Як правильно шукати поставщиків для інтернет-магазину

Для того щоб бізнес був успішним, кожен підприємець піклується про постачальників, надійних і відповідальних. Адже запорукою відмінного бізнесу є саме вони.

Щоб постачальники були постійними і надійними, слід і самому бізнесмену бути людиною порядною неконфліктною, щоб взаємовигідна співпраця була злагодженою, продуктивною та передбачала тривалий термін спільної роботи.

Як знайти постачальника

як правильно шукати постачальників для інтернет магазину

Перш ніж почати шукати постачальника, необхідно знайти контрагента. Виконати таке завдання можна декількома способами, кожен з яких має як позитивні, так і негативні сторони. Сьогодні популярністю користується метод віртуального пошуку. В основі його лежить три принципи:

— Шукати в інтернеті за назвою товару. Такий метод найдієвіший і одразу можуть посипатися пропозиції;

— Перегляд каталогів продукції виробника, також через інтернет. Тут уже можна зробити відповідні висновки щодо кандидатів;

— якщо брати участь у форумах, то також можна прийняти пропозиції вказаних виробників, які вже працюють з декількома компаніями.

Якщо за родом діяльності бізнесу повинні бути великі поставки без перерв, то слід скористатися всіма трьома методами пошуку постачальників.

Поряд запропонованих варіантів пошуку можна скористатися газетно-друкованим способом. Однак, такий вид пошуку постачальників може затягнутися на непередбачений час.

Найнебезпечніший спосіб пошуку постачальників – це перехопити інформацію у конкуруючого об’єкта. Однак цей метод загрожує наслідками, аж до проблем із законом.

Види діяльності постачальників

Постачальників можна класифікувати відразу за декількома критеріями:

  • — організаційно-правової форми;
  • — Організації роботи з клієнтами;
  • — Ділова психологія.

Як перевірити надійного контрагента

З викладеного, можна зробити невеликий висновок, що це постачальники зазнають спочатку присутність контрагента. Судячи з цього, слід переконатися у якостях та можливостях контрагента. Потрібно усвідомити причетність його до організаційної форми та наскільки він відповідальна людина.

Вирощуємо виноград на продаж

Бізнес-ідея: виготовлення та реалізація жалюзі

5 способів вийти із зони комфорту