашої діяльності, яка допоможе визначити найбільш і найменш релевантний контент для вашої цільової аудиторії.

Коли профіль вже налаштований, настав час почати використовувати його якнайкраще.

Можна отримати максимальну віддачу від цього, якщо проводити такі практики:

1. Подбайте про інформацію профілю компанії в Instagram та біографії

Переконайтеся, що заголовок та ім’я користувача чітко ідентифікують ваш бренд. Також бажано додати в біографію короткий і привабливий опис, який добре і кількома словами описує діяльність компанії.

Також не забудьте додати посилання на свій сайт у розділі біографії, який ви можете часто оновлювати. Наприклад, коли ви виставляєте новий товар на продаж або під час спеціальних пропозицій чи рекламних акцій.

Що стосується фотографії профілю, відповідний розмір – 110 x 110 пікселів. Майте на увазі, що в Instagram немає фотографії для обкладинки, яка є в Facebook або Twitter, тому рекомендується використовувати професійну фотографію з максимально можливою роздільною здатністю, яка добре представляє імідж бренду.

2. Зверніть особливу увагу на вміст, який ви публікуєте

Зображення над усе в Instagram, і важливо, щоб ви пропонували контент з доданою вартістю, який підтримує зв’язок між публікою та потенційними споживачами. Не намагайтеся просто просувати свій бренд чи послугу, намагайтеся розважати аудиторію.

Ідеальний розмір фотографій, які ви додаєте в повідомлення, – 1080 × 1080 пікселів (максимальний розмір – 2048 × 2048). Бажано, щоб зображення та відео Instagram Stories були у квадратному або вертикальному форматі, а не в ландшафтному режимі, тому що у попередньому перегляді кордону можна прибрати.

Супроводжуйте кожне зображення або відео легендою та хештегами, щоб розширити охоплення. Також не забудьте відзначити своїх співавторів в описі, так вони з більшою ймовірністю прокоментують або поділяться вашим постом.

3. Використовуйте хештеги, щоб розширити охоплення вашого бренду

Як ви, можливо, вже знаєте, один із найкращих способів розширити свою спільноту – використовувати хештеги. Це може допомогти розширити свій бренд, знайти цільову аудиторію, покращити SEO або обробляти фото – та відео контент.

Створіть хештег, унікальний для вашої компанії, ви також можете використовувати його для просування своїх продуктів або для публікації пропозицій, які у вас є. Якщо ви проводите спеціальну акцію, ви можете придумати хештег для людей, і кампанія матиме ширше охоплення.

4. Чітко визначте свої цілі, щоб визначити стратегію

Перш ніж створити профіль в Instagram для свого бізнесу, вам необхідно встановити свої цілі. Чого ви хочете досягти у соціальній мережі? Зрозуміло, ці цілі повинні відповідати загальним цілям компанії і бути вимірними і досяжними.

Ці цілі можуть включати: збільшення продажів або відвідуваності веб-сайту, підвищення впізнаваності бренду, збільшення кількості згадок про хештега бренду і т. д. Коли ви їх проясните, ви зможете визначити свою контент-стратегію (частота публікації, час публікації, теми, що характеризують ваш контент…).

5. Створіть календар контенту для свого бізнес-профілю у Instagram

Дуже важливо підтримувати регулярний графік публікацій, не закидаючи своїх передплатників надто великою кількістю повідомлень. Більшість брендів розміщують від одного до трьох постів на день. Час публікації залежатиме, звичайно, від особливостей аудиторії. Щоб визначити ці два фактори, ви можете спробувати публікувати повідомлення з різними інтервалами та в різний час, щоб побачити, що працює найкраще. Це багато в чому залежатиме від того, де знаходиться ваша аудиторія, в основному від часового поясу, та інших пов’язаних аспектів. Звідси можна створити календар контенту.

Як написати пост в Інстаграм щоб коментували

Основним показником залучення аудиторії та якості вашого контенту є коментарі. Багатьох цікавить чому деякі пости збирають багато коментарів, а під іншими зовсім порожньо.

Розглянемо найпоширеніші фактори, які можуть спонукати користувачів написати коментар або навпаки проігнорувати пост в Інстаграмі.

Як написати вірусний пост в Інстаграм

• Не варто писати складні теми, оскільки багато передплатників побояться здатися дурними, і написати щось не те. Хоча складні теми читають та зберігають закладки, але коментують їх рідко.

• Якщо тема актуальна, а новина свіжа, вона викличе більше інтересу. Розміщуйте те, що знаходиться зараз у тренді.

• Використовуйте заклики до дії. Якщо правильно попросити, користувачі обов’язково розмістять коментар.

• Багато користувачів соціальними мережами є емпатичними, і тому якщо у вашому житті відбулася значуща подія, то поділіться нею зі своєю аудиторією. Однак важливо, щоб це було щире і без почуття переваги. Необов’язково ділитися новинами. Це може бути досягнення минулого.

• Люди люблять давати поради, тому скористайтеся такою особливістю. Попросіть пораду у своїх передплатників щодо вибору фільму, або дізнайтеся, яке вбрання на їхній погляд підходить вам більше.

• Розмістіть корисну збірку книг, фільмів, подкастів, програм або лайфхаків. Це може викликати позитивну реакцію, і користувачі захочуть вам сказати спасибі.

• Торкніться будь-якої актуальної теми, яка викликає дискусію з передплатниками.

• Розміщуйте інтерактивний контент із опитуваннями, тестами, іграми.

• Незалежно від тематики вашого облікового запису, ви можете розміщувати історії, які можуть надихати передплатників та підштовхувати до коментаря. Історія може бути пов’язана з вашою роботою, співробітниками, клієнтами чи просто подією з вашого дитинства.

• Великою популярністю користуються пости з конкурсами незалежно від аудиторії. Чим привабливіший приз, тим більше уваги він збере. Часто навіть ті користувачі, які зазвичай не виявляють активності у коментарях, пишуть під постами з конкурсами.

• Привітайте свою аудиторію зі святом, зробивши це щиро та оригінально. Користувачам буде не тільки приємно, а й напевно вони захочуть поділитися з вами взаємними привітаннями та теплими побажаннями.

Ще один важливий фактор, що впливає на кількість коментарів, – гарне знання цільової аудиторії.

Якщо вам буде відомо, що цікавить ваших передплатників, то вам буде простіше створити посаду, яку вони не зможуть проігнорувати. Іноді необхідно враховувати потреби різних сегментів. Наприклад, ви розміщуєте пост, присвячений копірайтингу, хоч ваша тематика – SMM-просування.

Ця публікація може зацікавити деяких користувачів. Однак для того, щоб реакція була від більшості аудиторії, можна трохи змінити тему, наприклад, розповісти про те, як ви йшли до улюбленої справи, а саме набули досвіду копірайтингу.

Щоб мотивувати своїх передплатників розміщувати коментарі необхідно відповідати на них. Завдяки цьому ви зможете налагодити емоційний зв’язок, а також збільшити лояльність аудиторії. Деякі користувачі перестають писати коментарі, якщо кілька разів зіштовхнулися з ігнором.

Як правильно відповідати на коментарі?

• Звертайтеся до людини на ім’я та на «ви»;

• Намагайтеся давати розгорнуті відповіді, щоб вони могли відчути ваш інтерес;

• Важливо залучити користувача до подальшої розмови, наприклад, поставивши зустрічне запитання;

• Не варто ігнорувати незручні питання клієнтів, оскільки від цього залежить ваша репутація, особливо якщо ви займаєтеся комерційним просуванням;

• Не йдіть від заданого питання. Відповідайте на запитання прямо;

• Робіть щирі компліменти, хвиля коментатора та завдяки за цікаві ідеї та пропозиції.

Категорично не варто вказувати на неправоту користувача, якщо щось критикує. Замість вказівки те, що він чогось не знає чи чогось не вміє, краще сказати: «дана думка існує, проте є й інша».

На відверто грубі коментарі краще взагалі нічого не відповідати, або написати щось нейтральне, наприклад, «дякуємо».

Instagram stories – як провести опитування користувачів

Однією з найпривабливіших та найпопулярніших функцій у Instagram – це можливість створювати так звані історії. Це місце для публікації фотографій, чи відео, яких зазвичай немає на основній стрічці.

Тривалість перегляду історій лише 24 години. Цього достатньо, щоб зацікавити аудиторію та показати їм цікаві події, що відбулися протягом дня. Можливо, ви хочете публікувати історії, але ви не знаєте, як це правильно зробити, якщо на протязі дня не було цікавих випадків. У вас не вистачає ідей, і ви не знаєте де їх брати? У цій статті ви знайдете коротеньку інструкцію, що можна використати з архіву свого облікового запису, щоб щодня були публікації в stories. Це допоможе змінити вашу в Instagram на краще і заінтригувати своїх підписників.

Як зробити опитування в Instagram stories

Instagram stories: як провести опитування користувачів

Немає нічого більш цікавого для аудиторії, ніж можливість висловити свою думку на тему опитування. З іншого боку цю зацікавленість можна використати для своєї вигоди. Щоб проголосувати користувач повинен затриматися на опублікованій історії, подумати та висловити свою думку. Таким чином ми можемо дізнатися думку користувачів своєї сторінки щодо теми опитування. Ця ідея універсальна, не залежить від теми контенту, що публікується. Такий пост дуже легко зробити, і це не займе багато часу. А, якщо ви ведете бізнес і рекламуєте свою продукцію, то це тільки покращить результати реклами. Як це зробити?

Давайте проведемо опитування разом крок за кроком.

Заходимо в додаток Іnstagram, вгорі сторінки є розділ «історії». Натискаєте на свій аватар біля якого стоїть значок «плюс», щоб додати історію. Одночасно можна розміщувати лише одну історію. Тобто, якщо ви хочете розповісти нову історію, то стару необхідно видалити. Натискаєте на плюс і тепер система просить зробити фото або зняти відео.

Наприклад, робите знімок. Для створення опитування відкриваєте панель з опцією «опитування». Натискаєте на неї і відкривається вікно, де стоїть   питання яке ви задали, і на яке можна аудиторія повинна відповісти «так» чи «ні».

Наприклад, запитує чи подобається фото. Далі натискаєте вгорі на галочку, щоб зберегти опитування.

Щоб його опублікувати знизу сторінки, натискаєте на кнопку «одержувач». Відкривається вкладка, де можна опублікувати відповідь у розділі «ваша історія» або зі списку вибрати конкретного підписника, думку якого ви хочете дізнатися.

Наприклад, вибираємо «ваша історія», натискаємо кнопку «поділитися». Тепер заходимо на сторінку, дивимося питання, натискуємо на кнопку з написом «так» і відразу бачимо результат.

Для того, щоб потім зайти на сторінку щоб побачити, хто проголосував, знову заходимо в «історію», відкриваємо статистику і бачимо, хто голосував, і як голосував.

Тобто, можна все це переглядати та аналізувати. Це досить непоганий інструмент для спілкування зі своїми підписниками, щоб їх закликати на активні дії, дізнатися про їхню думку. Цей функціонал є особливо актуальний для різних рекламних повідомлень.

Контрольне опитування

Завдяки вікторинам ми можемо перевірити знання користувачів на задану тему. Якщо ваш Instagram орієнтований на бізнес, ви можете перевірити знання з тем, які пов’язані з вашими товарами та послугами. Однак, якщо ви не використовуєте Інсту для підприємницької діяльності, і шукаєте чим здивувати своїх підписників або друзів, то це теж непоганий варіант.

Як зробити красиві фото / відео

Красива графіка, безсумнівно, приваблює користувача більше ніж добре написаний текст. Ось чому так багато людей намагаються уявити ідеальний графічний дизайн для соціальних мереж. Проте, як на мене, такої закономірності не існує.

У галузі існують різні моди/тенденції, але кожен бренд все ж таки повинен розробити свій власний стиль, щоб відрізнятися від конкурентів. Вам не потрібно бути експертом у комп’ютерній графіці, щоб ваші канали у соціальних мережах були цікавими, генерували свіжий трафік і нарешті продавали товари чи послуги.

Безліч можливостей для створення графіки

Неважливо, чи будете використовувати власні фотографії, зроблені за допомогою телефону, матеріали від виробника або стокові фотографії для створення графіки. Ви можете оформити їх все цікавим чином та опублікувати у соціальних мережах. У цьому вам допоможе безкоштовні інструменти.

Розміри фото, відео в Facebook, Instagram, Tik Tok и Linkedin

Світ соціальних мереж поділено на кілька порталів. Найпопулярніші з них – Facebook, Instagram, Tik Tok та Linkedin. Щоб почати проектувати самостійно, вам потрібно спочатку знати розміри графіки. Нижче наведено список поточних параметрів (жовтень 2021 р.) для кожного порталу:

Фейсбук:

  • Фото профілю: 800 x 800 пікселів,
  • Фото на обкладинці: 820 x 312 пікселів,
  • Квадратна графіка: 1200 x 1200 пікселів,
  • Вертикальна графіка: 960 x 640 пікселів,
  • Горизонтальна графіка: 1200 x 800 пікселів,
  • Карусель: плитка: 1200 x 1200 px
  • Фонове фото у групі: 1640 x 856 px,
  • Історії: 1080 x 1920 пікселів.

Інстаграм:

  • Квадратна графіка: 1080 x 1080 пікселів,
  • Вертикальна графіка: 1080 x 1350 пікселів,
  • Горизонтальна графіка: 1080 x 608 пікселів,
  • Історії: 1080 x 1920 пікселів.

Canva — використовуйте готові шаблони

Ще кілька років тому гарна графіка виходила лише з-під «пера» професійних графічних дизайнерів. На щастя, ті часи минули, і зараз у нас є безліч безкоштовних онлайн-інструментів, за допомогою яких ви можете швидко підготувати потрібний матеріал. У цій статті я зосереджусь на одному інструменті, Canva.

Програма доступна як у мобільних пристроях, так і в десктопній версії. Щоб познайомитися з усім простором і доступними функціями, рекомендую почати навчання з комп’ютерної версії.

Цей інструмент, як казав класик, «особливо близький мені», тому що я користуюся ним уже багато років і під час своєї повсякденної роботи маю можливість спостерігати, як Canva розвивається і пропонує все більше можливостей.

Я також мала можливість взяти участь в одному з численних конкурсів Canva. Тема начебто проста, адже потрібно було заповнити цю дошку так, щоб виникло місто. Однак пошук відповідних елементів, які відрізняються один від одного і підходять один до одного, зайняв деякий час. Проте вкладені зусилля окупилися.

Моя робота була відзначена та отримала головний приз: річну передплату Canva PRO.

Як я згадував раніше, Canva дає нам великі можливості для створення графіки. Ви можете підготувати проекти від А до Я, беручи до уваги їх розмір, колір, типографіку чи інші елементи. Також можна використовувати готові пропозиції, що я і закликаю робити, якщо ви тільки знайомитеся з програмою.

Canva: Типи шаблонів

При першому запуску Canve вас може здивувати кількість шаблонів, зображень та відео. Однак через деякий час ви зрозумієте, що інструмент є послідовним і добре організованим.

На першому кроці виберіть ціль, для якої вам потрібна графіка. Якщо говорити про тему цієї статті, то це буде графіка для соцмереж.
Наступний крок – вибрати категорію: пост у Facebook, звіт у Instagram чи фонове фото? Клацаємо по вибраному та запускаємо графічну гру.

Canva дозволяє змінити шаблон так, як ви хочете. Ви можете налаштувати його під свої потреби, змінити завантажене фото або вибрати готове з бази. Ви також можете змінювати шрифти і додавати анімацію, щоб ви могли переміщувати графіку.

Після завершення роботи ви можете завантажити проект у форматі jpg. Хоча Canva дає вам можливість завантажити файл у багатьох форматах з високою роздільною здатністю, це jpg. є найбезпечнішим.

Canva – Розробити логотип

Я розумію, що багато підприємств на початку свого шляху уважно стежать за своїми витратами та намагаються звести їх до мінімуму. І тут професійний дизайн логотипу з книгою знаків відкладається. На щастя, у Canva ви можете швидко та легко створити свій перший логотип та використовувати його для соціальних мереж: Instagram, Facebook або рекламних матеріалів.

У цьому випадку рекомендую завантажувати графіку в кількох форматах:

  • Прозорий PNG для майбутніх постів, наприклад, на Facebook,
  • SVG у прозорому вигляді для реклами у більшому форматі.

Як створити привабливу графіку?

Якщо ви є графічним компаньйоном на фан-сторінці вашого недавно відкритого інтернет-магазину або особистого бренду, ви повинні дотримуватися деяких правил, які створять візуальне повідомлення компанії.

Логотип – не забудьте нанести їх на графіку так, щоб він був добре видно.

Завдяки цьому ви розширюєте впізнаваність бренду серед одержувачів та підвищуєте його впізнаваність.

Зберігайте постійність кольорів – змішуйте кольори різними способами, але дотримуйтесь одного і того ж. Кольори, як логотип, створюють образ бренду, стимулюють емоції та підвищують впізнаваність продукту.

Текст. Таким чином, шрифти, які ви вибираєте для спілкування, також повинні бути постійними. Зробіть кілька проектів, у яких використовуватимете різні шрифти та виберіть найкращі.

Логотип, кольори та типографіка будуть постійними елементами вашої графіки. Я маю на увазі, що вони мають бути у кожному проекті. Публікуючи свої пости регулярно, в єдиному стилі, ви створите естетичну дошку для отримувача у Facebook, Instagram або іншому каналі.

Ідеї ​​для постів

Глядачі не люблять нудьги та одноманітних постів. Переконайтеся, що ваші канали в соціальних мережах багаті на різноманітний контент.

Найкращий спосіб зробити це – скласти графік публікацій.

Плануйте, які пости публікуватимуться і в які раз на тиждень/місяць/квартал. Звертайте увагу на реакцію ваших користувачів, робіть висновки та додавайте більше постів, які набрали більше активності під час наступного планування.

Ідеї ​​для публікацій:

  • фотографії товарів та їх описи – у разі інтернет-магазину,
  • надихаючі цитати,
  • думка клієнтів,
  • консультування,
  • освітній,
  • ілюстрації (пазли, кросворди),
  • інформація про нові статті блогу.

У моєму випадку, коли я шукаю натхнення для творчості, часто переглядаю інші веб-сайти в Інтернеті. Pinterest, Instagram або типовий галузевий Behance. Ви також можете запитати користувачів Facebook, про що вони хотіли б прочитати у наступних публікаціях.

Завдяки їхнім пропозиціям ви плануватимете теми для багатьох постів та графіків уперед, а не тільки для одного каналу.

За допомогою безкоштовних графічних онлайн програм ви можете самостійно підготувати цікавий контент-маркетинг у соціальних мережах. Щоб уникнути одноманітного контенту, по черзі публікуйте статичні пости, відео чи гіфки.

Перед публікацією перевірте розмір посту. Завдяки цьому ви уникнете поганого відображення графіки на дошці. Уважно стежте за реакцією аудиторії та робіть висновки.

Не забудьте розмістити логотип на кожному зображенні, дотримуватися вибраних кольорів та шрифтів, щоб зробити ваш Facebook, Instagram або інший канал послідовним та естетичним. Canva дозволяє створювати графіку з нуля або використати готові пропозиції. Шукайте натхнення на інших веб-сайтах, наприклад,

Як завантажити відео в Instagram з ПК

Instagram – це соціальна мережа, яку багато людей використовують, зазвичай завантажуючи в неї зображення та відео зі смартфона. Однак, також можна завантажувати відео в Instagram з настільного комп’ютера або ноутбука.

Цей варіант, який хоч і використовується рідше, але має своїх послідовників. Ця опція також дуже корисна для більш професійного редагування фотографій або відео з використанням фільтрів та інструментів, недоступних у програмі.

Як використовувати Gramblr для завантаження кількох відео в Instagram з ПК

Як завантажити відео в Instagram з ПК

Одним із найкращих інструментів для завантаження відео в Instagram з ПК є Gramblr. Перевага цієї програми в тому, що вона дозволяє завантажити в соціальну мережу більше одного фото або відео, головне, щоб вони були збережені на комп’ютері.

Gramblr також має інші функції, такі як широкий вибір фільтрів (більше 50) та інші програми для ретушування, такі як обрізка країв. Як тільки процес редагування буде завершено, ваше зображення або відео готове до завантаження в Instagram.

Використовувати цю програму дуже просто:

· Зайдіть на сайт Gramblr.

· Клацніть піктограму Windows або MAC OS X, залежно від того, чи хочете ви завантажувати відео в Instagram з Mac або ПК.

· Завантаження виконується у файлі .zip, тому вам потрібно лише розархівувати його.

· Двічі клацніть, щоб запустити.

· Створіть обліковий запис (вона запитується лише при першому відкритті інструменту).

Після цього можна почати публікувати потрібні відео. Все, що потрібно зробити, це перетягнути кліп, який ви хочете завантажити, у поле, в центрі, і виконати вказані кроки для виконання налаштувань. Як тільки весь процес буде завершено, вам просто потрібно натиснути кнопку «Надіслати».

Ще одна схожа програма, яка може знадобитися для завантаження відео і фото в Instagram – це Video Squarer. За допомогою цієї програми можна налаштувати всі свої файли для сумісності з Instagram та іншими соціальними мережами, не обрізаючи їх.

Ще один хороший варіант для завантаження відео в Instagram з ПК – Ramme. Цей інструмент показаний для всіх комп’ютерів, які використовують операційну систему Linux, хоча є також версії для Windows і MAC OS X.

Ramme, крім можливості публікації відео та зображень, також включає функції пошуку контактів, тем або профілів у Instagram і навіть дозволяє переглядати свій власний профіль. Хоча це більш обмежений варіант, ніж Gramblr, цей інструмент також дозволяє редагувати вміст перед його публікацією.

Будучи зовнішнім інструментом, потрібно встановити Ramme на свій комп’ютер, обравши версію відповідно до операційної системи. Після його встановлення необхідно:

· Запустити програму з меню програми.

· Зареєструватися, вказавши своє ім’я користувача та пароль у Instagram (він також зазвичай приймає дані Facebook).

Коли ви це зробите, програма дозволить вам використовувати обліковий запис у звичайному режимі, як якщо б ви були в Instagram з мобільного додатка.

Як завантажити відео в Instagram з ПК за допомогою Chrome

Хоча Chrome відомий як браузер, він має багато функцій, що виходять за рамки цього. Однією з цих функцій є завантаження відео в Instagram з Windows або Mac, особливо якщо на комп’ютері інстальовано версію Windows 10. Кроки, які ви повинні виконати для цієї опції, трохи складніше:

· Відкрийте нову вкладку Chrome.

· Перейдіть в меню можна за допомогою кнопки, розташованої у верхньому правому кутку екрана.

· Перейдіть до розділу із зазначенням «Додаткові інструменти» або «Інструменти для розробників».

· Натисніть панель інструментів пристрою Toogle (натисніть клавіші Ctrl+Shift+M), щоб вибрати тип пристрою, який ви хочете емулювати на екрані.

· Потягніть вниз список пристроїв у верхній частині сторінки і виберіть один із смартфонів, що з’явилися.

· Натисніть клавішу F5, щоб оновити вигляд браузера. Ви побачите, що після цих кроків усередині з’явиться панель піктограм мобільного додатка Instagram.

· Натисніть + в центрі.

· Знайдіть відео, яке бажаєте опублікувати на своєму комп’ютері.

· Нарешті, вам просто потрібно виконати ті ж кроки, що використовуються для завантаження відео з мобільного додатка Instagram.

Як Жінці відкрити свій Інтернет-магазин ( онлайн-магазин )

Коментарі 1

Залишити відповідь

error: Вміст захищений!!