Чи можна заробляти в Інстаграмі?

Сьогодні тільки у ледачого користувача мережі інтернет немає облікового запису в Instagram. Це дуже дивно, тому що ця соціальна платформа є однією з найпопулярнішою у соціальних мережах. Її особлива заслуга – це стрімкий розвиток і стрімке зростання кількості користувачів. Буквально за 6 років вона перетворилася з майданчика для розваги в потужний ресурс для заробітку. Мережа Instagram справила бум в Україні, бо нею зараз користуються понад 15 млн. користувачів. Аудиторія користувачів – це в основному люди від 18 до 29 років. За статистикою, практично 60% користувачів заходять на свою сторінку мінімум раз на день. Тому ідея заробітку в Instagram, стала такою популярною.

Як заробити в Instagram: 4 ідеї, як почати заробляти

чи можна заробляти в інстаграмі

Заробляти в соціальних мережах можна різними способами. Одні люди заробляють завдяки своєму розкрученому акаунту Instagram, інші надають послуги з ведення чужих акаунтів, працюючи адміністраторами. За статистикою найпопулярнішим способом заробітку є розміщення рекламного контенту на своїй сторінці ресурсу. І це не єдиний спосіб отримувати дохід завдяки можливості в соціальній мережі.

Бізнесмени спочатку вичікували, але помітивши високу ефективність від реклами в Instagram, почали масово купувати розкручені акаунти. Новачки з недовірою ставилися до можливості заробітку і шкодували зіпсувати свою красиву сторінку з яркими фотографіями, рекламним контентом, тому трохи гальмували. Але, сьогодні вони і підприємці подумують який бізнес розпочати. На жаль, багато підприємців початківців відчувши високу конкуренцію і стартовий капітал для розкрутки, швидко втрачають мотивацію, так і не отримавши перших грошей.

Причини звичайно різні — це і конкуренція, і бажання швидкої віддачі і не бажання чекати результатів в довгостроковій перспективі, відсутність досвіду, перевищені можливості отримання легких грошей, і помилки, допущені на старті. Щоб з вами такого не сталося, читайте рекомендації від експертів ведення бізнесу онлайн.

1. Фотосесії: заробіток на улюбленому процесі молодих людей

В принципі Instagram був задуманий як програма для смартфонів, щоб молоді люди свої фото зберігали на ресурсі. Сьогодні роль цього майданчика трохи розширилася, тому підвищилися і вимоги до якості публікованого контенту. Це змусило користувачів купувати послуги у фахівців. Завдяки вимогам Instagram, стали непогано заробляти професійні фотографи, грамотні копірайтери, стилісти-візажисти. Фотосесія в стилі Instagram вирішує багато проблем, що виникли у власника акаунта.

У стилістів і візажистів з’явилося багато роботи а їх послуга стала коштувати дорого. Ці фахівці повинні створити замовнику концепцію і візуальний стиль, підібрати індивідуальний образ для фотозйомки. Фотограф повинен зробити професійні фотографії, виконати їх обробку. За такими послугами звертаються не тільки власники бізнес-акаунтів, а й молоді дівчата які мають особисті акаунти.

2. Заробіток на відео для Instagram

З ростом популярності ресурсу, ростуть можливості системи і бажання користувачів. Якщо раніше вся увага приділялася на фотографії, то сьогодні вона переключилася на відеоконтент. З’явилася опція Stories. Міні репортажі, які живуть всього одну добу стали трендом останнім часом. Ними не можна управляти і коментувати, але вони викликають інтерес своєю актуальністю.

Молода аудиторія Instagram настільки перейнялася Stories, що стали рідше дивитися стрічку, а зависають тільки на сторіс. У зв’язку з цим виникла ідея заробітку в Інтернеті онлайн – це створення відео для Instagram.

Знову багато фахівців завдяки Інсті стали затребувані. Заповзятливі користувачі почали купувати послуги сценариста, оператора, монтажера, ці відео служать не тільки розважальним контентом, а й джерелом доходу.

Багато підприємців рекламують або продають безпосередньо на бізнес сторінці Інсти свої цифрові продукти: відеоуроки, вебінари, навчальні курси та інше. А якщо врахувати, що для цього бізнесу наймають фахівців для якісного виробництва відеоконтенту, то можливості для заробітку на соціальній платформі Інстаграм-відео досить широкі і різноманітні.

3. Досягніть статусу авторитетного блогера в середовищі Instagram, і на цьому заробляйте гроші

Стати впливовою особистістю в Instagram – це справжня мрія багатьох молодих людей. Але ця можливість, стала доступною кожному користувачеві завдяки останнім розробкам в світі маркетингу впливу.

Крім всесвітньо відомих персонажів користувачів соціальної мережі, насправді існує багато блогерів з малою кількістю підписників, якім, вдається регулярно заробляти в Instagram пристойні гроші завдяки співпраці з різними брендами.

Процес досить простий, хоча спочатку потрібно прикласти трохи терпіння і важкої роботи. Тоді досягнуті результати винагородять за всі зусилля. Спочатку потрібно буде вибрати ринкову нішу, тобто конкретний сектор, який вас цікавить, а потім почати публікувати цінний контент і привертати до себе увагу. Ось кілька прикладів ринкових ніш, які дозволяють блогерам легко заробляти гроші за допомогою Instagram:

  • • мода;
  • • подорож;
  • • фінанси,
  • • веб-маркетинг;
  • • краса і здоров’я;
  • • макіяж;
  • • їжа;
  • • фітнес;
  • • йога,
  • • стиль життя.

Після того, як ви зміцните свій імідж авторитетної персони, вам буде легко залучити рекламодавців і власників компаній, які зацікавлені в рекламі своїх продуктів або послуг. Крім кількості підписників, основним фактором, який вплине на вибір вашого профілю маркетинговим агентствам для реклами – це контент і довіра підписників до вашого ресурсу.

Багато компаній навіть вважають за краще співпрацювати з лідерами думок, у яких мало послідовників, але які вузькоспеціалізовані в дуже специфічній ринковій ніші. Таким чином, щоб заробляти гроші в Instagram, може бути достатньо навіть 1 000 або 2 000 цільових підписників.

4. Заробляйте в Instagram на партнерках

Партнерський маркетинг означає продаж чужих продуктів або послуг і отримання натомість грошей у вигляді відсотків від ціни, сплаченої клієнтом. Це трохи схоже на роботу агента, якому платять комісійні якщо він продає, він заробляє, якщо він не продає, він втрачає свій час. Однак найцікавіше, що стосується партнерського маркетингу в Instagram, це можливість яку має користувач:

  • • вибрати товар, який хочете продати;
  • • використовувати методи рекламування товару, які вам більше подобаються;
  • • автоматизувати процес

Якщо ви знайдете для просування якісні продукти або послуги які відповідатимуть інтересам і потребам вашої аудиторії, ви дійсно зможете заробити набагато більше грошей, ніж на простих рекламних постах з фіксованою комісією.

Чудову можливість почати пропонує портал AliExpress, який пропонує партнерську програму, що діє для всіх товарів, що продаються на їхньому сайті. Це означає, що ви можете просувати будь-який товар, який знайдете на AliExpress. Якщо хтось з ваших підписників купить його за вашим посиланням, ви відразу ж отримаєте прибуток.

Що вам потрібно зробити щоб почати працювати, так це безкоштовно зареєструватися на сайті, знайти продукт, який захочете просувати, і скопіювати партнерське посилання, яке буде сигналізувати партнерській платформі про те, що ви маєте право на отримання відсотків від продажу.

Куди вставляти партнерські посилання? Ідеальний варіант – це в Instagram Stories за допомогою функції Swipe Up Stories (свайп вгору). Вашим підписникам потрібно буде за вашим посиланням перейти на сайт, який ви просуваєте, і придбати продукт. Крім того, ви можете вставити партнерське посилання в опис вашого профілю.

Деякі бренди, щоб полегшити співпрацю з блогерами, пропонують їм партнерські коди знижок, які ті можуть пропонувати своїм підписникам. Ці коди знижок мають подвійну функцію: з одного боку, спонукати підписників до покупки певного продукту, з іншого боку, можливість блогеру відстежувати продаж, за що отримає гарантовану партнерську комісію.

Чим зайнятися у декретній відпустці?

Жінка-начальник: плюси та мінуси

Інструменти досягнення мети

Комментарии 1

Добавить комментарий

error: Вміст захищений!!