Instagram stories — як провести опитування користувачів

Однією з найпривабливіших та найпопулярніших функцій у Instagram – це можливість створювати так звані історії. Це місце для публікації фотографій, чи відео, яких зазвичай немає на основній стрічці. Тривалість перегляду історій лише 24 години. Цього достатньо, щоб зацікавити аудиторію та показати їм цікаві події, що відбулися протягом дня. Можливо, ви хочете публікувати історії, але ви не знаєте, як це правильно зробити, якщо на протязі дня не було цікавих випадків. У вас не вистачає ідей, і ви не знаєте де їх брати? У цій статті ви знайдете коротеньку інструкцію, що можна використати з архіву свого облікового запису, щоб щодня були публікації в stories. Це допоможе змінити вашу в Instagram на краще і заінтригувати своїх підписників.

Як зробити опитування в Instagram stories

Instagram stories: як провести опитування користувачів

Немає нічого більш цікавого для аудиторії, ніж можливість висловити свою думку на тему опитування. З іншого боку цю зацікавленість можна використати для своєї вигоди. Щоб проголосувати користувач повинен затриматися на опублікованій історії, подумати та висловити свою думку. Таким чином ми можемо дізнатися думку користувачів своєї сторінки щодо теми опитування. Ця ідея універсальна, не залежить від теми контенту, що публікується. Такий пост дуже легко зробити, і це не займе багато часу. А, якщо ви ведете бізнес і рекламуєте свою продукцію, то це тільки покращить результати реклами. Як це зробити?

Давайте проведемо опитування разом крок за кроком.

Заходимо в додаток Іnstagram, вгорі сторінки є розділ «історії». Натискаєте на свій аватар біля якого стоїть значок «плюс», щоб додати історію. Одночасно можна розміщувати лише одну історію. Тобто, якщо ви хочете розповісти нову історію, то стару необхідно видалити. Натискаєте на плюс і тепер система просить зробити фото або зняти відео.

Наприклад, робите знімок. Для створення опитування відкриваєте панель з опцією «опитування». Натискаєте на неї і відкривається вікно, де стоїть   питання яке ви задали, і на яке можна аудиторія повинна відповісти «так» чи «ні».

Наприклад, запитує чи подобається фото. Далі натискаєте вгорі на галочку, щоб зберегти опитування.

Щоб його опублікувати знизу сторінки, натискаєте на кнопку «одержувач». Відкривається вкладка, де можна опублікувати відповідь у розділі «ваша історія» або зі списку вибрати конкретного підписника, думку якого ви хочете дізнатися.

Наприклад, вибираємо «ваша історія», натискаємо кнопку «поділитися». Тепер заходимо на сторінку, дивимося питання, натискуємо на кнопку з написом «так» і відразу бачимо результат.

Для того, щоб потім зайти на сторінку щоб побачити, хто проголосував, знову заходимо в «історію», відкриваємо статистику і бачимо, хто голосував, і як голосував.

Тобто, можна все це переглядати та аналізувати. Це досить непоганий інструмент для спілкування зі своїми підписниками, щоб їх закликати на активні дії, дізнатися про їхню думку. Цей функціонал є особливо актуальний для різних рекламних повідомлень.

Контрольне опитування

Завдяки вікторинам ми можемо перевірити знання користувачів на задану тему. Якщо ваш Instagram орієнтований на бізнес, ви можете перевірити знання з тем, які пов’язані з вашими товарами та послугами. Однак, якщо ви не використовуєте Інсту для підприємницької діяльності, і шукаєте чим здивувати своїх підписників або друзів, то це теж непоганий варіант.

Висновки

Система соціальної мережі Instagram постійно оновлюється, додаються різноманітні функції, щоб покращити роботу користувачів і зацікавити бізнесменів використовувати цю платформу в своїй роботі.

Як новачку заробити в Instagram

Малий бізнес вдома – 5 ідей бізнесу для початківців

Як знайти та оцінити бізнес-ідею