Як правильно поводитися в офісі

На роботі ми проводимо більшу частину життя. І навіть якщо загалом ми всім задоволені, завжди знайдуться дратівливі моменти, здавалося б, дрібниці, які постійно псують нам офісне життя.

Часто звички колег змушують нервувати оточуючих. І сказати про це не завжди зручно.

Як правильно поводитися в офісі

У той же час і наші власні звички та манери можуть дратувати когось. Багато хто з нас не дотримується елементарних правил поведінки в офісі. Тому за собою поспостерігати теж буде корисно.

Цінна техніка

У багатьох співробітників ставлення до офісної техніки дбайливе. Для деяких принтерів – це святе, і роздрукувати на ньому зайвий листок – великий гріх. Інші ж співробітники друкують як завгодно і часто для власних потреб.

Тому найкраще в офісі наскільки можна не користуватися принтером занадто часто. Перед тим як роздрукувати документ, уважно перевірити його електронний варіант, щоб не довелося через помилку, що закралася, передруковувати одне і те ж по кілька разів.

Після роздруківки великого документа потрібно перевірити, чи не закінчився в пристрої папір, і якщо це сталося, — додати чистих аркушів. Якщо картридж закінчується, потрібно повідомити про це тим, хто його змінює. Таке поводження з технікою, напевно, сподобається іншим, більш дбайливим, співробітникам.

Смачні запахи

Ароматна їжа – це, звичайно, добре. Але чи сподобається чи вдихати ці аромати іншим співробітникам офісу? Як правило, покращує настрій лише своя власна, принесена з дому їжа. Але не чужа. Тому краще харчуватися поза офісом у спеціально відведених для цього місцях.

А якщо такої можливості немає, краще приносити з дому те, що не має сильних запахів. Не варто брати на роботу страви з часником або цибулею. А мікрохвильову піч, коли вона забрудниться, потрібно протирати.

Чарівна музика

Якщо в офісі є кілька людей, то абсолютної тиші не буде ніколи. А це так важливо тим працівникам, чия робота потребує уважності та зосередженості. Розмови і музика — найпотужніший відволікаючий фактор, який може дратувати людину, зайняту складним проектом. Тому для прослуховування музики в офісі потрібно придбати навушники.

Але часто і цей факт дратує колег – вони не можуть докричатись до меломанки. Також дратують працівників часті розмови з родичами та друзями по телефону, особливо якщо ці розмови тривалі та гучні. Тому всі бесіди, не пов’язані із спільною справою, краще звести до мінімуму.

Несподівана хвороба

Захворювання ніколи не можна передбачити. Якщо так сталося, не варто приходити в офіс нездорової. Це не тільки не сподобається колегам, це для них навіть небезпечно.

Тут йдеться не про легку мігреню, а про застуди, що супроводжуються постійним кашлянням і чханням. Не варто думати, що прийшовши на роботу хворий, ми здійснюємо подвиг в ім’я всіх інших співробітників та спільної справи. Розповсюджувачі мікробів завжди викликають праведний гнів оточуючих. І якщо хтось захворіє, то винна буде саме ця людина.

Тому вболівати краще вдома, взявши лікарняний. Якщо проект не відпускає, можна якийсь час попрацювати з дому, використовуючи домашній телефон та інтернет.

Не той багатий, хто заробляє, а той, хто мало витрачає

Як вибрати розташування для офісу

ПАММ-рахунки: поняття та принцип роботи