Як придумати назву для фірми

Вибрати красиве, звучне та актуальне ім’я для організації – це заявити про неї, позначити її унікальність в очах споживачів і тим самим гарантувати компанії довге та успішне життя. Але при цьому необхідно врахувати масу тонкощів, які впливають на кінцевий результат.

Було б дуже добре дати це завдання професіоналам, які, з’ясувавши галузь, в якій Ви плануєте працювати, продумавши портрет типового споживача, та враховуючи можливості імені для комунікаційного процесу, вигадали б відповідну під усі критерії назву.

У ваш бізнес-план така графа видатків не вписана? Чи вважаєте ви принципово важливим вибрати ім’я самому? Загалом це можна зробити власними силами, але перед тим, як придумати назву для фірми, ознайомтеся з деякими ключовими моментами, які важливо врахувати.

Як придумати назву для фірми

1. Звучання імені. Назва, яка складна у прочитанні, настільки ж складна у запам’ятовуванні споживачами Ваших товарів чи послуг. Тому віддавайте переваги тим варіантам, які є приємними для слуху.

2. Відображення імені роду діяльності організації. Тут відразу варто зробити застереження, що не завжди потрібна прив’язка імені до діяльності, що здійснюється. Але якщо для Вас це важливо, необхідно буде докласти зусиль і провести аналіз існуючого ринку.

Наприклад, імена багатьох ріелторських компаній складаються із двох частин, одна з яких «ріелт». Ви можете піти тим же шляхом, що дасть в очах споживачів чітку картину роду діяльності компанії. Або придумати назву, яка не відображатиме рід запропонованих послуг, але виділить Вас на тлі конкурентів.

Але при цьому доведеться докласти більше зусиль для асоціювання в очах споживачів себе з цим спектром послуг. Саме для цього і потрібен аналіз – він дозволить зрозуміти насиченість ринку назв та визначитись, у якому ключі підбирати своє. Якщо у 50 конкурентів в іменах одна й та сама приставка, Ви можете розраховувати на успіх, не обтяжуючи своє ім’я нею.

3. Стислість — сестра таланту. Загальновідомо, що короткі назви простіші для сприйняття. Якщо всі прийнятні та звучні варіанти вже в руках конкурентів, спробуйте вигадати ім’я довше, з кількох слів і скласти з нього абревіатуру. Але тут важливо враховувати як актуальність слів у самій абревіатурі, а й її кінцеве красиве звучання.

4. Однозначне звучання імені. Уникайте тих варіантів, які можуть бути сприйняті неоднозначно, щоб не спричинити негативного відношення з боку споживачів. Якщо планується робота компанії з іноземними партнерами, обов’язково уточніть у словнику відсутність негативного значення обраної назви в їх мовах. Як думаєте, наскільки на великий успіх чекає італійський бренд «Mozzolli», який торгує взуттям, на вітчизняному ринку?

5. Комунікаційна складова. Ім’я фірми братиме участь у процесі комунікації із споживачами. Тому перед тим, як придумати назву для фірми, необхідно також звернути увагу на те, чи можна її використовувати в рекламних слоганах. Тут також важливо зважити на те, що ім’я компанії доносить споживачам, наскільки воно емоційно звучить.

6. Індивідуальність імені – можливість виділитися з низки подібних компаній. Тут важливо не переборщити, щоб не спричинити неприйняття, але й зливатися з масою не варто. У створенні індивідуального імені гарним ходом буде зробити ухил потреби типового покупця. Складіть його портрет, відчуйте себе на його місці, дізнайтеся, що для нього важливо, і відобразіть це саме в назві.

7. Фокус-група. Візьміть на озброєння інструмент маркетологів. Якщо вже є кілька варіантів майбутньої назви компанії, але Ви рішуче не знаєте, на якому з них зупинитись, зберіть 5-8 осіб, які відповідають картині типового споживача, та проведіть міні-дослідження на тему того, яку назву яку асоціацію у них викликає. Щоб не забути нічого зі сказаного ними, розмову краще записати на диктофон.

Це досить непросте завдання, але при відповідальному підході — здійсненна. Якщо перед тим, як придумати назву для фірми, Ви проаналізуєте ринок, намалюєте портрет типового споживача своїх товарів/послуг і скористаєтеся іншими порадами, що пропонуються вище, необхідність звертатися до фахівців відпаде за непотрібністю.

Сподіваємося, що ці прості 7 порад, як вигадати назву для фірми, допоможуть вам.

Чого краще не казати начальнику

Сімейний бізнес: основні правила та підводні камені

Як вийти заміж за багатого

error: Вміст захищений!!