Як набрати першу 1000 підписників в Тік Ток з нуля

Новачки Tiktok прагнуть швидко набрати першу тисячу підписників. Після цього накопичення відкривається доступ до прямих трансляцій. Крім того, користувачі вважають, що після першої набраної 1000 шанувальників відбувається швидке зростання всіх інших показників каналу, тому вони намагаються досягти мети різними відомими способами. Якщо вас також цікавить, як набрати аудиторію на TikTok, знайте, що є платні та безкоштовні способи просування ресурсу в мережі. У статті докладно описаний кожен з них.

Збираємо 1000 підписників у TikTok для швидкого просування каналу

Як набрати першу 1000 підписників в Тік Ток з

Платний метод набору аудиторії працює швидко та збільшує не лише кількість підписників , а й охоплення, перегляди, лайки та коментарі. Це позитивно впливає на рейтинг відео, тому в майбутньому шанси потрапити до рекомендацій збільшуються. Але накрутка має істотний недолік – вона заборонена на платформі, тому, якщо модератори зрозуміють, що ви накручуєте аудиторію, вони почнуть банити відео. Пізніше обліковий запис може бути заблокований. Також акція не гарантує, що публіка буде живою. Часто трапляються боти та порожні профілі. Це може вплинути на розвиток каналу, оскільки такі профілі не будуть активними. Тому так важливо знайти хороший сервіс з перевіреним алгоритмом – наприклад, Zengram.

Обман системи допомагає спочатку тому, що користувачі не мають бажання підписуватися на профілі у яких нульові показники. Якщо вже є 200 і більше друзів, людина підпишеться з більшою ймовірністю. Коли канал набере 1000 шанувальників, ви зможете збільшувати свою аудиторію за допомогою прямого ефіру, який стане доступним. Накрутку небезпечно використовувати, набираючи чисельну аудиторією щоденно, тому що модератори швидко розкриють цей спосіб

Як збирати підписників у Тік Ток власними силами: реклама

Реклама в TikTok – це основний метод просування ресурсу поряд із якісним контентом. Ви можете використовувати рекламу на початку та після отримання першої тисячі шанувальників. Щоб купити рекламу, вам необхідно:

  1. 1). Проаналізувати контент та наявну аудиторію підписників. Це необхідно для розуміння тематики свого облікового запису, напряму діяльності, а також портрета цільової аудиторії.
  2. 2). Звернутися до блогерів з аналогічною кількістю друзів, відповідною темою блогу, та цільовою аудиторією.
  3. 3). Оплатити рекламу та чекати відвідувачів.

Реклама у блогерів коштує недорого. Плюс у тому, що коли ви наберете 1000 та більше підписників, ви зможете самі продавати рекламу. Можна з меншою кількістю друзів, але тут шанси зменшуються. Хоча реклама на платформі заборонена, це не зупиняє користувачів.

Опис акаунту – стратегія успіху

Зробіть опис за допомогою ключових слів або фраз, які використовує ваш нішевий ринок. Хештеги TikTok доступні для пошуку інформації. Але чи є ключові фрази для пошуку? Ніхто в цьому не впевнений, але як рекомендують фахівці, що краще перестрахуватися, тому використовуйте в заголовку ключові слова, які шукає ваш цільовий підписник.

Для цього є лише 150 символів, тому краще зробити опис короткий, але ємний і по суті. Експерти радять додавати текстові заголовки до відео, щоб зображення обкладинки мало гарний вигляд. Наявність обкладинки із заголовком – справді ефективний спосіб привернути увагу людей.

Масфолловінг та маслайкінг у Tik Tok

Щоб постійно отримувати гостей на свій канал в TikTok, ви можете спробувати Mass Follow та Mass Liking. У першому випадку вам доведеться підписуватись на кілька акаунтів протягом дня. Логіка така, що людина бачить вашу підписку і заходить до вашого акаунту. Якщо контент цікавий, вона може підписатися у відповідь. Однак тут краще вибирати людей, чиї облікові записи близькі вам за темою, щоб ваш канал їх цікавив.

У разі масового лайку вам доведеться оцінювати відео інших користувачів, коментувати їхній контент, щоб автори та інші користувачі у відповідь відреагували на ваші лайки. Цікаві коментарі іноді одержують більше лайків, ніж відео. Тому коментуйте та поступово нарощуйте аудиторію.

Однак є метод, який раніше використовувався в TikTok – це прохання на взаємні підписки у коментарях. Якщо модератори помітять, що ви просите переглядів або підписку, вас забанять. Цей метод було заборонено на платформі кілька років тому.

Взаємний піар у TikTok

Взаємний піар – це реклама для реклами. Один користувач зв’язується з іншим і пропонує зробити піар у відео, щоб другий користувач зробив те саме. Це схоже на рекламу облікового запису, але тут вам віддячують тією ж рекламою. Отже, якщо таким чином ви наберете 1000 фанів на TikTok, вам доведеться шукати користувачів, які мають таку ж кількість друзів, як і у вас.

Також важливо, щоб тематика контенту та цільова аудиторія були схожими, адже обмін аудиторією буде простішим. Наприклад, часто люди, які копіюють персонажів аніме, знімають дуети теж займаються взаємним піаром. Автори вибирають персонажів з одного і того аніме і цим приваблюють аудиторію, що складається з шанувальників цього аніме-серіалу.

Репост до інших соціальних мереж

Люди цікавляться не тільки Тік Ток, вони ще заходять в Інстаграм та ВКонтакти. Таким чином, ви можете отримувати підписників способом репосту своїх відео в інші соціальні мережі, в яких у вас багато друзів. Щоб реклама в акаунтах інших соціальних мереж була успішною, потрібно вказати посилання на профіль TikTok у шапці акаунту або у своїй особистій інформації. Коли ви публікуєте відео, робіть репости на свої сторінки у соціальні мережі.

Масове завантаження відео в TikTok

Якщо ви бачите, що ваші відео не потрапляють у рекомендації, ви можете завантажити кілька роликів поспіль. Наприклад, спробуйте завантажити 10 відеокліпів на день. Зрозуміло, що важлива якість роликів, а не їх кількість, але постарайтеся поєднати і те, й інше у своєму контенті.

На таку роботу може піти тиждень, але тоді за один день ви опублікуєте усі 10 відео. Один або кілька з них увійдуть у рекомендації – головне правильно розставити хештеги. Оригінальність відео відіграє велику роль та допомагає набирати нових друзів.

Якщо вам пощастить включити всі свої відео в рекомендації, ви отримаєте сильний приплив підписників, велику кількість переглядів та лайків. Важливо тоді не здавати позиції і не вирізати старий контент, інакше підуть відписки.

Знімайте відео для цільового ринку

Це дуже важливо: знімати фільми для своєї ніші, а не для всіх, хто у TikTok. Ви знаєте, що ця платформа має багато користувачів, але вам не потрібно, щоб хтось слідував за вами. В ідеалі ви хочете, щоб ваш цільовий клієнт підписався на ваш обліковий запис. Коли ви підтримуєте тенденції користувачів свого ресурсу, переконайтеся, що ви дійсно адаптуєте контент, який публікуєте у своєму відео відповідно до теми каналу.

Накрутка лайків в Інстаграм безкоштовно

Заробіток грошей в Інтернеті на іграх

Як заробляти в ТікТок – 5 найкращих способів

error: Вміст захищений!!