Навіщо потрібно автоматизувати малий бізнес

Автоматизація малого бізнесу в деяких випадках буває практично неможлива. Якщо підприємство невелике, то він може бути всіх необхідних ресурсів задля забезпечення автоматизації. Також проблемою може бути відсутність необхідного штату співробітників, які можуть сприяти вирішенню проблеми організації автоматизації.

Приймаючи рішення автоматизувати підприємство, найчастіше йдеться саме про комплексну автоматизацію. При цьому багато компаній неправильно підходять до організації цього питання. Дуже важливо автоматизувати процеси, на яких базується підприємство, а не лише автоматизуючи документообіг.

навіщо потрібно автоматизувати малий бізнес

Якщо у компаніях обмежений бюджет, то найчастіше процес автоматизації полягає у веденні «коробкових» систем. Найпоширенішими є системи класу CRM (Customer Relationship Management) та ERP (Enterprise Resources Planning). Перша система розрахована управління взаємовідносин із клієнтами, а друга – управління ресурсами. Крім того, існують системи, спрямовані на автоматизацію документообігу.

Як альтернативу автоматизованим системам використовують платформні продукти. Вони виконуються так само як CRM-систем, що мають базові функції. Це програмне забезпечення дозволяє охопити різні сфери діяльності підприємств. З їхньою допомогою можна автоматизувати практично будь-яке комерційне підприємство.

Автоматизація процесів роботи підприємства допомагає також управляти персоналом, контролювати робочий час та дисципліну співробітників, аналізувати продуктивність їхньої трудової діяльності, а також управляти реалізацією задуманих проектів. Додаткова функція внутрішнього документообігу передбачає спрощення ведення бухгалтерської документації та подання в податкову службу.

До придбання та встановлення програмного забезпечення з автоматизації слід підійти з максимальною відповідальністю. Співпрацюючи з великою перевіреною компанією-розробником можна бути впевненим у її чесності та якості послуг. Це відбивається у відносинах співробітників із підприємством-партнером, від першої реєстрації клієнта, до післяконтрактного обслуговування. Крім прямих обов’язків, розробник інформує своїх клієнтів про нові продукти за допомогою розсилки електронною поштою.

6 способів як збільшити продажі інтернет-магазину

Що таке автоматизація бізнесу

Як навчитися швидко друкувати

Комментарии 1

Добавить комментарий