Як правильно створити рекламне оголошення

Бажаєте дізнатися, наскільки ефективними є Ваші оголошення? Перед тим, як створювати нові оголошення обов’язково ставте собі ці три питання. Давайте розглянемо приклади запитань та відповідей для імпровізованої компанії, яка займається орендою байдарок.

Як правильно створити рекламне оголошення

Отже, питання 1: Які товари чи послуги може запропонувати Ваша компанія?

Вам потрібно перерахувати товари чи послуги, які Ви рекламуєте. Почніть із розповіді про те, в якій сфері Ви працюєте, і що конкретно можете запропонувати. Якщо згадати, що у нас компанія з оренди байдарок, то тут доцільно буде сказати про сплави та походи на байдарках. Далі подайте Ваші головні торгові пропозиції. Це можуть бути знижки наприкінці сезону, або групові знижки, а можливо, і недорогі “гарячі” пропозиції. Чи не полінуйтеся додати в оголошенні, чим Ваша компанія відрізняється від багатьох інших. Враховуючи, що у нас йдеться про байдарки, скажіть про екзотичні місця, чудовий клімат, чудове обслуговування клієнтів. Розумне формулювання оголошення – зовсім не ключ до успіху.

Чим простіше буде Ваше оголошення, тим краще. Можете створити величезну кількість оголошень, але в кожному з них рекламуйте лише один товар або послугу.

Ідемо далі, питання 2: Яких цілей необхідно досягти?

Вам необхідно встановити основні цілі вашої реклами, вирішити, чого Ви маєте намір досягти зараз і в майбутньому. Продумайте, які дії виконуватиме клієнт. Зрозуміло, що клієнт відвідуватиме веб-сайт, після чого, можливо, оформлятиме замовлення через Інтернет. Подумайте про крайні терміни. Швидше за все це буде кінець сезону.

Проаналізуйте, яка думка має складатися у клієнта щодо пропозицій Вашої компанії. Очевидно, що найкращим варіантом буде якщо клієнт вирішить, що Ваші послуги це досить недорого і цілком прийнятно для нього, а також підходить для всієї родини. Пам’ятайте, що чим точніше і конкретніше Ви визначите свої цілі, тим легше Вам зрозуміти, чи працює Ваша реклама, щоб їх досягти.

І останнє, питання 3: Хто є потенційним клієнтом?

Зараз настав час зрозуміти, хто Ваші потенційні клієнти, та описати їх. Якщо потрібно, можна розділити їх на різні категорії, залежно від їх цілей та потреб. Почніть із того, які у них демографічні дані.

В принципі, їх можна поділити на три групи: сім’ї, місцеві жителі та великі групи людей.

Тепер спробуйте відповісти на запитання, які у кожної з цих груп можуть бути потреби та які їх цінності. У місцевих жителів це, можливо, буде веселе проведення часу. Для сімейних людей вартість має бути виправданою, тоді вони будуть повністю задоволені. А для великих груп людей це, мабуть, має бути незабутнім. Якщо Ви серйозно підходите до питання ефективності оголошень, Ви повинні продумати та передбачити навіть характерні особливості Ваших потенційних клієнтів. Цими особливостями можливо бажання у клієнта обійтися без попередньої підготовки. А мабуть, і просто бажання швидко оформити замовлення.

Також, не варто забувати про націлення. Не кожен клієнт буде зацікавлений вашими пропозиціями, тому варто спробувати передбачити особливості потенційного клієнта. На закінчення, раджу вам завжди залишатися об’єктивними.

Вчіться вигадувати ефективні оголошення, безперервно вдосконалюючи їх. Навіть якщо Ваше оголошення викликає у Вас дике захоплення, важливо розуміти, що це не означає, що воно є ефективним.
Будьте готові змінити його, у разі чого.

Як стати продавцем у магазині

Власна пилорама – як бізнес ідея

Для чого потрібний компанії – логотип