Як поєднати роботу та особисте життя

Сучасне життя вкрай складне і багатогранне. Нам доводиться багато працювати, щоб забезпечити сім’ю.

В результаті вимушений трудоголізм стає причиною того, що у жінки або взагалі не складається сімейне життя, або ж вона, проживши деякий час у шлюбі, розлучається.

Чи є вихід із ситуації? Давайте розумітися.

1. Перемикання

Робота може і має бути коханою. Але думати про неї невпинно день і ніч не можна.

Як поєднати роботу та особисте життя

Повірте, вашим близьким не до душі, що вони займають чільне місце у вашій голові. Візьміть собі за правило, відключати всі думки про роботу, щойно вийшли за поріг офісу.

2. Баланс у графіку

Візьміть аркуш паперу та розбийте на дві графи. В одну внести всі службові обов’язки, а в другу — всі інші. Подивіться уважно – жодних перекосів у той чи інший бік.

3. Вчимося говорити слово «ні»

Нерідко співробітник звалює на плечі не лише власні, а й чужі службові обов’язки. Мета лише одна – догодити начальству. Хоча, і слідство теж одне – обмеження інтересів близьких.

Не обов’язково йти на конфлікт із колегами по роботі, а й говорити «ні» теж треба вчитися. Потрібно вміти тримати баланс між «хорошою» для колег та «хорошою» для сім’ї.

4. Справи за групами

Деякі робітники та домашні обов’язки нескладно об’єднати. Наприклад, переглядати пошту на комп’ютері.

5. Чіткий план справ

Щотижня записуйте всі справи, які вам необхідно зробити – як робітники, так і домашні. Це дисциплінуватиме вас і допомагатиме вирішувати питання набагато швидше.

6. Діліться з рідними

Не соромтеся говорити з близькими про ваші досягнення та радощі, невдачі та проблеми на роботі. Так ви зможете побудувати місток довіри та зміцнити стосунки.

7. Відвертість із собою

Іноді запитуйте себе, що вас влаштовує або, навпаки, не влаштовує у вашому житті і, відповідно, що хочете змінити.

Сучасна ділова жінка

Жіноча кар’єра – основні рекомендації

Де українцям заробити гроші під час війни