Топ 5 порад – як знайти хорошу роботу за 40

Конкуренція на ринку праці змушує бути активними та заповзятливими навіть досвідчених професіоналів. Найбільш «ласі» робочі місця та посади розбирають дуже швидко. В офісах панують «підкилимові» пристрасті, інтриги.

Випускникам училищ та ВНЗ у таких умовах доводиться зовсім несолодко. Ні досвіду, ні стажу роботи, лише «кірочка» освітньої установи — з таким багажем далеко не поїдеш.

Пропонуємо ТОП-5 правил, які допоможуть сісти в кар’єрний човен та вижити у бурхливому морі професійної самореалізації.

як знайти роботу жінці

Правило 1: Постійно підвищувати кваліфікацію

Успішні у діловій сфері люди знають, що справжня освіта починається лише після ВНЗ. Не важливо, яке училище, інститут чи академію ви закінчили. Продовжуйте навчатися та збагачувати свій багаж знань!

На будь-якому порталі пошуку персоналу є багато пропозицій, у яких чітко прописані вимоги до претендентів на вакантну посаду. Ознайомтеся з ними та подумайте, чого вам не вистачає для успішної самореалізації. Можливо, настав час гідно освоїти Excel або вдосконалити свою англійську?

Знання англійської мови, до речі, дуже вагомий плюс. Зараз у багатьох компаніях потрібні англомовні спеціалісти. Глобалізація дається взнаки: будь-який гідний бізнес прагне вийти на міжнародний рівень. Навіть на посаду менеджера в готель швидше візьмуть кандидата зі досконалим знанням англійської, ніж без нього, але з дипломом престижного коледжу.

Школа чи навіть ВНЗ не дали належного рівня володіння іноземною мовою? Не біда. Заповнити проблеми освіти допоможуть курси англійської мови, які можна підібрати на свій смак. Не подобається вчитися у групі? Альтернатива – індивідуальне навчання.

Правило 2: Грамотно скласти резюме

Більшість роботодавців набирає співробітників через портали пошуку персоналу та рекрутингові компанії. Це має на увазі необхідність пройти жорсткий заочний відбір, щоб удостоїтися честі потрапити на співбесіду до потенційного наймача.

Особу кандидата поки що ніхто не розглядає. В очі йому через інтернет зазирнути неможливо. Як виділитися в натовпі інших претендентів, якщо особисто поговорити з роботодавцем неможливо? Відповідь одна: грамотно презентувати себе в резюме.

Резюме — це єдиний рекламний щит, який доступний претендентам в онлайні. У ньому мають бути зазначені усі виграшні сторони кандидата: професійні навички, досягнення, досвід. Якщо стажу роботи поки немає, потрібно наголошувати на знання, вміння та особисті якості.

Ось тут саме час розповісти, що закінчили курси англійської, психології чи комп’ютерної грамотності, їздили на стажування до США, працювали на канікулах у дитячому центрі, комунікативні, завжди готові вчитися тощо. Не соромтеся говорити про свої переваги! Самопрезентація – це наше все.

Правило 3: Правильно подати себе

Нарешті початковий відбір пройдено. Кандидата запросили на співбесіду. Необхідно постати на ньому у найкращому вигляді, щоб завоювати симпатію та довіру роботодавця. Перший важливий момент стосується дрес-коду. На співбесіду потрібно бути лише у стриманому діловому одязі.

Відкриті плечі, декольте, масивні прикраси, блиск золота та дорогоцінного каміння залиште для вечірки! Майбутні співробітники повинні бачити, що ви – ділова людина, прийшли працювати, а не розважатися чи шукати собі супутника життя.

У жодному разі не використовуйте важкі шлейфові аромати! Багато людей їх на дух не переносять і готові позбутися надмірно «пахучого» співрозмовника за всяку ціну. Фахівці з переговорів радять взагалі не душитися перед важливими зустрічами. Занадто великий ризик не догодити смакам візаві та поставити під загрозу важливу угоду.

Говоріть спокійно та впевнено. Намагайтеся не подавати ознак нервозності. Опонентом така поведінка буде розцінена як сигнал невпевненості у собі. Використовуйте принцип віддзеркалення, щоб налагодити контакт із співрозмовником. Непомітно та ненав’язливо повторюйте його пози, манеру тримати себе, інтонацію голосу.

Люди, які живуть і рухаються з нами в унісон, підсвідомо сприймаються як ті, що заслуговують на довіру. Саме їх хочеться бачити поруч із собою в офісі, цеху чи на крутому гірському схилі.

Правило 4: Виявити себе

Ура! Нарешті вас прийняли на роботу і всі тривоги позаду. Перший місяць-два доведеться вивчати «місцеві особливості»: специфіку роботи, нюанси взаємин у колективі. Намагайтеся проявити себе старанним та відповідальним співробітником. Будьте гранично коректними з усіма, щоб не нажити відразу ж масу ворогів.

Однак ніхто не приходить на роботу в хорошу компанію, щоб сидіти сидіти на одному місці і ніяк не просуватися кар’єрними сходами. Якщо ваша мета – зростання, постарайтеся максимально повно вивчити справу, якою займаєтеся, а потім знайти галузі, що мають потенціал розвитку. У них ви зможете відзначитись.

Йдеться про ідеї. Грамотних профі з незалежним та креативним мисленням зараз цінують. Якщо ви можете привнести щось корисне в область, де працюєте, обов’язково презентуйте свої ідеї начальству! Бачачи у вас небайдужої та корисної для бізнесу людини, директор напевно захоче запропонувати вищу посаду, в якій ви виявите свої здібності повною мірою.

Правило 5: Не дати собі занудьгувати

Нудьга вбиває будь-яку справу. Багато офісних співробітників через 3-5 років починають відчайдушно нудьгувати на своєму робочому місці. Через монотонність трудових буднів вони падає продуктивність праці. Іноді навіть розвивається депресія.

Не варто доводити себе до повного вигоряння. Якщо ви вже досягли в цій компанії своєї верхньої планки та офісні будні все більше нагадують відбування покарання, чи не час рухатися далі?

Можна перейти працювати в іншу компанію, більш складну і відповідальну посаду, або відкрити свою власну справу. Який би шлях ви не обрали, знову доведеться чомусь вчитися та розвиватися, а це завжди цікаво.

20 ідей для відкриття власного бізнесу

Як вибирати, носити та зберігати коштовності

Як заробити на відрядженнях