Як написати пост в Інстаграм щоб коментували

Основним показником залучення аудиторії та якості вашого контенту є коментарі. Багатьох цікавить чому деякі пости збирають багато коментарів, а під іншими зовсім порожньо.

Розглянемо найпоширеніші фактори, які можуть спонукати користувачів написати коментар або навпаки проігнорувати пост в Інстаграмі.

Як написати вірусний пост в Інстаграм

• Не варто писати складні теми, оскільки багато передплатників побояться здатися дурними, і написати щось не те. Хоча складні теми читають та зберігають закладки, але коментують їх рідко.

• Якщо тема актуальна, а новина свіжа, вона викличе більше інтересу. Розміщуйте те, що знаходиться зараз у тренді.

• Використовуйте заклики до дії. Якщо правильно попросити, користувачі обов’язково розмістять коментар.

• Багато користувачів соціальними мережами є емпатичними, і тому якщо у вашому житті відбулася значуща подія, то поділіться нею зі своєю аудиторією. Однак важливо, щоб це було щире і без почуття переваги. Необов’язково ділитися новинами. Це може бути досягнення минулого.

• Люди люблять давати поради, тому скористайтеся такою особливістю. Попросіть пораду у своїх передплатників щодо вибору фільму, або дізнайтеся, яке вбрання на їхній погляд підходить вам більше.

• Розмістіть корисну збірку книг, фільмів, подкастів, програм або лайфхаків. Це може викликати позитивну реакцію, і користувачі захочуть вам сказати спасибі.

• Торкніться будь-якої актуальної теми, яка викликає дискусію з передплатниками.

• Розміщуйте інтерактивний контент із опитуваннями, тестами, іграми.

• Незалежно від тематики вашого облікового запису, ви можете розміщувати історії, які можуть надихати передплатників та підштовхувати до коментаря. Історія може бути пов’язана з вашою роботою, співробітниками, клієнтами чи просто подією з вашого дитинства.

• Великою популярністю користуються пости з конкурсами незалежно від аудиторії. Чим привабливіший приз, тим більше уваги він збере. Часто навіть ті користувачі, які зазвичай не виявляють активності у коментарях, пишуть під постами з конкурсами.

• Привітайте свою аудиторію зі святом, зробивши це щиро та оригінально. Користувачам буде не тільки приємно, а й напевно вони захочуть поділитися з вами взаємними привітаннями та теплими побажаннями.

Ще один важливий фактор, що впливає на кількість коментарів, – гарне знання цільової аудиторії.

Якщо вам буде відомо, що цікавить ваших передплатників, то вам буде простіше створити посаду, яку вони не зможуть проігнорувати. Іноді необхідно враховувати потреби різних сегментів. Наприклад, ви розміщуєте пост, присвячений копірайтингу, хоч ваша тематика – SMM-просування.

Ця публікація може зацікавити деяких користувачів. Однак для того, щоб реакція була від більшості аудиторії, можна трохи змінити тему, наприклад, розповісти про те, як ви йшли до улюбленої справи, а саме набули досвіду копірайтингу.

Щоб мотивувати своїх передплатників розміщувати коментарі необхідно відповідати на них. Завдяки цьому ви зможете налагодити емоційний зв’язок, а також збільшити лояльність аудиторії. Деякі користувачі перестають писати коментарі, якщо кілька разів зіштовхнулися з ігнором.

Як правильно відповідати на коментарі?

• Звертайтеся до людини на ім’я та на «ви»;

• Намагайтеся давати розгорнуті відповіді, щоб вони могли відчути ваш інтерес;

• Важливо залучити користувача до подальшої розмови, наприклад, поставивши зустрічне запитання;

• Не варто ігнорувати незручні питання клієнтів, оскільки від цього залежить ваша репутація, особливо якщо ви займаєтеся комерційним просуванням;

• Не йдіть від заданого питання. Відповідайте на запитання прямо;

• Робіть щирі компліменти, хвиля коментатора та завдяки за цікаві ідеї та пропозиції.

Категорично не варто вказувати на неправоту користувача, якщо щось критикує. Замість вказівки те, що він чогось не знає чи чогось не вміє, краще сказати: «дана думка існує, проте є й інша».

На відверто грубі коментарі краще взагалі нічого не відповідати, або написати щось нейтральне, наприклад, «дякуємо».

Навіщо Viber вашому бізнесу?

Як скласти контент-план для соціальних мереж

Просування Телеграм-каналу