Як новачкові знайти прибуткову нішу для бізнесу

Якщо ви мрієте про власний бізнес, але не знаєте, з чого почати, тому що вас лякає конкуренція, то в статті знайдете відповіді на свої питання. Можливо, у вас з’явилася своя ідея бізнесу, і ви хочете спробувати відкрити свою справу в новій ніші, але не знаєте, де її шукати? То в цій статті ви також знайдете відповіді на свої питання, тому що тут піде мова про деякі тренди в бізнесі, які з’являються на ринку підприємницької діяльності.

Експерти ринку рекомендують новачкам не придумувати щось нове, не винаходити велосипед, а подивитися на ринок, можливо йому потрібні запчастини до цього велосипеда.

Можливо, на ринку виникла потреба в послугах з технічного обслуговування техніки, що продається.

Прибуткові ніші потрібно шукати там, де є попит, чи недостатньо якісних пропозицій.

У статті знайдете рекомендації, завдяки яким ви скористаєтеся сучасними інструментами аналізу ринку.

Як вибрати нішу для бізнесу з нуля: рекомендації для новачків

Як новачкові знайти прибуткову нішу для бізнесу

В наші дні знайти ринкову нішу здається досить складним завданням. Існують десятки тисяч інтернет-магазинів, що продають всі види товарів. Однак, якщо подивитися на це з іншої точки зору, то можна побачити, що люди дуже часто витрачають свої гроші на дуже незвичайні товари, які не всім до смаку і не всім подобаються. Так чому б не скористатися нагодою і не спробувати продавати такі товари у вузькій ніші, де вони користуються попитом у покупців. Можливо, вам пощастить і у вас з’явиться більше шансів виділитися на ринку зі своїм унікальним продуктом?

Як стверджують професійні продавці починати бізнес з ніші – це правильне рішення. Однак тут потрібно розуміти той факт, що ваші потенціальні клієнти відразу не будуть вам довіряти. На щастя, є способи завоювати довіру онлайн-покупців.

 При проведенні опитувань покупців найбільш важливими критеріями при виборі інтернет-магазину є ціни на товари.

Як показують дослідження, відразу після ціни найважливішими критеріями при виборі інтернет-магазину є безпека.

Ще одним важливим моментом є думка покупців про магазин (72%). Варто зазначити, що в Україні рекомендації важливіші за популярність бренду магазину. Це говорить про те, що покупці цінують думку клієнтів про магазин, навіть якщо його бренд не пізнаваний.

Опитування також показують, що онлайн-покупці найбільше бояться втратити гроші, якщо магазин не виконує договір. Тому вони шукають такі магазини, які мають гарантію повернення грошей.

  1. Знайдіть рішення проблем багатьох людей

Перш ніж почати діяти, ви повинні визначити проблеми споживачів, щоб надати їм вирішення їх проблем. Можливо, ця порада буде настільки хорошою, що принесе вам успіх? Ось з чого слід почати:

1). Проведення деяких досліджень в Інтернеті має велике значення. Особливо, це важливо якщо ви не дуже багато знаєте про свою нішу. У цьому випадку експерти рекомендують провести аналіз ключових слів — ви можете зробити це, наприклад, за допомогою планувальника ключових слів Google, щоб перевірити частоту конкретних пошуків.

Багато фахівців також рекомендують використовувати інші інструменти, такі як KW Finder. Він буде шукати схожі ключові слова, і вкаже, які слова варто розмістити на вашому сайті в цілях SEO. Він також покаже вам, як часто виконується пошук за ключовим словом.

Однак не покладайтеся тільки на один додаток. Є ще багато інших інструментів пошуку ключових слів, наприклад, планувальник ключових слів Google Keyword Tool – це  найкраща альтернатива Google Ads.

Ви також можете ввести самі питання в пошукову систему Google, яка є джерелом інформації для більшості людей, щоб побачити, чи вже існує вирішення даної проблеми.

 2). Дізнайтеся, що цікавить вашу аудиторію на нішевому ринку, на який ви орієнтуєтеся. Запитайте цільову групу прямо, що вони бажають і що заважає, наприклад, виконувати певні дії. Це дозволить більш глибоко проаналізувати проблему. Крім того, Запитайте своїх близьких, що вони думають на цю тему.

3). Є сайти де користувачі задають питання і отримують відповіді на них, вони можуть бути джерелом цікавої інформації. Крім того, відвідайте найпопулярніші форуми, де люди діляться своїми думками — загальні і спеціалізовані, що відносяться до вашої теми. Чим більше інформації ви отримаєте, тим краще для вас.

  1. Зверніть увагу на своїх конкурентів

За порадою від експертів,  завжди потрібно стежити за конкуренцією. На початку, перш ніж вирішити інвестувати час і гроші в той чи інший бізнес, нам необхідно провести глибокий аналіз ринку.

1). Кількість конкурентів

Обов’язково перевірте, скільки у нас конкурентів на ринку. Наскільки великі ці компанії?

2). Позиція в Google

Як вони ранжуються в Google? Чи інвестують вони в Google Ads і чи добре вони помітні в Інтернеті?

3). Соціальні мережі та блоги

Чи присутні вони в соціальних мережах? Чи ведуть вони блог? Якщо так, зверніть увагу на те, що вони публікують, а що ні. Ви можете виявити, що у вас є достатньо можливостей для цього.

4). Виявлення слабких місць конкурентів і їх правильне використання дає вам перевагу.

  1. Перевірте та оцініть, чи буде ваша ніша прибутковою

Це, безумовно, найскладніше завдання, але і одне з найважливіших. Вам потрібно перевірити, скільки схожих товарів доступні на ринку і яка їх ціна. Подивіться, скільки ви можете заробити в даній ніші, і чи варто в ній працювати. В цьому випадку ви можете вибрати одну з двох стратегій:

  • Менш ризиковано – ви проводите невелике дослідження ринку, перевіряєте, скільки продуктів в даній ніші вже існує. Найкраще, якщо вони будуть, але їх не дуже багато. Якщо їх немає, значить, напевно, на них немає попиту. Однак може виявитися, що попит є, а виробництвом поки ніхто не займається.
  • Ризиковано – ви вибираєте або розробляєте продукт, якого ще немає на ринку, але відчуваєте, що він може зірвати джекпот.
  1. Перевірте свою ідею

Якщо вам вдалося виконати всі перераховані вище завдання – пора тестувати нішу. Створіть веб-сайт продукту, а потім інвестуйте в рекламу. Пам’ятайте, що товар повинні побачити багато людей, тому вкладайте кошти в його рекламу.

Регулярно перевіряйте, яка відвідуваність вашого сайту, як люди реагують на товар, чи не тікають вони з якихось причин з вашого сайту.

 Висновок

Які переваги орієнтації на нішевий ринок?

По-перше, у вас набагато більше можливостей для маневру у фінансових питаннях і конкуренції.

Ви можете почати з меншого стартового  капіталу.

Конкуренція менша, а значить просувати власну компанію і продукт набагато простіше. До того ж планувати такий бізнес в цілому простіше за рахунок менш складної логістики і кількості каналів збуту.

Як заробляти в Інстаграм: поради від експертів

Як заробляти гроші на перегляді відео Ютуб

Як заробити 500 гривень в день дитині

error: Вміст захищений!!