Як написати якісні описи товарів в інтернет-магазині

Як написати опис товару? Ви знаєте: подивіться на об’єкт або фотографію, перетворіть технічні дані на пропозиції, і все готове. А ще краще – скопіювати текст із сайту виробника, якщо це можливо. Ніщо не може бути більш неправильним!

Створення ефективних описів товарів – справжнє мистецтво. На щастя, цьому можна навчитися.

Оптимізація – це ключ

Знаєте, що в основному впливає на те, що текст сприймається користувачем і пошукова система вирішує розмістити сторінку в топі пошуку?

  • Натуральність, унікальність та надійність
  • Розуміння потреб клієнта
  • Ключові слова
  • Належне форматування
  • Продають тексти в описах

Беручи до уваги всі ці елементи, ви зможете створювати у своєму інтернет-магазині оптимізовані описи товарів, які потенційний покупець легко читатиме, а роботи Google їх добре оцінюватимуть. Вкрай важливо, якщо ваш сайт невеликий або новий, у вас немає великого бюджету на рекламу асортименту, але ви хочете покращити видимість пропозиції.

Природність, унікальність та достовірність тексту

У прямій торгівлі ви не використовуєте викуту на згадку формулу з боку виробника, а підлаштовує повідомлення під індивідуальні потреби клієнта. То навіщо дублювати контент із зовнішнього сайту в інтернет-магазині?

Створення оригінальної заяви, що показує переваги продукту, які є важливими для ваших одержувачів, доводить професійний підхід до обслуговування клієнтів. Ось тому описи мають бути насамперед природними – тобто. не перевантаженими ключовими словами, а також унікальними – не скопійованими та написаними своїми словами.

Як роботи пошукових систем дивляться на природність, унікальність і достовірність тексту?

Вони враховують рівень вмісту, який ви розміщуєте на своєму веб-сайті. Вони можуть оцінити насиченість ключовими словами, перевірити, чи не скопійовано чи з іншого місця і порівняти його з іншим тематично схожим контентом. Якщо ви пишете вичерпно, відповідаєте потребам одержувача та створюєте унікальні тексти – ви позитивно впливаєте на позиціонування.

Чи важливо для користувача, як ви написали опис товару?

як написати якісні описи товарів в інтернет-магазині

Всупереч видимому, інтернет-користувачі справді звертають увагу на текст.

Звичайно, добрий опис не гарантує успіху. Є кілька інших факторів, що впливають на те, чи залишиться клієнт і здійснить покупку: час завантаження сторінки, прозорі умови оплати та доставки, а також приємний та функціональний макет сторінки. Однак, як правило, добре оптимізований оригінальний контент у картці товару важливий при прийнятті рішення про купівлю. Адже це замінює перегляд товару наживо і можливість його доторкнутися або навіть приміряти.

Як зрозуміти потреби покупця та написати про них в описі товару?

Будь-який контент, який ви розміщуєте на своєму веб-сайті, має приносити користь потенційному клієнту. Отже, перше, що потрібно зробити, це з’ясувати, які його потреби.

Що таке образ покупця?

Персона покупця, тобто профіль ідеального покупця, — це універсальна фігура людини, яка є одержувачем вашої маркетингової діяльності. Створення персонажа це перший крок у створенні стратегії контент-маркетингу, який також корисний при створенні описів продуктів. Якщо ви знаєте, що потрібно покупцеві і що його непокоїть, ви швидко розвієте його сумніви та адаптуєте контент під потреби.

Наприклад, у магазині з одягом та асортиментом для занять спортом серед потенційних покупців можна виділити кілька груп:

  • новачки, які хочуть почати займатися вдома,
  • люди, які хочуть почати займатися в тренажерному залі,
  • атлети, які давно пов’язані зі спортом, знають, що шукають,
  • любителі різних видів спорту, наприклад, тенісисти, бігуни, які займаються йогою.

Кожному з них знадобиться різна інформація про одяг та екіпірування залежно від рівня просування, дисципліни та знань на тему. Тому найкраще створити кілька профілів, які відображатимуть різні групи клієнтів.

Ключові слова в описі товару

Правильне ключове слово дозволяє створювати тексти, які будуть відображатися високо в результатах пошуку. Весь сайт повинен будуватися на добре підібраних темах і фразах, що підвищують впізнаваність і дозволяють боротися за високі позиції Google.

Де взяти ключові слова?

При описі товару він повинен грунтуватися насамперед на згаданих вище транзакційних запитах, тобто. пов’язаних із конкретним товаром (назва моделі/код/марка). Вони сприяють отриманню цінного трафіку на сайт серед людей, які готові купувати. Друге правило — використання паролів, які у текстах конкурентами.

Заробіток на новинках фільмів та серіалів

Заробіток в YouTube на простих роликах

Як стати сексуальною та привабливою

Комментарии 1

Добавить комментарий

error: Вміст захищений!!