Як навчитись працювати в команді

Команда – це група людей, об’єднана спільною метою, і спрямовує всі свої зусилля виконання поставлених завдань. Звучить, звичайно, добре, але часом все інакше, і кожен зайнятий «своїми справами». Як поєднати групу в команду? Які переваги та недоліки роботи в команді? І як управляти зібраною командою?

Ти працюєш у команді, зрозумій це.

Як навчитись працювати в команді

Насамперед будь-який учасник, який працює в команді, повинен розуміти, що він тепер не «вовк одинак», а належить до певної групи. Як мінімум, про це необхідно йому сказати, а також:

повідомити які у команди цілі та завдання – тут все дуже просто підходьте або пишіть людині і кажіть: «Доброго дня, мій любий друже, ми тепер з вами працюватимемо разом. І це добре! Ми хочемо побудувати велике майбутнє і стати вільними, щоб усі люди, як мінімум нашої планети жили в достатку, безпеці та присвячували своє життя вихованню дітей та онуків».

роз’яснити які саме в цієї людини завдання – що можливо простіше. «Оскільки ви тепер працюєте в команді і розділяєте наші цілі, у вас будуть легкі, але дуже важливі завдання: допомагати гравцям своєї команди та створити модель великого майбутнього».

обов’язково пояснити термін виконання обов’язків – коротко. «Ми плануємо створити модель до нового року наступного десятиліття».

пояснити критерії оцінки якості завдань – трохи фантазії та точності: «Велике майбутнє – це звичайно добре, але як воно буде виглядати, шановні мої, гравці команди залежить від вас, тому потрібно врахувати, що кожна сім’я має по квартирі з розрахунку по кімнаті на члена сім’ї, у кожної людини транспортний засіб на вибір, використовувати екологічно чисте паливо, продукти харчування безкоштовні, їж скільки хочеш, все одно набридне. Якось так.»

розповісти, що він отримає у виконанні завдань якісно й у термін – приємний момент. «Кожен член команди отримає щомісячний дохід, що дорівнює річному бюджету США, по машині та квартирі у власність».

придумати бонуси за виявлену старанність – трохи чаклунства. «Якщо модель буде створена до нового року поточного десятиліття, то кожен отримає по п’ять соток на супутнику Землі — Місяць під будівництво городу».

визначити порядок взаємодії між людьми та форму звітності – чітко та впевнено. «Дорогий друже, ви підпорядковуватимете ось цій молодій людині, щомісяця складатиме і подаватиме письмовий звіт, за формою, яка є у вашому комп’ютері. Також ці милі товариші, тепер ваші колеги і ви працюєте з ними в команді. Допомагайте їм і вони допомагатимуть вам».

і найголовніше людина повинна знати, що працюючи в команді, вона є членом цілої спільноти і може розраховувати на її підтримку та захист. — Гордо і велично. «Все, що ми робимо, робимо разом і за все відповідаємо також разом! »

Як би ви самі працювали за таких умов?

Переваги роботи у команді.

Переваги роботи в команді очевидні, в одному місці збираються таланти багатьох людей, в результаті через відмінність підходів, завдання обробляються з різних сторін, у кожної людини свій талант, тому не може один зробить інший. Виникає багато способів вирішення поставлених завдань.

Таким чином, виходить, що всі нюанси роботи будуть враховані, якщо один чогось не помітив, інший обов’язково прийде на допомогу і згадає про втрачену деталь.

Також працюючи в команді, співробітники підтримують один одного за часів професійної кризи, і тріумфують разом, коли відбувається прорив у роботі.

Недоліки роботи у команді.

А що робити? Але це треба знати, робота в команді має свої недоліки. Особливо, на початковому етапі, коли люди ще не знайомі, виникає взаємна недовіра, ніхто не знає здібностей і характеру один одного. Люди ще намагаються запам’ятати, що тут говорити про нюанси поведінки.

Як наслідок може виникнути нерівномірний розподіл навантаження, т. е. одному ініціативнішому поставлять завдання і план скласти і презентацію підготувати, а іншому закупити папір для плану. І ще можуть виникнути певні витрати часу, якщо колектив не може дійти спільної думки.

Тому, як то кажуть, якщо є дві людини, то одна з них обов’язково стає лідером, інша ведена. Наявність хорошого керівника дозволяє згладити вищезгадані недоліки.

Як управляти роботою команди?

Почніть із себе. Ви повинні зрозуміти, що працюєте в команді. Більше того, тепер ви є лідером цієї команди. Ваше завдання подавати їм приклад, бути їх ідеалом, принаймні вони повинні так думати, і бути впевненими, що вони мають тил. Завжди правильно делегуйте обов’язки та повноваження, для цього обов’язково вивчіть кожного гравця команди, потрібно знати:

  • хто і що любить;
  • хто з ким дружить, хто кого любить або навпаки відчуває ворожість;
  • які утворилися неформальні групи, виділити серед них лідерів та працювати через них;
  • хто виявляє ініціативу, хто спокійніший;
  • хто вважає за краще спокійну роботу на самоті, а хтось енергійну і в суспільстві;
  • зобов’язє знати, як мінімум, імена всіх учасників, і краще за дні народження.

Регулярно вітати їх.

Пам’ятайте завжди, що працювати в команді, тим більше бути її лідером, це не тільки величезні можливості, а й велика відповідальність. Контролюйте недоліки командної роботи і користуйтеся перевагами для досягнення поставленої мети.
Знання всіх переваг та недоліків роботи в команді, приносить лише задоволення та свободу при досягненні своєї мрії.

Стокові фото – як їх роблять на заробляють на них

Як стати багатим та набути фінансової незалежності

Як відкрити Жіночий бізнес