Як пройти співбесіду на роботу

Влаштовуючись на роботу, не уникнути проходження інтерв’ю у бюро працевлаштування. Чому ж багато хто з нас так не любить цю процедуру.

Як пройти співбесіду без типових жіночих помилок?

Як пройти співбесіду на роботу

Почнемо з того, що багато претенденток часто просто не можуть толково пояснити, чому вони хочуть працювати на благо компанії на цій посаді.

Спроби компенсувати це багатими компліментами на адресу гаданого роботодавця, загальним захопленням і висловленням вдячності, як правило, ні до чого доброго не призводять, а лише насторожують інтерв’юера. У результаті, у разі, таке резюме відкладається в резерв.

У гіршому — міститься в архівних папках. Для попередження подібної ситуації краще бути щирою або постаратися такою здаватися. Правильніше — чесно наголошувати на ім’я компанії, її стабільність, фінансове становище співробітників та можливості кар’єрного зростання.

Проходячи співбесіду, слід розуміти правильність розставлених пріоритетів. Для роботодавця йдеться про прийняття на роботу нового працівника, який максимально відповідає вимогам до посади. Спроби претендентки на цьому етапі виторгувати собі будь-які преференції різко підвищують її шанси залишитися за бортом.

Швидше за посаду візьмуть іншого, менш вимогливого, кандидата. Тому посвячувати компанію у свої проблеми з перших хвилин знайомства, як мінімум, необачно.

Так само, як і висловлювати надто явно свій матеріальний інтерес. Скарги на «важке матеріальне становище сім’ї» і готовність через це працювати з явно заниженою оплатою, справляють дуже негативне враження.

Маючи певний рівень освіти, будь-яка претендентка не може досконало відповідати всім вимогам роботодавця. Але максимально показати свій набір знань, трансформувати його під особливості бажаного місця роботи абсолютно обов’язково.

Важко уявити собі такого собі «буку»-менеджера зі збуту. Тут потрібна комунікабельність, вміння вступати у контакти з людьми. У той же час, для бухгалтера важливіше скрупульозність, знання «законодавчої грамоти» та ін.

Готуючись до співбесіди, потрібно постаратися визначити для себе ключові особливості бажаної вакансії та постаратися максимально відповідати їм в очах інтерв’юера.

Багато жінок, особливо при багатьох невдалих спробах працевлаштування та тривалих пошуках роботи, схильні до заниження власної оцінки професіоналізму та здібностей. Більшість претенденток чесно зізнаються у незнанні та некомпетентності, хоча існуюча загальна освітня база та досвід дозволяють їм цілком успішно освоїти специфіку посади.

Результатом такої скромності буде втрата можливості знайти роботу. При таких, досить складних ситуаціях немає потреби брехати, краще підтвердити, що раніше доводилося виконувати подібну роботу. І ви впевнені, що за період випробувального терміну зможете освоїти цю ділянку. Адже якщо вам невідома робота, то навіщо взагалі прийшли на співбесіду.

До речі, якщо розмова з інтерв’юером приймає вам неприємний напрямок, у жодному разі не можна дозволяти собі емоційний стиль поведінки. Ні пасивне замикання у собі, ні активне вираження своїх емоцій годяться.

У першому випадку вирішать, що ви безініціативні, у другому — істеричні, нахабні і не відповідаєте вимогам. За відомої боязкості та сором’язливості краще згадати свої досягнення на колишніх роботах – це додасть спокійної впевненості. Ну а жінкам з наполегливим характером краще утихомирити своє хвилювання. Або чесно зізнатися в ньому інтерв’юеру, це може навіть потішити йому — як показник високої зацікавленості працювати тільки на цю компанію.

Проходячи співбесіду, добре заздалегідь підготуватися і забути свої заготовки.

Не треба вимовляти довгі монологи себе. Це частіше призводить до несподіваних не дуже дипломатичних питань. Під час бесіди краще говорити менше, слухати більше, розуміти питання і намагатися максимально корисно для себе відповідати саме на них.

Такий тип поведінки буде оптимальним. Некоректні відповіді на конкретні питання роблять претендентку в очах співрозмовника занудливою, дурною, брехливою або жінкою «з проблемами». Безперечно, така кандидатура не пропонуватиметься роботодавцю.

Можна порадити, у разі складних питань, просити робити роз’яснення, або відповідати на складні теми частинами.

Питання, що дозволяють це, краще звертати жартома. Але робити це твердо та точно.

Інтерв’ю в бюро працевлаштування – серйозна розмова. Але це все ж таки розмова. З незнайомою людиною. Важко утриматися від спокуси дати оцінку. Важко, але треба. Не можна дозволяти вашому особистому сприйняттю співрозмовника впливати на інтонації розмови. Це миттєво відчує протилежний бік, та й ви можете, піддавшись йому, впасти в ейфорію чи паніку. Тож треба розділяти особисте та професійне у відносинах.

Що не варто робити на співбесіді, так це застосовувати «заборонені прийоми»: лестощі, кокетство, запобігливість, нещирі компліменти.

Збираючись на зустріч одягнутися краще без нарядів, недоречного макіяжу. Одяг повинен бути охайним і скромним. До речі, зверніть увагу, ваші документи та копії з них мають бути в такому стані, щоб співрозмовник брав їх у руки без остраху та бридливості.

З іншого боку, якщо вам незвичний строгий діловий костюм, високі підбори і т.д., краще не одягати, т.к. Одночасно буде видно неприродність поведінки людини.

Абсолютно ні до чого брати з собою «групу підтримки» в особі найкращої подруги, молодої людини чи батьків. Вони справлять неприємне враження на інтерв’юера, та й у разі відмови вам буде нудно подвійно від їх співчутливих розпитувань.

Вам вибирати, чи слідувати цим порадам, звичайно, якщо бажання влаштуватися на посаду ще не пропало.

Як все встигати та правильно планувати час

Як стати консультантом Оріфлейм

Електронний гаманець – як користуватись

Комментарии 2

Добавить комментарий