Як правильно спланувати офісний переїзд

Зміна офісного приміщення для сучасної компанії в умовах світу, що швидко змінюється, явище не рідкісне. Особливо сьогодні під час посткризового застою фінансових потоків. З цієї ж причини ринок вантажоперевезень перегрітий пропозиціями щодо офісного переїзду.

Це відбувається з наступних причин: при бізнес-центрах та бізнес-інкубаторах все частіше відкриваються малі компанії, які надають виключно сервіс з перевезення офісу з одного бізнес-центру в інший. Такі компанії дуже швидко захопили майже половину ринку.

У принципі такий стан речей цілком можна було передбачити, що воно еволюціонувало. І бізнес-центри зайняли дуже вигідну позицію. У цьому середовищі решта компаній, профільний бізнес яких вантажоперевезення, виявилися позбавленими звичної кількості клієнтів. А треба сказати, що фірма, що переїжджає, це хороший «жирний» клієнт.

Як правильно спланувати офісний переїзд

Без зовнішнього підживлення прибутком невеликі компанії збанкрутували, та й у великих побільшало конкуренції стало з’являтися дуже багато компаній «операторів» вантажоперевезень. Це компанії, які не мають своєї матеріально-технічної бази. Вони не мають автопарку, немає такелажного обладнання, немає вантажників.

Бізнес функція таких компаній — збирання клієнтів.

Принцип дії дуже простий: розміщується неймовірно велика кількість реклами у різних джерелах. Таких як Інтернет, газети, паперові оголошення тощо.

Диспетчер приймає заявки через Email але частіше за телефоном та розміщує заявку в реальних компаніях, що надають послуги вантажоперевезень, за певний відсоток.

Таким чином, ціна на схожі послуги може сильно відрізнятися в різних компаніях. Варто привернути до себе увагу при плануванні переїзду. Як і в багатьох інших галузях компанії оператори сильно підігрівають пропозиції, не вносячи на ринок продукту.

В силу сказаного вище очевидно, що при плануванні переїзду офісу необхідно ретельно вибирати компанію виконавця та приділяти більше уваги не операторам перевезень, але дійсним перевізникам. Розібратися хто з них, хто Вам допоможе порівняння цін та прямі питання.

Трудомісткість

Крім цінового питання варто приділити пильну увагу кваліфікації компанії — перевізника. Почати потрібно з оцінки трудомісткості саме Вашого випадку. Для цього необхідно зрозуміти які саме типи робіт потрібно виконати для переїзду конкретно вашого офісу: перевезення офісних меблів. Надається у 100% випадках при перевезенні офісу.

Звичайно цю послугу надають всі компанії, що займаються перевезенням офісу. Зверніть увагу, що перевезення меблів складається з декількох підзадач: розбирання меблів, упаковка, власне перевезення та монтаж на новому місці. При плануванні переїзду зверніть увагу на ці підпроцеси.

Нічого складного ця послуга не представляє, якщо її правильно декомпозувати і розуміти, хто робитиме кожен етап — представники Вашої фірми або фахівці найманої компанії.

Перевезення комп’ютерної та мережевої інфраструктури.

Не для кого не секрет, що наявність обчислювальної та іншої техніки є невід’ємною ознакою сучасного офісу.

Багато компаній вантажоперевізники чудово знають про це. Але не всі відрізняють перевезення офісних меблів та перевезення комп’ютерів. Звичайно, якщо у Вас в офісі 3 — 5 комп’ютерів, то особливого сенсу у спеціальному їх перевезенні немає. Проте, слід враховувати такі тези: комп’ютерна техніка надзвичайно сприйнятлива з трясях; треба не просто розібрати комп’ютер, треба після правильного транспортування ще й правильно його зібрати.

Добре, якщо на Вас працює системний адміністратор, а якщо його немає. Втім, якщо парк ЕОМ вашої компанії досить великий (100 ПЕОМ), вам не обійтися тільки внутрішніми ресурсами. Та й нема до чого. У Санкт-Петербурзі, наприклад, як і в інших містах є компанії, які надають професійну послугу з перевезення комп’ютерів і серверів.

Такелажні роботи.

Найскладніший тип робіт під час перевезення. Частково це пов’язано з тим, що її не часто замовляють. Але основна причина саме у її трудомісткості. Для перевезення звичайного офісу не потрібно проводити такелажні роботи.

Вони потрібні, якщо: у вашій компанії встановлений важкий сейф понад 500 кг; необхідно перевезти інший негабаритний та важкий вантаж (пам’ятник, фонтан та ін.).

Не всі компанії надають послугу з такелажним роботам. Цей процес вимагає спеціальної підготовки такелажників, а також спеціалізованого обладнання та оснащення. Дуже не багато компаній можуть собі дозволити тримати на балансі всю цю техніку та людей. Однак якщо компанія може виконувати виробництво такелажних робіт, це індикатор професіоналізму.

Перевезення спеціалізованого обладнання.

Поряд із звичайними і не дуже предметами офісу саме у Вашому випадку можуть бути об’єкти при перевезенні яких необхідно враховувати якісь спеціальні умови. Наприклад, при перевезенні сейфа або негабаритного вантажу або при перевезенні серверних стійок. Є випадки, до яких треба підходити унікально. При плануванні переїзду треба оцінити чи є такі об’єкти у Вашому офісі і приділяти їм спеціальну увагу внутрішніх ресурсів та зовнішньої компанії перевізника.

Контроль та гарантії

Окрему увагу при плануванні переїзду необхідно приділити тому, щоб результати переїзду були передбачуваними. а наслідки заплановані. Грубо кажучи, треба бути впевненим, що після переїзду офіс у короткий час приступить до виконання обов’язків у звичному режимі.

Як шукати клієнтів для малого бізнесу

Покрокове оформлення іпотеки

Як ділиться іпотека після розлучення

Комментарии 1

Добавить комментарий

error: Вміст захищений!!